Kriss Karwacki Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 heheh taaa wszystko te pomysly ;)Oka ja czekam w kazdym razie na dalszy ciagpozdro! KRISS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 16 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 aktualnie dosiadam VS1400 z 87r oczywiscie jak wszyscy wiedzą ze skrzynia 4 biegową, osobiście nie mam porównania bo nie jeżdziłem ze skrzynia 5 biegową,ale po rozmowach z ludzmi którzy mieli obydwa modele stwierdzili jednoznacznie, że skrzynia 4 biegowa bije na łeb 5-biegowe pod wzgledem przyspieszeń,przy porównywalnym spalaniu,znam nawet takich którzy sprzedali nowsze modele i kupili zamierzone 4 -biegowe(chodzi o modele poniżej 92roku),może wy macie jakieś porównania,mój ma przebieg 90tyś i jest w stanie idealnym,nawet badit400(który ma w instrukcji 4,5s do 100km) został z tyłu, przy próbie z Magna750rocznik86 idą praktycznie równo(niema sie co dziwić bo magna ma silnik od Vf) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 Ale whats the point?O co ci chodzi, czlowieku ????Magna 750 tez zostawi Intrudera przy wyzszych predkosciach.Czy chodzi o to ze nalezaloby zalozyc skrzynie czworke do nowszego Intruza zeby poprawic przyspieszenia ?To chyba niezbyt latwy manewr. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 Pino, jak prześledzisz szczegółowo dane techniczne, a zwłaszcza przełozenia, to zobaczysz ze skrzynia 5 biegowa i 4 biegowa różnią się tylko tym ze pięciobiegowa ma jakby dołożony jeszcze jeden bieg do tych samych 4 - przełożenia są identyczne. W dołożeniu 5 biegu chodziło tylko o zmieszczenie sie w koeljnych normach co do hałasu i toksyczności spalin , nic więcej. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 aktualnie dosiadam VS1400 z 87r oczywiscie jak wszyscy wiedzą ze skrzynia 4 biegową [...] przy próbie z Magna750rocznik86 idą praktycznie równo(niema sie co dziwić bo magna ma silnik od Vf) Ja tam trochę temat Intruderów drążyłem i powiem Ci tak: Modele ze skrzynią 5 róznią sie od tych ze skrzynią 4 przełożeniem czwartego biegu (no i oczywiście tym, ze maja jedne bieg więcej ;) ). W starszych modelach (4 biegowych) "czwórka jest "dłuzsza (wnioski kazdy sam może wyciągnąć). Zreztą 4 biegowe skrzynie były nie do 92 a do 96 roku (w USA i Kanadzie). Kolejna róznica to moc silnika. Do roku 1992 było to 68 KM potem 65 KM a od 1996 61 KM (niezależnie od wersji). Różnice między wersją 68-konną a 6-konną są odczuwalne ale wystarczy przerególowanie gaźników i już żadnych różnic niema.Zdławienie silnika polegało na skuteczniejszym układzie wydechowym (gąźniki, dysze, filtry powietrza sa identyczne we wszystkich modelach). Spalanie wersji 4-biegowej będzie wyższe chociaż by z powodu większych obrotów silnika (a każdy obrót wału to jakaś tam porcja paliwa). Przy prędkości 100km/h "czwórka" ma obroty większe jakieś 300 RPM. Razem ze mną na hamownię koleś wstawiał 4 biegowego Intrudera z 1994 roku (po podobnych przeróbkach jak u mnie) i jego motocykl był 1 czy 1,5 KM słabszy. Co do przyśpieszeń - z miejsca takie sprzety jak Bandit (a nawet ZZR 600) zostają z tyłu ale tylko na pierwszych 200-300 metrach. Byłem na wyścigach na 1/4 mili razem z kumplem na Magnie 750 z 2000 roku. Intruder ma z nia małe sznase. Zresztą na stronie BIKERA Olsztyn można to sprawdzić (wyniki z sierpnia 2003). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 hej! Co do zawieszen w intruzie - ja u siebie zmienilem tylne amortyzatory na gazowe z progresywnie nawinietymi sprezynami firmy progressive suspension -roznica jest kolosalna.Motocykl jest twardszy,stabilniejszy i calkowicie zaniknelo charakterystyczne bujanie w ostro pokonywanych zakretach Poza tym ladniej wygladaja! :banghead: Przemo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2004 Czesc! Czy ktos z was ma doswiadczenia w przerabianiu przedniego hamulca w intruderze? Czy pasuje do niego jakis czterotloczkowy zacisk z innego sprzeta? Wiem ze mozna dostac zaciski spieglera lub brembo ale ich cena- okolo 500 euro powala! Moze ma ktos namiary na jakies tansze? Jezdze na oryginalnej tarczy z klockami ferodo i ze stahlflexem. Moze wystarczy wymiana tarczy (moge miec nowego