pufocek1 Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 MOC, zawsze byles taki mądry .w serwisówce jest tylko takie oznaczenie walków jakie zrobilem foto czyli kropka na panewce i na wałku rozrzadu.dla jasnosci jak mam tlok powiedzmy 1 bo nie wiem z której strony w motocklu jest 1 cylinder w GMP i na tym tloku jest sprezanie w tedy krzywki wałków układaja sie tak jak to pokazalem na foto.mam rozumieć ze ta v ka krzywek ma być do poziomu głowicy a nie zaworów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 MOC, zawsze byles taki mądry .w serwisówce jest tylko takie oznaczenie walków jakie zrobilem foto czyli kropka na panewce i na wałku rozrzadu.dla jasnosci jak mam tlok powiedzmy 1 bo nie wiem z której strony w motocklu jest 1 cylinder w GMP i na tym tloku jest sprezanie w tedy krzywki wałków układaja sie tak jak to pokazalem na foto.mam rozumieć ze ta v ka krzywek ma być do poziomu głowicy a nie zaworów? Masz serwisówkę i nie wiesz który tłok jest pierwszy? Jak siądziesz na na motocyklu to lewy zewnętrzny cylinder jest pierwszy. Ustawiasz wał na GMP i krzywki powinny "parzeć na siebie" lub "od siebie". Dla pewności powoli kręcisz wałem dwa obroty a potem jeszcze trochę aby obydwa zawory były minimalnie uchylone - czyli wydechwy jeszcze nie zamknięty a ssący już się otwiera. Proste jak .................................. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 MOC, zawsze byles taki mądry. Czlowiek uczy sie cale zycie i glupi umiera to raz. Dwa to wyznaje zasade, ze kto pyta nie bladzi i zanim zaczne cos robic wole sie najpierw zapytac madrzejszych, poczytac literature i posluchac rad bardziej doswiadczonych zanim zaczne nieudolniei poomacku robic i suma sumarum spieprze, zgadujac jak co powinno byc. Dlatego tylko dobrze radze, najpierw serwisowka, jak cos nie jasne pytac, jak juz sie upewnie co i jak robic, bo od dupy strony jest kosztowniejsze i trwa znacznie dluzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 (edytowane) A nie ma tam innych znaków np. na zębatkach wałków? Nie znam tego silnika więcj zgaduję, ale często są dodatkowe znaki na zębatkach i do czegoś one służą. Np. W Suzuki - ustawiasz wałek wydechu strzałką z cyfrą 1 na płasko z głowicą, wtedy u góry centralnie jest cyfra 2 ze strzałką wskazującą trzpień danego ogniwa łańcucha, liczysz ta oś jako "pierwszą" i odliczasz aż do 13-tego trzpienia w stronę ssącego wałka. Trzymasty trzpien musi się pokryć z cyfrą 3 na wałku ssącym. Tak to się robi w niektórych Suzuki. Niekoniecznie 13 trzpieni ale np.21 sztuk liczysz lub cokolwiek co zaleca producent. Obczytaj tą serwisówkę raz jeszcze, nie ma Ója żeby nie dało się tego zrobić z książką w dłoni. Zapłon tez może być przestawiony jeśli coś pomieszałeś, lub pomyliłeś kolejność kabli zapłonowych. PS. Czadowy silikon na uszczelce. :icon_mrgreen: Edytowane 19 Września 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pufocek1 Opublikowano 22 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 panie dudek w taki sposob ze zawory beda patrzec na siebie nie bedzie bo wogule motor nie odpali ustawilem rozrzad spowrotem tak jak na samym poczatku postu pokazalem na foto i motocykl pali tylko lubi w róre walnac,wyprzedzilem mu zaplon do 38 stopni bo tak w serwisówce jest chyba ze to jest do czegos innego i motocykl jezdzi tak jak przedtem tak mi si wydaje ale w rure czasami strzeli.mówice ze takie ustawienie nie bedzie ,ale z 2 strony jak by zle był rozrząd to jak pali to by bylo przestawienie z 1 zęba a jak sie ustawi ze by krzywki patrzyly na siebie to jest przestawienie o kilka zebów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Słuchaj wiem ze to głupie ale nie zamieniłeś miejscami wałków ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 panie dudek w taki sposob ze zawory beda patrzec na siebie nie bedzie bo wogule motor nie odpali ustawilem rozrzad spowrotem tak jak na samym poczatku postu pokazalem na foto i motocykl pali tylko lubi w róre walnac,wyprzedzilem mu zaplon do 38 stopni bo tak w serwisówce jest chyba ze to jest do czegos innego i motocykl jezdzi tak jak przedtem tak mi si wydaje ale w rure czasami strzeli.mówice ze takie ustawienie nie bedzie ,ale z 2 strony jak by zle był rozrząd to jak pali to by bylo przestawienie z 1 zęba a jak sie ustawi ze by krzywki patrzyly na siebie to jest przestawienie o kilka zebów Nie zawory a krzywki, właściwie to ich szczyty i jest to zasadnicza różnica. Mówimy o cylindrze nr 1 lub nr 4 przy wale ustawionym na GMP. