matix19 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam Coś mi zaczęło pukać w Suzuki GSXR 750 2000r tylko nie wiem co to, objawy są takie że i na zimnym i na ciepłym puka ale jak złapie tak koło 100 stopni na mieście to jakby to pukanie jest cichsze, kiedy puszczam sprzęgło i silnik dostaje obciążenia to jest głośniejsze, słychać je tak do około 4tys obrotów później go nie słyszę, może przez wydech ale raczej nie, jak schodzi z obrotów to też jest raczej cicho to słychać dopiero jak przyśpieszam to wyraźnie je słychać do 4 tys i później jest cicho, a i narasta wraz z obrotami, co to może stukać? Po niedzieli postaram się nagrać jakiś filmik Edytowane 13 Sierpnia 2010 przez matix19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Serwis też Ci mamy zrobić poprzez stronę WWW? Na czort nam filmik z aparatu z Media Markt, gdzie i tak ch*** usłyszymy przez głośniki chińskich laptopów? Jedź chłopie do serwisu. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Tak tylko problem w tym że nie mam w pobliżu żadnego serwisu, a zresztą po tym co opisałem nie macie jakichś podejrzeń? A nawet jakieś 2 lata temu miałem problem ze stukami w GSie dałem filmik i powiedzieliście co to było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudolf234 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Serwis też Ci mamy zrobić poprzez stronę WWW? Na czort nam filmik z aparatu z Media Markt, gdzie i tak ch*** usłyszymy przez głośniki chińskich laptopów? Jedź chłopie do serwisu. Kto pyta nie błądzi. Może chłopak ma ambicje samemu naprawić usterkę. Wiadomo, że nikt mu nie powie na 100% ale może będzie wiedział od czego zacząć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Zaraz sie posypia % za spam :bigrazz: Wracajac do tematu to zobacz w okolicy wydechow, kiedy byl ostatnio robiony serwis ze sprawdzeniem luzow zaworowych. Postaraj sie osluchac silnik i zdiagnozowac w przyblizeniu choc z jakiej czesci silnika te sluchy pochodza, bo tak to moze byc setka roznych przyczyn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Jak słychać głośniej pod obciążeniem to może to być panewka. W czasie jazdy naciśnij hamulec i równocześnie dodaj gazu tak żeby silnikowi było " ciężko". Jeśli wtedy stuki będą głośniejsze to z dużą dozą prawdopodobieństwa będzie to panewka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 O jaa oby to nie była panewka, bo jakby to się okazało to masakra, sprawdzę tak jak mówisz kolego, a jak będę jednocześnie dodawał gaz i przyhamowywał i przy 4 tys będzie ten będzie niknął to też wtedy będzie oznaczało że to panewka czy wtedy już ją będzie można wykluczyć? Ogólnie to jest tak że im wyższe obroty to jest ciszej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 To ja bym nawet bardziej obstawiał panewki, bo może być tak, że ze wzrostem obrotów poprawia się film olejowy i wał normalnie się obraca a poniżej 4k znowu się pogarsza. Kiedy ostatnio zmieniałeś olej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Na początku sezonu, a raptem 3k pojeździłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Wypada spuścić olej do czystej miski i sprawdzić czy nie ma metalicznego zabarwienia lub opiłków miedzi. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Wypada spuścić olej do czystej miski i sprawdzić czy nie ma metalicznego zabarwienia lub opiłków miedzi. Jedna z podstawowych zasad przy metaliczno-głuchych stukach z pieca. Czasami się nie sprawdza ale jednak w 99% daje radę. Pamiętam jak u kumpla w V-maxie (nowo zakupionym) zaczęło coś tłuc - niby szło z głowicy (nawet po osłuchaniu trzonkiem drewnianym) a po spuszczeniu oleju zobaczyliśmy na dnie bańki brokat. Operacja ta zajmuje góra 30 minut (razem z poszukiwaniem bańki na olej) a wszystko robi się jasne... POzdr Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 No właśnie tak po niedzieli zrobię i się wyjaśni czy panewy czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 No właśnie tak po niedzieli zrobię i się wyjaśni czy panewy czy nie To w takim razie razie daj na sumie z 5 zł na tace :) :icon_mrgreen: . A tak poważnie- brak opiłków nie koniecznie znaczy że panewki nie padły.... Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Tak jak piszecie, najczęściej przy uszkodzeniu panewek są widoczne opiłki w oleju, ale najlepiej jest zobaczyć co siedzi w filtrze ( np. przy wymianie) , wtedy można się za głowę złapać i :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 ej a olej lepiej w przypadku takiego sprawdzania spuścić jak silnik jest ciepły czy zimny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.