Skocz do zawartości

Filmik


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwnie gospodarujesz tymi biegami, np. 1 (5k), 2 (9k), 3 (8k). Jak dla mnie trochę za dużo gazu przy redukcji i czasami zbyt wysoko (okolice 7:10, w granicach 5-7k). Ale muza całkiem OK, co do zakrętów to generalnie robię ten sam błąd co Ty, czyli składanie-prostowanie-składanie

 

 

A wiesz z czego ten błąd wynika? Bo ciekawy post, chętnie dowiedziałbym się jak to wyeliminować

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greedo daliście trochę dupy, w moim mniemaniu oczywiście. Odstawiacie coś co mnie bardzo drażni, czyli przeciskanie się wszystkimi dziurami. Kiedy trzeba to trzeba, ale czy nie można lewym korytarzem? A potem zdziwienie że blondyna głupieje jak ją objeżdżacie z dwóch stron.

 

Ps. I widzę że to było dzisiaj nagrywane chyba?

Edytowane przez szaki

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz z czego ten błąd wynika? Bo ciekawy post, chętnie dowiedziałbym się jak to wyeliminować

IMO, zła ocena zakrętu, zły tor jazdy, do tego można by dodać sterowanie przepustnicą - dodanie gazu prostuje motocykl, ujęcie kładzie - podobnie z hamowaniem, ale o to raczej Cię nie posądzam.

 

Greedo daliście trochę dupy, w moim mniemaniu oczywiście. Odstawiacie coś co mnie bardzo drażni, czyli przeciskanie się wszystkimi dziurami. Kiedy trzeba to trzeba, ale czy nie można lewym korytarzem? A potem zdziwienie że blondyna głupieje jak ją objeżdżacie z dwóch stron.

 

Ps. I widzę że to było dzisiaj nagrywane chyba?

 

Było już mówione na ten temat, ale nie rozumiem co masz do przeciskania się między autami? Btw. a dlaczego nie prawym? To także było wiele razy dyskutowane, czyli czy wyprzedzać prawym czy lewym. I co to znaczy, że trzeba i kiedy to się zdarza? Tutaj była jeszcze jedna akcja, której zdaje się nikt nie zauważył, a mianowicie skrzyżowanie Hynka i Krakowskiej, jest w tej chwili wiadukt remontowany i żółte pasy są wyznaczone dość kiepsko, stąd też mogło wynikać roztrzepanie zarówno motocyklistów jak i blondi w Tico.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to ja nie widziałem że kolega na FZ1 (?) tnie prawym i jak laska zaczęła zjeżdżać na prawo, widocznie kolega właśnie ten pas obrał. Jak go zauważyła, to odbiła w moja stronę. BTW ci**a gadała przez telefon, nawet jak koleś na FZ jej zapukał w szybę to jeszcze się pultała ze słuchawką przy uchu.

 

PS Szaki, przedwczoraj (patrząc na godzinę ;) )

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u was ale u mnie rozpętała się zajebista burza. Boję się.

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuudna ta przejażdżka na maxa, nie lepiej było zaprezentować jakieś szybsze przeloty ?

Hero ma racje ..... z Serwisu wracałem ... szkoda że kamerki nie miałem .... wiecie czy nie wiecie jak to po kilku miesiącach wsiąść na sprzęta i nagle ..... 180km/h ... aaaaaaaa 220 km/h ... aaaaaaaa ...... zakręt PIĘKNIE :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcino czy ja dobrze rozumiem ze wg Ciebie hamowanie w zakrecie pomaga go nam zaciesnic?? :icon_eek:

Bo to ciekawa teoria :lapad:

No faktycznie troszeczkę niefortunnie napisałem to zdanie. Oczywiście hamowanie prostuje, podobnie jak dodanie gazu. O to mi chodziło w tamtym poście. Przepraszam za nieporozumienie i ew. szkody materialne/cielesne choć mam nadzieję, że nie wystąpiły takowe po przeczytaniu mojego postu :) Aż takiego autorytetu w końcu nie mam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do ZGreedo - czy Pani w TICO jst winna bo nie popatrzyła w oba lusterka naraz ?

Co do prędkości zakretów i jeżdzenia przez miasto się nie wypowiadam bo nie jestem ekspertem ale na pierwszy rzut MOIM ZDANIEM powiedziałbym raczej że ty jedziesz rozmawiając przez telefon komórkowy a nie ona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz z czego ten błąd wynika? Bo ciekawy post, chętnie dowiedziałbym się jak to wyeliminować

bardzo łatwo. Wystarczy patrzeć tam gdzie się chce jechać, czyli na koniec zakrętu. Jak zakręt jest ślepy to patrzysz w najdalszy punkt i przesuwasz wzrok, aż zobaczysz koniec, a potem ogień.

Na naszych przepięknych drogach zasada ta potrafi być zgubna, bo po drodze można wjechać w niezłą dziurę, ale generalnie od kiedy ja stosuje tą zasadę, płynność pokonywania zakrętów wzrosła bardzo zauważalnie ;)

Edytowane przez slusar_o2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...