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pufocek1 Opublikowano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 problem rozwiazany, dla tego niechcial motorek pracowac normalnie bo jakims cudem paliwo nie dochodzilo do wszystkich gazników tak jak potrzeba,troszku to dziwne bo mam tam 2 wejscia paliwa do gazników ,czyli jak do jednego przewodu paliwowego wlewalem paliwo a 2 sie przelewalo a przewody konczyly sie nad gaznikami to teoretycznie gazniki powinny sie zalac a tu sie okazuje ze nie do konca tak jest. dopiero jak zaslepilem jeden wezyk paliwowy a 2 wlalem paliwo motor przemowil.czyli inaczej mowiac jak bym zalozyl z biornik i w tedy odpalil to by nie bylo tematu bo by gazniki sie odpowiednio zalaly paliwem.a rozrzad jest ustawiony tak jak to pokazalem na foto na samym początku czyli krzywki na 1 garczku tak sa tak ustawione /\ a zaplon zostal ustawiony tak jak wczesniej bylo,czyli ustawienia sa takie jak byly wczesniej jezdzic i pali tak samo,ale jest jeszcze taki problem ze od poczatku jak go mam ten motor nie bardzo chce jechac na postoju ladnie sie wkreca nic nie strzela ale podczas jazdy nie ma czym przycisnać,jak sie nagle na ful odkreci to czuc ze go przydlawia, jak sie sciagnie filtr powietrza to nie ma przydławinia ale nie ma tej mocy .gazniki byly myte w myjce i nie wiele dalo.myślicie ze to wina gaznikó? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Jak napiszesz ten tekst po polsku i stylistycznie i gramatycznie to bedzie mozna cos odpowiedziec, bo na ten stek i splot belkotu, ktory ciezko jakkolwiek zrozumiec, nie da sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 podczas jazdy nie ma czym przycisnać,jak sie nagle na ful odkreci to czuc ze go przydlawia, jak sie sciagnie filtr powietrza to nie ma przydławinia ale nie ma tej mocy .gazniki byly myte w myjce i nie wiele dalo.myślicie ze to wina gaznikó? Mycie gaźników to tylko 1/3 całego serwisu gaźników. Te urządzenia się też reguluje i stroi. Tu leży Twój problem. Poziomy, skład, iglice..... Trochę zabawy z tym będzie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pufocek1 Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 panie MOC zamiast pomagac na tym forum to tylko potrafisz krytykowac ludzi ,inni rozumieja o czym pisze tylko ty nie rozumiesz,tacy ludzie jak ty lepiej niech sie nie udzielają na forum bo forum nie od tego jest ze by komus prawić morały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 panie MOC zamiast pomagac na tym forum to tylko potrafisz krytykowac ludzi ,inni rozumieja o czym pisze tylko ty nie rozumiesz,tacy ludzie jak ty lepiej niech sie nie udzielają na forum bo forum nie od tego jest ze by komus prawić morały. Zwrócono Ci grzecznie uwagę. Przeczytaj swój tekst, który krytykuje MOC i popraw. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 panie MOC zamiast pomagac na tym forum to tylko potrafisz krytykowac ludzi ,inni rozumieja o czym pisze tylko ty nie rozumiesz,tacy ludzie jak ty lepiej niech sie nie udzielają na forum bo forum nie od tego jest ze by komus prawić morały Nie marudź, tylko zacznisz szanowac ludzi pisząc jak człowiek, który skończył chociaż podstawówkę. Chyba że nie skończyłeś, to zwracam honor... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzmiasta Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Przepraszam że odświezam ten temat ale jakoś nikt ze znawców nie wpadł na poprawną odpowiedź dotyczącą problemu a mogło TO by jednak pomóc "potomnym " ... Xs1100 jest pod jednym względem wyjątkowym motocyklem ponieważ silnik tam kręci się " do tyłu " i krzywki wałków rozrządu muszą patrzeć do siebie . Błachostka ale już 2 sprzęty z Holandii które naprawiałem miały powyginane zawory :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.