PAJDOR Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 A to ciekawe spostrzeżenie, można spytać po czym to wnioskujesz? Alez oczywiście że można - brak jeżdzenia na gumie, stoopie, wheelie i obrotomierz nie odbijał się od czerwonego pola - takie: dzynk dzynk dzynk - i dopiero dwójka. No ale przynajmniej kolega na Virago zapukał w szybkę :D :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 powinien jej lusterko urwać... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 czy to jest może ten słynny film o facecie w łódce? takie dokręcanie do 9000 na 1/3 manety to jakieś takie cipowate. Czekam na Twój filmik ;) A powiedz, po co mam dokręcać do 11? Mam na tyle elastyczny silnik że nie muszę ;) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) Oczywiście hamowanie prostuje, podobnie jak dodanie gazu. IMHO dodanie gazu podnosi tył, sprawiając, że moto się lepiej składa Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez Saul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 powinien jej lusterko urwać... :wink: Oba lusterka, bo powinna patrzeć w dwa jednocześnie aby dostrzec jednego motocykliste który objeżdża ją z prawej i tego z lewej strony, wtedy powinna nacisnąć magiczny guziczek w swoim tico który powoduje, że auto znika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Nudy ;) Manewr z tico byl nierozsadny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Czekam na Twój filmik ;) A powiedz, po co mam dokręcać do 11? Mam na tyle elastyczny silnik że nie muszę ;) Specyfikacja RF900 R z 1994 Power: 125.00 HP (91.2 kW)) @ 10000 RPM Torque: 95.13 Nm (9.7 kgf-m or 70.2 ft.lbs) @ 9000 RPM Nie chodziło mi bynajmniej, żeby Greedo odkręcał do czerwonego, ale warto by się pokusić o w miarę równe zmiany (w sensie pr. obrotowej), wtedy wykorzystuje się elastyczność silnika najbardziej. Przekręcać za moment mocy maksymalnej nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Obroty, biegi, duperele, np. na YT jest blog kolesia którego czasem lubie sobie pooglądać i np. często jeździ na luzie lub od razu ewentualnie z różnicą kilkuset obrotów zmienia dwa biegi w góre żeby w miare żwawo przyspieszyć i od razu jechać na czwórce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 ..... Tutaj była jeszcze jedna akcja, której zdaje się nikt nie zauważył, a mianowicie skrzyżowanie Hynka i Krakowskiej, jest w tej chwili wiadukt remontowany i żółte pasy są wyznaczone dość kiepsko, stąd też mogło wynikać roztrzepanie zarówno motocyklistów jak i blondi w Tico. Namalowane są dobrze, zrobili także dodatkowe łaty asfaltu żeby fury się zmieściły w dwóch rzędach tylko ludzie startując spod świateł na pamięć lecą tak jak rysuje się biała linia. W miejscu gdzie jechała Pani w Tico wielu kierowców zamiast trzymać się lewej strony wali środkiem. Inni jadą tak bardzo po prawej, że gdzieś przed Radarową orientują się o trzecim pasie który służy za przystanek autobusowy i bez kierunku, bez patrzenia wracają na właściwy pas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Obroty, biegi, duperele, np. na YT jest blog kolesia którego czasem lubie sobie pooglądać i np. często jeździ na luzie lub od razu ewentualnie z różnicą kilkuset obrotów zmienia dwa biegi w góre żeby w miare żwawo przyspieszyć i od razu jechać na czwórce. Ale bez sensu :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) Specyfikacja RF900 R z 1994 Power: 125.00 HP (91.2 kW)) @ 10000 RPM Torque: 95.13 Nm (9.7 kgf-m or 70.2 ft.lbs) @ 9000 RPM Nie chodziło mi bynajmniej, żeby Greedo odkręcał do czerwonego, ale warto by się pokusić o w miarę równe zmiany (w sensie pr. obrotowej), wtedy wykorzystuje się elastyczność silnika najbardziej. Przekręcać za moment mocy maksymalnej nie ma sensu. RF ma 137 KM i 106 Nm, powyżej to dane dla wersji jakieś tam americo czy innej niemieckiej. Ulica to nie tor, ja tu nie chcę najlepszych czasów kręcić, zależy mi też na spalaniu ;) Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 A z Walicowa dzwonili do ciebie? Z rachunkiem i rekordem punktów :))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 RF ma 137 KM i 106 Nm, powyżej to dane dla wersji jakieś tam americo czy innej niemieckiej. Ulica to nie tor, ja tu nie chcę najlepszych czasów kręcić, zależy mi też na spalaniu ;) Greedo, popieram w 100%, ale tym bardziej prosi się o w miarę równe zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adu Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Oj, Greedek, chyba dawno ze mną nie jeździłeś :icon_razz: Trzeba stworzyć znowu TEAM (ale to dopiero w przyszłym roku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hero Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 To będzie MONSTER TEAM :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.