Skocz do zawartości

INTRUDER VS1400 trochie pytan do użytkownikow


pino
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...

Czolem!

 

Czy spotkaliscie sie moze z zablokowana amerykanska wersja vs1400? Przed synchronizacja gaznikow i regulacja skladu mieszanki i wymiana filtrow powietrza (standard gabki) palil jak smok (rekord prawie 10l/100km). Teraz zzera juz okolo 6,5-6,8 /100km , ale predkosc maksymalna spadla do 140km/h. Maneta zamknieta, nie ma juz czym krecic. Dysze w gaznikach maja ponoc standardowy rozmiar jak w ksiazce. Slyszalem ze mozna spotkac taka wlasnie zblokowana wersje.

 

Pozdrawiam,

Ironus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam krajana!

Pierwsze slysze o zblokowanej wersji Intrudera. Motocykle ze stanow zwykle sa w otwartych wersjach, a blokowane byly glownie na rynki europejskie. Ja sprowadzilem ze Stanow juz kilka Intruderow i zaden nie byl zdlawiony, wrecz przeciwnie- moje subiektywne odczucia po jezdzie na nich byly takie, ze amerykanskie sa zwawsze od europejskich. Dodam, ze na codzien jezdze wersja europejska w najmocniejszej wersji, wiec mialem porownanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Miałem pare razy okazje posmigac intruderem 1400, ale zostal z Norwegii sprowadzony (taki mały czarny drag). Spalanie w miescie 10l/100km, spalanie trasa 7-8l tak przy prędkości 100-120km/h. Pedkość maksymalna jaką osiągnołem na nim to 180km/h, mogło być wiecej tylko ja już nie dałem rady (bez szyby przedniej). Wiatr mnie zdzierał z motocykla. Ale co do od czuc jezdnych to naprawde on robił wrażenie. :icon_idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Intruza ze stanów, skrzynia czwórka rocznik 92- to jest chyba najmocniejsza wersja, spala 5l/100km i przekroczyc na nim 160 to nie jest problem. Nie slyszalem o tym zeby jakis Vs ze stanow byl zdlawiony.

Przed regulacja jak chlał te 10 litrów był mocniejszy? Może szkopół tkwi właśnie w nieodpowiednim ustawieniu gaziorów?

Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Ja mam Intruza z 91r i szybciej niż 163km nie idzie i to nie wazne czy sam czy w dwie osoby plus bagaz, a spalnie nigdy nie zeszło ponizej 6,3l na trasie w miescie 10 też wpierniczy, opona tez sybko się konczy średni 3-4tys km;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ujeżdzałem kilka lat vs 1400 także wersje usa z '99 roku troche ja porobiłem ( filtry, wydech gaźniki) i powiem tyle ze przed majstrowaniem bez problemu jechal ponad 160 i palil w trasie przy 120 z dwiema osoba mi i bambetlami do 6l. po "remoncie" idzie z gazu na koło osiaga max okolo 180 i pali przy predkosci 100-110 jakies 5 litrów 130-140 dwie osoby mabmetle 6.3 Na tylnim kole jest 125 Nm (standard 95) i 75 KM (standard 52).

Powiem krótko macie coś nie chalo z gąźnikami a najpewniej pierwszy kolega z tematu zalewa mu sie silnik przy wyzszych obrotach.

W razie problemów służę pomocą.

Kolega Pompka iWarriot pewnie potwierdzi moje słowa.

P.S Włąściciele wersji usa czy mieliście pozaślepiane śrubki składu mieszanki?

Edytowane przez _siwy_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedrogim sposobem, choć wymga sporo doświadczenia można uzyskać dużo więcej niz fabryka oferuje

Ooo :eek:

Dużo więcej, tzn tak +/- ile?

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...