Skocz do zawartości

Filmik


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A to ciekawe spostrzeżenie, można spytać po czym to wnioskujesz?

 

Alez oczywiście że można - brak jeżdzenia na gumie, stoopie, wheelie i obrotomierz nie odbijał się od czerwonego pola - takie: dzynk dzynk dzynk - i dopiero dwójka. No ale przynajmniej kolega na Virago zapukał w szybkę :D

 

 

 

 

 

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to jest może ten słynny film o facecie w łódce?

takie dokręcanie do 9000 na 1/3 manety to jakieś takie cipowate.

 

Czekam na Twój filmik ;)

 

A powiedz, po co mam dokręcać do 11? Mam na tyle elastyczny silnik że nie muszę ;)

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinien jej lusterko urwać... :wink:

Oba lusterka, bo powinna patrzeć w dwa jednocześnie aby dostrzec jednego motocykliste który objeżdża ją z prawej i tego z lewej strony, wtedy powinna nacisnąć magiczny guziczek w swoim tico który powoduje, że auto znika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na Twój filmik ;)

 

A powiedz, po co mam dokręcać do 11? Mam na tyle elastyczny silnik że nie muszę ;)

Specyfikacja RF900 R z 1994

 

Power: 125.00 HP (91.2 kW)) @ 10000 RPM

Torque: 95.13 Nm (9.7 kgf-m or 70.2 ft.lbs) @ 9000 RPM

 

Nie chodziło mi bynajmniej, żeby Greedo odkręcał do czerwonego, ale warto by się pokusić o w miarę równe zmiany (w sensie pr. obrotowej), wtedy wykorzystuje się elastyczność silnika najbardziej. Przekręcać za moment mocy maksymalnej nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty, biegi, duperele, np. na YT jest blog kolesia którego czasem lubie sobie pooglądać i np. często jeździ na luzie lub od razu ewentualnie z różnicą kilkuset obrotów zmienia dwa biegi w góre żeby w miare żwawo przyspieszyć i od razu jechać na czwórce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..... Tutaj była jeszcze jedna akcja, której zdaje się nikt nie zauważył, a mianowicie skrzyżowanie Hynka i Krakowskiej, jest w tej chwili wiadukt remontowany i żółte pasy są wyznaczone dość kiepsko, stąd też mogło wynikać roztrzepanie zarówno motocyklistów jak i blondi w Tico.

 

 

Namalowane są dobrze, zrobili także dodatkowe łaty asfaltu żeby fury się zmieściły w dwóch rzędach tylko ludzie startując spod świateł na pamięć lecą tak jak rysuje się biała linia. W miejscu gdzie jechała Pani w Tico wielu kierowców zamiast trzymać się lewej strony wali środkiem. Inni jadą tak bardzo po prawej, że gdzieś przed Radarową orientują się o trzecim pasie który służy za przystanek autobusowy i bez kierunku, bez patrzenia wracają na właściwy pas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty, biegi, duperele, np. na YT jest blog kolesia którego czasem lubie sobie pooglądać i np. często jeździ na luzie lub od razu ewentualnie z różnicą kilkuset obrotów zmienia dwa biegi w góre żeby w miare żwawo przyspieszyć i od razu jechać na czwórce.

 

Ale bez sensu :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specyfikacja RF900 R z 1994

 

Power: 125.00 HP (91.2 kW)) @ 10000 RPM

Torque: 95.13 Nm (9.7 kgf-m or 70.2 ft.lbs) @ 9000 RPM

 

Nie chodziło mi bynajmniej, żeby Greedo odkręcał do czerwonego, ale warto by się pokusić o w miarę równe zmiany (w sensie pr. obrotowej), wtedy wykorzystuje się elastyczność silnika najbardziej. Przekręcać za moment mocy maksymalnej nie ma sensu.

 

RF ma 137 KM i 106 Nm, powyżej to dane dla wersji jakieś tam americo czy innej niemieckiej. Ulica to nie tor, ja tu nie chcę najlepszych czasów kręcić, zależy mi też na spalaniu ;)

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RF ma 137 KM i 106 Nm, powyżej to dane dla wersji jakieś tam americo czy innej niemieckiej. Ulica to nie tor, ja tu nie chcę najlepszych czasów kręcić, zależy mi też na spalaniu ;)

Greedo, popieram w 100%, ale tym bardziej prosi się o w miarę równe zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...