MOC Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Sa w narodzie jeszcze ludzie, ktorzy dbaja aby polska motoryzacja przestala kompletnie istniec :clap: http://moto.wp.pl/kat,121,title,Come-back-...,wiadomosc.html Stare, poczciwe auto dostawcze lublin, po kilkuletniej przerwie w nowej już wersji ma szansę pojawić się na polskich drogach - informuje "Puls Biznesu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 He he he znam sprawe bardzo dobrze ....... próbują ratować Zakłady bo produkcja Honkera pada, głównie Wojsko ma w dupie ten Samochód .......... kombinują coś z wersjami cywilnymi ..... ale na to potrzeba kasy ....... no i szukają Inwestora bo generalnie rok czy dwa i Firma padnie :biggrin: aha ..... i narazie zapłacili Syndykowi część kasy za Zakłady a na kolejną transzę nie mają Pieniędzy ..... Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Ten Lublin gdyby mieli dobry pomysł, zaprojektowali nową kastę, dali stosunkowo przyzwoite wnętrze i przede wszystkim silnik to całkiem prawdopodobne, że pomysł mógłby wypalić. Osobiście chętnie bym kupił, jeśli bym miał pewność, że to to jest coś warte... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 (edytowane) Pod koniec produkcji były Lubliny oparte o podwozia i silniki Iveco. Był tez Lubo, który zatrzymał się w fazie prototypu, a poza kontrowersyjnym wyglądem, był ciekawą propozycją. Edytowane 21 Lipca 2010 przez 220V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Silniki Iveco, ale jeszcze z poprzedniego Daily sprzed 2000 roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 125KM Common Raile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 :icon_eek: nie wiedziałem i ani razu nie widziałem jeszcze. Może dlatego, że same stare Lubliny oglądałem? :wink: No to nawet jakby teraz wsadzili tego unijeta, to na pewno byłoby to bardzo dobrą decyzją. Jak dla mnie jest w tym wszystkim światełko :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Lubo: 1 2 Lublin na podwoziu iveco (atrapa wystaje do przodu ze względu na dłuższy silnik): 3574 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Wyglądem to się nie popisali :icon_rolleyes: No ale najważniejsze i zobaczymy jak wypadną inne walory i przede wszystkim bezawaryność, chociaż jeśli znowu wsadzą bebechy Iveco to będzie git :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Wyglądem to się nie popisali :icon_rolleyes: No ale najważniejsze i zobaczymy jak wypadną inne walory i przede wszystkim bezawaryność, chociaż jeśli znowu wsadzą bebechy Iveco to będzie git :lalag: ale Iveco nie ma zbyt wysokich notowan na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Ten Lublin gdyby mieli dobry pomysł, zaprojektowali nową kastę, dali stosunkowo przyzwoite wnętrze i przede wszystkim silnik to całkiem prawdopodobne, że pomysł mógłby wypalić. Osobiście chętnie bym kupił, jeśli bym miał pewność, że to to jest coś warte... Ale są przecież takie samochody: WV transporter, Ford Transit i cała chmara innhych. Lepsze silniki, zawieszenia, wnętrzna, bardziej niezawodne. Więc po co kombinować? Jakoś nie mam sentymentu do aut z przeszłością / techniką / jakością sięgającą wzorców z PRL. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Ale są przecież takie samochody: WV transporter, Ford Transit i cała chmara innhych. Lepsze silniki, zawieszenia, wnętrzna, bardziej niezawodne. Więc po co kombinować? Jakoś nie mam sentymentu do aut z przeszłością / techniką / jakością sięgającą wzorców z PRL. A po co wspierać zagraniczny kapitał? Lublin był samochodem niezawodnym, typowym wołem roboczym dla ludzi i firm których nie było stać na wypasione transportery, rdzewiejące sprintery czy transity z padającymi silnikami, a potrzebowali samochodu, który przeładowany pojedzie po każdej drodze (co za idiota wymyślił dostawczaki FWD :D ). A to że nie wyglądał? Jakie to ma znaczenie przy samochodzie użytkowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 A po co wspierać zagraniczny kapitał? Lublin był samochodem niezawodnym, typowym wołem roboczym dla ludzi i firm których nie było stać na wypasione transportery, rdzewiejące sprintery czy transity z padającymi silnikami, a potrzebowali samochodu, który przeładowany pojedzie po każdej drodze (co za idiota wymyślił dostawczaki FWD :D ). A to że nie wyglądał? Jakie to ma znaczenie przy samochodzie użytkowym? nie uzywalem Lublina ale znajomi mieli niestety w przypadku tej fury byl jeden plus: cena zakupu wiecej plusow nie posiadal byl stosunkowo awaryjny, toporny, nie byl bardziej terenowy niz zachodnie sprzety po prostu tani crap na wschodnie warunki (na Ukrainie widzialem ostatnio wciaz jezdzace Nysy i Żuki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 No właśnie, ja do dwóch spraw się przyczepie. Mój stary jeździ teraz w pracy Peugeotem Boxerem, który posiada 160KM. No super, git malina, idzie jak rakieta. Ale wiecie co jest najśmieszniejsze? MA NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA. To coś prawie nie skręca. Kto to wymyślił? Druga sprawa: Jakie przebiegi wytrzymują te Lubliny? Bo coraz mniej ich widzę na drogach, a jeszcze kilka lat temu były wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Druga sprawa: Jakie przebiegi wytrzymują te Lubliny? Bo coraz mniej ich widzę na drogach, a jeszcze kilka lat temu były wszędzie. w robocie mialem takiego wola roboczego dymil kolorami teczy z przebiegiem 300k katowany przez kazdego i pasc niechcial Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.