Piotr R1 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Pokaż ten twój schemat, bo ja mam do młodszych modeli. Zobacz czy reszta instalacji zgadza się ze schematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Tak to wygląda : A ze schematem mam podobnie i muszę chyba najpierw wykapować którego mam szukać. Pod ręka mam też z NC24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 jak załatwisz schemat to coś wykombinujemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Ryję w skanach Haynesa i może coś znajdę. Ale na pierwszy strazł to wychodzi że powinien być inny regulator niż jestStrasznie lipny ten z skan, ale innego nie mam :sad:Teoretycznie to właśnie schemat tego modelu CBR 1000f - H - (NC 21) Tak mam napisane w dowodzie rejestracyjnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Faktycznie lipny, czy zgadza się z połączeniami na twoim moto?, chodzi mi głuwnie czy wszystkie kable z alternatora idą do regulatora, pytam żeby się upewnić czy to ten schemat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Musisz się zaopatrzyć w mostek prostowniczy do tego inny regulator(nada się od poloneza od malczynki tylko skomplikuje jeszcze to wszystko), do mostka doprowadź 3 przewody jednakowego koloru, z mostka wychodzisz + i - oraz wzorcowaniem. Wzorcowanie do regulatora łączysz z przewodem od kontrolki ładowania i podłączasz do regulatora. Z regela wychodzisz do szczotki i będzie działać tyle że kontrolka może gasnąć po przy gazówce.Do tego jaki mostek musisz podać mi wartość bezpiecznika który zabezpiecza obwód ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Faktycznie lipny, czy zgadza się z połączeniami na twoim moto?, chodzi mi głuwnie czy wszystkie kable z alternatora idą do regulatora, pytam żeby się upewnić czy to ten schemat Wygląda że zgadza się. Wszystkie kable z alternatora zebrane są w jedną kostkę i idą tylko do regulatora, nie ma żadnych odczepów. wueska. Tam jest chyba jakoś inaczej bo w altku nie ma żadnych szczotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Jak nie ma jak są nawet na tym schemacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 W takim razie do regulatora powinno dochodzić 8 kabli, 5 z alternatora, z czego 3 jednakowego koloru i 3 z instalacji ramy. Sprawdź czy się zgadza, z tych trzech z ramy: na pierwszym z lewej powinno być +12v po stacyjce, ten środkowy w 2 kolorach powinien mieć cały czas +, bo to jest wyjście, ten trzeci z tego, co widzę to wyjście na przekaźnik kierunkowskazów, możesz go na próbę odłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 (edytowane) Do regulatora dochodzi : pięć kabli z alternatora (trzy fazy standardowo żółte a reszta już mi się poj... ) plus dwa na drugiej wtyczce i czarny oddzielny .Razem 8 kabli . Na tym czerwonym co wspomniałeś jest +12 Edytowane 3 Sierpnia 2014 przez rozkosmany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Rozumiem, że na czerwonym z białym paskiem jest +12v w tej wtyczce z 2 przewodami, upewnij się, to na tym czarnym pojedynczym powinien być+12v po stacyjce, jeżeli nie ma to sprawdź przy bezpiecznikach, bo z tamtąd wychodzi, jeszcze jedno ważne moduł musi być przykręcony do dobrej masy, najlepiej sprawdź miernikiem czy jest masa na obudowie regulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 (edytowane) A no patrz, nie mierzyłem czy coś jest na tym czarnym. Mam znaczy trop na jutro :) Co do masy to spoko, specjalnie nawet piłowałem farbę na ramie i oczko od regulatora (czerwony z białym paskiem +12 jest od strony instalacji. Na wtycze z regulatora zdaje się zero po jej odłączeniu. Albo też już mi sie coś pokręciło) Edytowane 3 Sierpnia 2014 przez rozkosmany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Jak świeci kontrolka to i jest 12V, nawet mierzyć po co tego nie ma. Panowie co te wasze pomiary maja dać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 (edytowane) Kontrolka czego?(mam lamkę od ciśnienia oleju standarowo świecącą na czerwono po przekręceniu kluczyka, kierunkowskazów, świateł, temperatury plus jeszcze jakieś zdaje się. Nie wnikałem dokładnie :) Jeżeli więc jakaś z niej świeci to oznacza że na niej jest to 12V a nie na drugim końcu moto na jakims cholernym kablu na którym też powinno być)A pomiary mają dać to żeby alternator wyprodukował troche pradu :) Bez pomocy regulatora który go wzbudza to raczej się nie uda..poza tym ten motocykl ma prawie 30 na karku, dziewięciu byłych właścicieli i jak dotychczas to poprawiałem dziesiątki papudrackich zagrań które poczynili. Byc może instalację też ktoś przekombinował bo ja to tylko z kilka skręconych kabli w niej lutowałem. No ale może coś przegapiłem? Edytowane 3 Sierpnia 2014 przez rozkosmany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Pomieszałem autorów wątku, teraz zrozumiałe się to o czym pisze Piotr. Na schemacie widzę zwykły alternator obcowzbudny wiec regulator możesz zastąpić taką partyzantką jak opisywałem wyżej. Jeśli jest kabel do ECU służy do obniżenia ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.