worek4 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam. MAm od dluższego czasu problem z fazerem nie mam juz pomysłów co jest nie tak. Nie wkreca się na obroty. Jak zminy to po przejechniu 10km zaczyna działac ok. Ale jak poxniej po odpaleniu to 2km znowu sie pier.. i nie dziala tak jak powinien. Działa głosno ciegne strzela z rury chodzi jak ciagnik. A jak sie go do 9 10 tys przykreci zacyzna smigac tak jak powinien. Wymieniłem akumulator bo szwankował, filtr paliwa wymieniłem, swiece dzis nowki CR8E NGK załozyłem. Naprawde nie wiem co z nim zrobic. A nie amm zbytnio kasy aby dac na serwis aby szukali. Bardzo dziekuję za każda poradę. Filtr paliwa załozyłem mniejszy niz był ale to powiedziano mi w sklepei ze jest bez roznicy. Fazer 600, 1998 rok. Przebieg 39tys km. Ale papierow nie ma serwisowych. wyglad ładny wieć mozliwe ze więcej niż o 20 nie był przekecony Edytowane 23 Sierpnia 2010 przez worek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 - synchronizacja gaźników - regulacja zaworów Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worek4 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 - synchronizacja gaźników - regulacja zaworów a czy może być jeszcze jakas inna opcja? Dodam ze kłopoty z moto zaczęły sie od chwili gdy padł mi akumulator. Byłem zmuszony z popychu go odpalic i og tego momentu cos nie działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Może przeskoczył rozrząd przy odpalaniu na pych, ale wtedy chodziłby jak prawdziwa młockarnia. Wszystko wyjdzie przy regulacji zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worek4 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 (edytowane) Może przeskoczył rozrząd przy odpalaniu na pych, ale wtedy chodziłby jak prawdziwa młockarnia. Wszystko wyjdzie przy regulacji zaworów Kurcze ale motor dzien wczesniej smigał. Jeszcze na jednym odcinku go docierałem z ciekawosci jak jest powyzej 200 i do 210 bez najmniejszych oporow poszedl. A teraz to do 100 sie meczy. Jak zlapie 10tys na obrotku to leci. Ale zastanawia mnie to ze jak rano posmigam kawalek rozgrzeje sie to wraca do normalnej pracy a tak to chodzi tak jak jakis rozklekotany ciagnik. Myslalem o łancuszku ale nie wiem za bardzo jakie objawy moga byc. . Jak bym miał 100% pewność ze to zawory albo gaźniki to bym zaprowadzil do zrobienia ale na szukanie mnie nie stac obecnie i tak sam coś mącę :/ Edytowane 23 Sierpnia 2010 przez worek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 jak nie masz kasy na szukanie a zaczło sie od palenia na pych to sprawdz luzy zaworowe i czy lancuszek nie przeskczyl o ząb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiety Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Na 90 % rozrząd, z tego co opisujesz. Ale skoro widzę że nigdy się takimi sprawami nie zajmowałeś to lepiej tego nie rozkręcaj sam bo i tak raczej nie poprawisz. Nie jest to zbyt skomplikowane więc skoro nie masz kasy to zgłoś się do kolegi który ma jakieś pojęcie o tym i powinien ci przestawić, chyba że nadaje się do wymiany skoro przeskoczył... Na 90 % rozrząd, z tego co opisujesz. Ale skoro widzę że nigdy się takimi sprawami nie zajmowałeś to lepiej tego nie rozkręcaj sam bo i tak raczej nie poprawisz. Nie jest to zbyt skomplikowane więc skoro nie masz kasy to zgłoś się do kolegi który ma jakieś pojęcie o tym i powinien ci przestawić, chyba że nadaje się do wymiany skoro przeskoczył... Z drugiej strony kupując taki motocykl i nie masz kasy na jakieś drobne naprawy to na co ty liczyleś? Że będzie jeździł i jeździł bez żadnego wkładu? Trzeba było zacząć od motorynki i rozkręcać ją 3 razy w tygodniu ucząc się. Teraz by cię kosztowały tylko cześci... Cytuj NIKT NIE BEDZIE MI MÓWIŁ JAK MAM ŻYC - BO NIKT ZA MNIE NIE UMRZE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 W fazerze chyba da się podejrzeć rozrząd na wałkach pod okrągłymi dekielkami z prawej strony. Punkt na wale już gorzej? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 te dekielki to atrapa- ozdoba. Trzeba ściągać cały dekiel. Zobacz też czy jest ładowanie, wystarczy miernik za 15 zł z tesco. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worek4 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 (edytowane) te dekielki to atrapa- ozdoba. Trzeba ściągać cały dekiel. Zobacz też czy jest ładowanie, wystarczy miernik za 15 zł z tesco. Ładowanie jest sprawdzałem. Tz wiesz nie byłem przygotowany na to ze coś będzie szwankować. wymiana świec , klocków , akumulatora mnie pociągnęła po kasie. to tego standardowe wymiany. Tz ja się nie znam na mechanice ale ojciec na autkach dosyć dobrze ale do moto się jakoś nie chce brać da rade sam to luknąć? Ale to dziwne bo po rozgrzaniu jak pojeżdżę jest ok. A tak to by ciągle był zwalony prawda? A po czym poznać że przeskoczył? Jest jakoś ewidentnie widać jak ściągnę górę? edit A to nie jest tak że jak by rozrząd przeskoczył to by moto wcale nie odpalał? Edytowane 24 Sierpnia 2010 przez worek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Widać jeśli wiesz jak się sprawdza rozrząd, generalnie to powinieneś zacząć od ściągnięcia serwisówki do tego sprzętu. Trochę strach doradzać szczerze mówiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler80 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 .... A tak to by ciągle był zwalony prawda? A po czym poznać że przeskoczył? Jest jakoś ewidentnie widać jak ściągnę górę? edit A to nie jest tak że jak by rozrząd przeskoczył to by moto wcale nie odpalał? 1.sciagnij serwisówke 2.rozrzad sprawdzisz po znakach imo to moduł zapłonowy/komputer - miałem podobnie kiedys w VFR, przy zimny silniku dramat, po rozgrzaniu normalnie - pewnie jakiś program bogatszej mieszanki dla zimnego silnika, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worek4 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 pewnie jakiś program bogatszej mieszanki dla zimnego silnika, ?? Tylko jest tak ze po rozgrzaniu jak postoi z 2h to poźniej już jest ciagle źle:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 a ja ze swojej strony proponuję wykręcić i obejżeć świece i ew. je wymienić. Wygląda to na to że jedna/dwie szwankują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worek4 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 a ja ze swojej strony proponuję wykręcić i obejżeć świece i ew. je wymienić. Wygląda to na to że jedna/dwie szwankują nówki są wkręcone jak pisałem. Nic nie zmieniła wymiana świec. Kupiłem takie jak były czyli NGK CR8E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.