Hipolit Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Witam wszystkich, sprawa jest następująca; od mniej więcej dwóch tygodni tylny amor w moim Dominatorze zaczął się pocić ale po zlocie w ostatni weekend jego stan jest tragiczny, chyba całkowicie zgubił olej, nic nie tłumi, motocykl skacze na byle dołku że aż nie da się jechać. Oto zdjęcia... A pytanie brzmi czy da się z nim coś jeszcze zrobić oprócz wymiany na inny w lepszym stanie, czy takie amory można remontować, wymienić jakiś uszczelniacz zalać od nowa olejem, czy jest od rozbieralny. Jeśli tak to jak to zrobić i jakimi częściami, co naprawić co wymienić? Czekam na wasza pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Sam raczej nic nie zrobisz- to robota dla poważnego warsztatu. Na szczęście jest mnóstwo miejscówek gdzie regenerują amorki- na przykład tutaj (nie wiem, czy to dobry warsztat, podaje pierwsza pozycję z googla). Może się też okazać, że naprawa bedzie droższa niz kupno używki w dobrym stanie. pozdro :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Naprawialny, u nas to koszt 350-550 zł w zależności od stopnia zniszczenia - głównie faktu, czy wałek nie jest poniszczony. Dajemy 6 miesięcy gwarancji. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Można zrobić samemu, mi się udało w bladym 33 zrobić (zewnętrzny zbiornik z azotem) i działa już 6kkm :) W moim wypadku koszty: olej coś koło 100, zostało go jeszcze na co najmniej 2 amory :) podtoczenie podkładki aby wszedł nowy uszczelniacz - 10 zł stary wentyl (zbiornik ciśnieniowy nie miał, musiałem dorobić) 0 zł nabicie azotem 5 zł tu masz link jak to mniej więcej wygląda (trochę inny typ) http://www.peterverdonedesigns.com/600RRshock.htm olej możesz kupić w larssonie - silkolene rsf tu masz tabelę olejów http://mahonkin.com/~milktree/motorcycles/fork-oil.html u mnie był showa niebieski, czyli SS 25, zastąpiłem silkolenem 2,5 - najbliższy z tabeli. W dominatorze CHYBA nie masz gazowego więc sprawa powinna być jeszcze prostsza niż w CBR, ważne aby powierzchnie nie były porysowane i tyle. Nierozbieralne też można później złożyć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 (edytowane) W moim amorze ta część która jest metalowa na która nachodzi ta czarna(pod sprężyną) jest już trochę zjechana, wyżłobienia czuć pod palcem więc raczej już nic z tego nie będzie. Ale znalazłem na allegro używkę ale różni się od mojego i nie wiem czy to kwestia tego typu że jest on od innego motocykla czy od innego rocznika chociaż koleś powiedział że pochodzi z Dominatora z 89r. a z tego co wiem nie przeprowadzano zmian w zawieszeniu. Pytanie czy to u mnie jest nieoryginalny czy jemu się coś pomyliło. Oto zdjęcie. Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Optycznie przypomina produkt WP/Ohlinsa - może jakiś akcesoryjny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Wie ktoś coś więcej na temat tego amora bo znalazłem jeszcze do kupienia oryginalny od młodszego domina i nie wiem który wziąć chociaż bardziej jestem przekonany do oryginału. Co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.