Skocz do zawartości

yamaha xs 1100


pufocek1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

MOC, zawsze byles taki mądry .w serwisówce jest tylko takie oznaczenie walków jakie zrobilem foto czyli kropka na panewce i na wałku rozrzadu.dla jasnosci jak mam tlok powiedzmy 1 bo nie wiem z której strony w motocklu jest 1 cylinder w GMP i na tym tloku jest sprezanie w tedy krzywki wałków układaja sie tak jak to pokazalem na foto.mam rozumieć ze ta v ka krzywek ma być do poziomu głowicy a nie zaworów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOC, zawsze byles taki mądry .w serwisówce jest tylko takie oznaczenie walków jakie zrobilem foto czyli kropka na panewce i na wałku rozrzadu.dla jasnosci jak mam tlok powiedzmy 1 bo nie wiem z której strony w motocklu jest 1 cylinder w GMP i na tym tloku jest sprezanie w tedy krzywki wałków układaja sie tak jak to pokazalem na foto.mam rozumieć ze ta v ka krzywek ma być do poziomu głowicy a nie zaworów?

 

Masz serwisówkę i nie wiesz który tłok jest pierwszy?

 

Jak siądziesz na na motocyklu to lewy zewnętrzny cylinder jest pierwszy.

Ustawiasz wał na GMP i krzywki powinny "parzeć na siebie" lub "od siebie".

Dla pewności powoli kręcisz wałem dwa obroty a potem jeszcze trochę aby obydwa zawory były minimalnie uchylone - czyli wydechwy jeszcze nie zamknięty a ssący już się otwiera.

Proste jak ..................................

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOC, zawsze byles taki mądry.

 

 

Czlowiek uczy sie cale zycie i glupi umiera to raz. Dwa to wyznaje zasade, ze kto pyta nie bladzi i zanim zaczne cos robic wole sie najpierw zapytac madrzejszych, poczytac literature i posluchac rad bardziej doswiadczonych zanim zaczne nieudolniei poomacku robic i suma sumarum spieprze, zgadujac jak co powinno byc. Dlatego tylko dobrze radze, najpierw serwisowka, jak cos nie jasne pytac, jak juz sie upewnie co i jak robic, bo od dupy strony jest kosztowniejsze i trwa znacznie dluzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie ma tam innych znaków np. na zębatkach wałków? Nie znam tego silnika więcj zgaduję, ale często są dodatkowe znaki na zębatkach i do czegoś one służą. Np. W Suzuki - ustawiasz wałek wydechu strzałką z cyfrą 1 na płasko z głowicą, wtedy u góry centralnie jest cyfra 2 ze strzałką wskazującą trzpień danego ogniwa łańcucha, liczysz ta oś jako "pierwszą" i odliczasz aż do 13-tego trzpienia w stronę ssącego wałka. Trzymasty trzpien musi się pokryć z cyfrą 3 na wałku ssącym. Tak to się robi w niektórych Suzuki. Niekoniecznie 13 trzpieni ale np.21 sztuk liczysz lub cokolwiek co zaleca producent. Obczytaj tą serwisówkę raz jeszcze, nie ma Ója żeby nie dało się tego zrobić z książką w dłoni.

 

Zapłon tez może być przestawiony jeśli coś pomieszałeś, lub pomyliłeś kolejność kabli zapłonowych.

 

 

PS. Czadowy silikon na uszczelce. :icon_mrgreen:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panie dudek w taki sposob ze zawory beda patrzec na siebie nie bedzie bo wogule motor nie odpali ustawilem rozrzad spowrotem tak jak na samym poczatku postu pokazalem na foto i motocykl pali tylko lubi w róre walnac,wyprzedzilem mu zaplon do 38 stopni bo tak w serwisówce jest chyba ze to jest do czegos innego i motocykl jezdzi tak jak przedtem tak mi si wydaje ale w rure czasami strzeli.mówice ze takie ustawienie nie bedzie ,ale z 2 strony jak by zle był rozrząd to jak pali to by bylo przestawienie z 1 zęba a jak sie ustawi ze by krzywki patrzyly na siebie to jest przestawienie o kilka zebów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panie dudek w taki sposob ze zawory beda patrzec na siebie nie bedzie bo wogule motor nie odpali ustawilem rozrzad spowrotem tak jak na samym poczatku postu pokazalem na foto i motocykl pali tylko lubi w róre walnac,wyprzedzilem mu zaplon do 38 stopni bo tak w serwisówce jest chyba ze to jest do czegos innego i motocykl jezdzi tak jak przedtem tak mi si wydaje ale w rure czasami strzeli.mówice ze takie ustawienie nie bedzie ,ale z 2 strony jak by zle był rozrząd to jak pali to by bylo przestawienie z 1 zęba a jak sie ustawi ze by krzywki patrzyly na siebie to jest przestawienie o kilka zebów

 

Nie zawory a krzywki, właściwie to ich szczyty i jest to zasadnicza różnica.

