marwin Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Tak tylko nikt mu nie pozwoli mierzyć ciśnienia na cylindrze przed zakupem a już napewno zalać go olejem. Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 dodatkowo zmierzyć ciśnienie oleju i będzie jako-taki pogląd na to wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Nie panikuj na zapas. Kupisz zdrowe moto to pojeździsz dużo i sprzedasz za kilka lat jeszcze z tym tłokiem który teraz jest. Jeśli moto nie katowane to bardzo długo będzie jeździć na jednym tłoku/cylindrze. Może 50 tys km, może więcej. Silnik mały, wysilony to nie zrobi takiego przebiegu jak duże motocykle ale nie martw się. To nie Romet żeby co weekend robić szlif. Przy kupnie zmierz sprężanie, rzuć okiem na dym z wydechu i wszystko będzie jasne. Do zakupu weź ze sobą kogoś kumatego to sprzedawca nie wciśnie Ci lipy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 W takim razie powiedz w jaki sposób zmierzyć sprężanie? Odkręcić świecę, zatkać palcem i przekręcić silnikiem? Czy może w jakiś inny sposób? Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 aby zmierzyc sprężanie musisz wkręcic odpowiednie urządzenie zamiast świecy i zakręcic silnikiem na otwartym gazie, ale przewaznie jeśli moto ładnie pali, ma moc i nie dymi to tłok i cylinder są ok, zwłaszcza w singlu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 co możesz zrobić to podstawa posłuchać :D dowiedz sie czy akurat ten silnik ma wydawać jakiś charakterystyczny odgłos, generalnie powinien pracować bezszelestnie aczkolwiek są wyjątki dlatego musisz doczytać wydaje mi sie że singiel hondy to powinien bezszelestnie :D... jak słychać piski, stuki, dzwonienie to napewno jest w nie za dobrym stanie :D Tak tylko nikt mu nie pozwoli mierzyć ciśnienia na cylindrze przed zakupem no kwestia sprzedawcy ja w każdym 2t który kupowałem oprócz ogara mierzyłem :D tylko trzeba też znać jaka wartość jest dobra jak kupowałem koze to zmierzyłęm było 9bar i gdzieś tam doczytałem że ok a później sie okazało że poniżej 10 to remont :D ma moc no ok jak sie jeździło na podobnym motocyklu to można to odczuć natomiast jak przesiadasz sie np z ogara 200 na kx 250 to ten kx choćby był najgorszym gratem i tak cie sponiewiera :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 akurat podjezdzonego kx 250 najłatwiej obadać, bo nie będzie miał wolnych obrotów albo nie bedzie się wkręcał, ale tak czy inaczej warto zabrać kogoś w miarę kumatego bo oszustów nie brakuje w naszym pieknym kraju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Panowie tak dla sprostowania XL 125 to V jest. :cool: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 No właśnie. Małe Varadero to 2 cylindrowa v-ka, taka jak w shadow 125. Jeśli ten silniczek nie ma 100 tys. km i był regularnie serwisowany to nie ma sie czego bać. Ten silniczek powinien nawet zimny zapalać momentalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.