lucasa za 350 pln-ow) i klockow hamulcowych??? ps :Po ostatniej wycieczce na slowackich serpentynach w pogoni za kumplami na cbr-kach kompletnie stracilem hamulce :eek2: .Trzeba bylo sobie zrobic przerwe na ostygniecie zagotowanych hampli :ehz: Dzieki z gory za pomoc. worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2004 Wydaje mi sie ze wyrosles z choppera, jesli chcesz nadazyc za sportami na kretej drodze - cokolwiek bys zrobil to sie nie uda.Najprosciej zmienic motocykl.Z drugiej strony plyn nie powinien sie zagotowac - zmien go.Mozesz zastosowac uzywane Nissiny 4 tloczkowe, sa w miare tanie na ebay, ale musisz dorobic mocowanie, tak zeby zacisk centrycznie obejmowal tarcze i hamowal cala powierzchnia klockow.Hamulec bedzie lepszy ale i tak nie dogonisz sportow w zakretach, to nie tylko hamulce ale mniejszy rozstaw osi, inne rozlozenie masy (dociqzony przod ) i takie upakowanie mechanizmow zeby sie mozna konkretnie zlozyc pozwala im szybciej pokonywac zakrety i przerzucac maszyne lewa / prawa. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2004 Dzieki za rade Adam ale nie chce zmieniac motocykla. Bardziej interesuje mnie usprawnianie tego ktory mam. Nie zamierzam gonic sie ze sportami bo to bez sensu. Chce tylko zeby hamulce dorownaly mozliwosciom silnika ktory troche power'u ma! Jaki material zastosowac na mocowanie? Moze duraluminium? Kumpel chce mi opchnac nissina z hondy X4- podejdzie?? pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 Myslalem o Nissisach takich jak GSXR / Bandit 1.2, tych z Hondy nie znam.Jesli chodzi o material to ja zastosowalem chamska stal - myslalem o duralu ale potrzebna by byla o wiele grubsza blacha, a wlasciwie klocek i wiecej frezowania.Zacisk musisz miec w rece aby przymierzyc i zdecydowac jak to zrobic - ja moglem uzyc jeden oryginalny otwor w goleni, a drugi przesuniety potrzebowal mocowania - tak ze zrobilem cos w ksztalcie T mocowane w otworach oryginalnych i jednoczesnie swoja gruboscia centrujace zacisk.Mozesz sprobowac jeszcze jednego patentu - po dokladnym wyplukaniu calego ukladu ( np denaturatem ) zalac plyn na bazie siliconu DOT 5.Ogolnie uwaza sie ze tego nie mozna robic, ale ludzie z mojej listy Suzuki robia to i nic sie nie dzieje, a ten plyn nie lapie wody i ci sie nigdy nie zagotuje. Oczywiscie plukanie musi byc dokladne bo nie miesza sie z zadnym innym - no ale masz cala zime na to. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 tak przy okazji mam takie pytanie, czy nie lepiej byłoby wyfrezować taki uchwyt aby zacisk hamulcowy był ustawiony coś w stylu hampli radialnych tak popularnych ostatnim czasem w sportach, czy samo przestawienie zacisku z mocowania na lagach nieco niżej wpłynie na hamowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 Z wyfrezowaniem jakiegokolwiek uchwytu nie bede mial problemu - moj znajomy ma warsztat i mi pomoze.Problem w tym aby go dobrze zaprojektowac- w koncu to elemet wplywajacy na bezpieczenstwo- a ja nie mam w tym zadnego doswiadczenia. Co do plynu hamulcowego- ostatnio zalalem uklad RBF 600 motula.Ma temperature wrzenia o 30 % wyzsza od dot4, a uzywaja go zawodnicy w polonii cup. Juz sie nie gotuje ale nadal jest slaby. PO prostu dwa tloczki to za malo na 260 kg masy motocykla. Moze winne sa tez klocki ferodo- sa bardzo trwale - zrobilem na nich juz 30000 km ale ich skutecznosc na tym cierpi. moze ktos ma doswiadczenie z innymi??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 materiały na taki uchwyt możesz znależś w firmie HART na Skwerowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 Ok-dzieki,ale kto mi to zaprojektuje,wykona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 14 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2004 Też myslałem o takiej modyfikacji w swoim VS ale zastanawiałem się czy pompa hamulcowa da radę większej ilości tłoczków? Jak zakłada się 2 tarcze (i tym samym 2 zaciski) to podobno trzeba wymieniać pompę. Ja bym się też rozejrzał za nową tarczą (wentylowaną). Oryginalna ma tendencje do przegrzewania się. A po zastosowaniu "mocniejszego" zacisku pewnie bedzie grzać się jeszcze bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.