Pstryk2528 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Witam. Problem polega na tym, że podczas hamowania trzęsie mi czachą i czuć drgania kierownicy. Pojawia się to przy niższych prędkościach od około 120km powyżej jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 tarcze jak wyglądają ? może już ich koniec nastał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pstryk2528 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Tarcze wyglądają ok. Zdjąłem koło, łożyska ok, szarpałem za lagi nie czuć luzów... Nie wiem co jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Możliwe przyczyny to: krzywe tarcze, krzywa felga, łożyska główki ramy, przednia opona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 obstawiam tarcze , mam podobnie i moje tarcze maja bicie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pstryk2528 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opona jest do wymiany na pewno, ale czy od tego było by bicie tylko przy hamowaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opona jest do wymiany na pewno, ale czy od tego było by bicie tylko przy hamowaniu? bardzo mozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Tarcze wyglądają ok. "Wygladaja OK" czy je sprawdziles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opona może wyglądać "OK", a w rzeczywistości nadawać się na śmietnik :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam. Problem polega na tym, że podczas hamowania trzęsie mi czachą i czuć drgania kierownicy. Pojawia się to przy niższych prędkościach od około 120km powyżej jest ok. Rozpocznij od wymiany przedniej opony na nową i przy okazji na wyważarce można będzie dobrze sprawdzić tarcze hamulcowe. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pstryk2528 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 (edytowane) W przyszłym tygodniu opona będzie zmieniona jak nie pomoże będę pisał dalej. Edytowane 23 Sierpnia 2010 przez Pstryk2528 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pstryk2528 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Reanimacja tematu ;) Opona zmieniona, łożysko główki ramy zmienione, tarcze wyglądają jednak minimalnie skrzywione. Na wyważarce było widać delikatne bujanie jakieś 2mm może nawet nie, ale zauważyłem że tarcze przesuwają się na nitach też maks 2mm w tył i przód więc te drgania to pewnie wina tarcz i tu pytanie: Sprzęt jak widać stary wart co najwyżej 6k więc nie widzi mi się ładować kompletu nowych tarcz za 1,5tys... Da się to jeszcze jakoś naprostować, zanitować na nowo czy lepiej szukać używek w możliwym stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 (edytowane) Mam takie tarcze do rcznika 94-97, ponizej wrzucam link do aukcji. jak bedziesz zainteresowany to moge cos urwac z ceny. Temat reanimacji/prostowania tarcz byl poruszany wiele razu i nie przynosi on oczekiwanego skutku http://allegro.pl/tarcze-hamulcowe-honda-vfr-750-cbr-600-f3-cbr-900-i1494324825.html Edytowane 7 Marca 2011 przez toper-utl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Osobiscie kupilbym uzywane... W GPZcie 3 razy zmienialem. Tylko musisz miec pewnosc ze sa proste - czasami nawet przez poczte moga byc krzywe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 2mm to jest baaardzo dużo! Kolega kupił nowe chińskie za 350szt i bardzo sobie chwali, po jednym sezonie bez śladu zużycia. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.