Mówimy o cylindrze nr 1 lub nr 4 przy wale ustawionym na GMP.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiazany, dla tego niechcial motorek pracowac normalnie bo jakims cudem paliwo nie dochodzilo do wszystkich gazników tak jak potrzeba,troszku to dziwne bo mam tam 2 wejscia paliwa do gazników ,czyli jak do jednego przewodu paliwowego wlewalem paliwo a 2 sie przelewalo a przewody konczyly sie nad gaznikami to teoretycznie gazniki powinny sie zalac a tu sie okazuje ze nie do konca tak jest. dopiero jak zaslepilem jeden wezyk paliwowy a 2 wlalem paliwo motor przemowil.czyli inaczej mowiac jak bym zalozyl z biornik i w tedy odpalil to by nie bylo tematu bo by gazniki sie odpowiednio zalaly paliwem.a rozrzad jest ustawiony tak jak to pokazalem na foto na samym początku czyli krzywki na 1 garczku tak sa tak ustawione /\ a zaplon zostal ustawiony tak jak wczesniej bylo,czyli ustawienia sa takie jak byly wczesniej jezdzic i pali tak samo,ale jest jeszcze taki problem ze od poczatku jak go mam ten motor nie bardzo chce jechac na postoju ladnie sie wkreca nic nie strzela ale podczas jazdy nie ma czym przycisnać,jak sie nagle na ful odkreci to czuc ze go przydlawia, jak sie sciagnie filtr powietrza to nie ma przydławinia ale nie ma tej mocy .gazniki byly myte w myjce i nie wiele dalo.myślicie ze to wina gaznikó?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas jazdy nie ma czym przycisnać,jak sie nagle na ful odkreci to czuc ze go przydlawia, jak sie sciagnie filtr powietrza to nie ma przydławinia ale nie ma tej mocy .gazniki byly myte w myjce i nie wiele dalo.myślicie ze to wina gaznikó?

 

Mycie gaźników to tylko 1/3 całego serwisu gaźników. Te urządzenia się też reguluje i stroi. Tu leży Twój problem. Poziomy, skład, iglice..... Trochę zabawy z tym będzie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panie MOC zamiast pomagac na tym forum to tylko potrafisz krytykowac ludzi ,inni rozumieja o czym pisze tylko ty nie rozumiesz,tacy ludzie jak ty lepiej niech sie nie udzielają na forum bo forum nie od tego jest ze by komus prawić morały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panie MOC zamiast pomagac na tym forum to tylko potrafisz krytykowac ludzi ,inni rozumieja o czym pisze tylko ty nie rozumiesz,tacy ludzie jak ty lepiej niech sie nie udzielają na forum bo forum nie od tego jest ze by komus prawić morały.

 

 

Zwrócono Ci grzecznie uwagę.

Przeczytaj swój tekst, który krytykuje MOC i popraw.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panie MOC zamiast pomagac na tym forum to tylko potrafisz krytykowac ludzi ,inni rozumieja o czym pisze tylko ty nie rozumiesz,tacy ludzie jak ty lepiej niech sie nie udzielają na forum bo forum nie od tego jest ze by komus prawić morały

 

Nie marudź, tylko zacznisz szanowac ludzi pisząc jak człowiek, który skończył chociaż podstawówkę. Chyba że nie skończyłeś, to zwracam honor...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Przepraszam że odświezam ten temat ale jakoś nikt ze znawców nie wpadł na poprawną odpowiedź dotyczącą problemu a mogło TO by jednak pomóc "potomnym " ... Xs1100 jest pod jednym względem wyjątkowym motocyklem ponieważ silnik tam kręci się " do tyłu " i krzywki wałków rozrządu muszą patrzeć do siebie . Błachostka ale już 2 sprzęty z Holandii które naprawiałem miały powyginane zawory :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...