_Monter_ Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 A liczyłeś, że będzie chłodny? Każdy regler się grzeje i niektóre tak bardzo, ze ledwo dotknąć można. Napięcie ładowania jest takie jak trzeba (bo nie temp. ładuje aku)?Może popracuje 500 a może 10 motogodzin. W teorii bez problemu a trudno odpowiedzieć co będzie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Nie interesowała mnie wcześniej temperatura poprzedniego regulatora aż padł, wtedy to zacząłem sie nim interesować. Dobrany jako zamiennik niby jest-sprawdzałem u wielu osób na allegro na ebayu i innych forach zagranicznych. Tak grzeje się i to dość mocno w mojej ocenie bardzo subiektywnej. Jest bliski poparzenia ręki ale nie parzy, tzn da się go trzymać np 20sekund. Kolega elektryk powiedział że jest OK, ale ja się boję-bo jadę w trasę i nie chciałbym przygód-dodatkowych w postaci awarii sprzetu Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Wszystko jest ok. jeśli napięcie ładowania jest prawidłowe. Nie martw się na zapas a przydarzyć zawsze się coś może. Życzę podróży jednak bez takich przygód. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Witammam taki problem z zx6r 1995 r. Miała za duże ładowanie po przegazówce nawt 18 V na aku. Po wymianie regulatora nie ładuje, ale jak podciągne do reglera zasilanie i mase bezpośrednio z aku to ładowanie jest takie jak powinno być. Dodam że napięcie we wtyczce do reglera jest takie samo jak na aku a jednak nie ładuje. Miał ktoś taki przypadek ?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Wykonaj pomiary jak na pierwszej stronie i podaj wyniki. Co do instalacji w takim wypadku jak opisałeś zasuwaj po przewodach aby dowiedzieć się dlaczego jest jak jest. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 mierząc napięcie na samej prądnicy na wolnych obrotach ma 13 V, a przy 5 tys. obr. na każdej fazie jest po 55 Vpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 mierząc napięcie na samej prądnicy na wolnych obrotach ma 13 V, a przy 5 tys. obr. na każdej fazie jest po 55 Vpzdr no to widze że masz ten sam problem co ja mialem. brak ladowania po wymianie regla na nowy. robilem wszystkie pomiary i wychodziło z nich ze jest ok. dopiero po wyjeciu alternatora widoczne były jego uszkodzenia mechaniczne. Mechanior stwierdzil ze jedna ze śrub mocujacych uzwojenie byla nie orginalna. prawdopodobnie orginalna śruba odkręcila sie w trakcie uzytkowania poprzedniemu wlaścicielowi i narobila troche szkód. założyl inna a altek pracował jeszcze przez jakis czas aż padł. Oto uszkodzenia:http://imageshack.us/photo/my-images/26/p0305121011.jpg/ kupiłem używke za 140 pln i wszystko jest ok. z tego co pamietam to altek właśnie pochodził od zx6r z 95 r:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galar Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Powracam do tematu spadku napięcia pod obciążeniem w Varadero.Kombinowałem jak koń (nie Ryży) pod górę ale wychodzi na to że przewinięty lateknie daje takiej mocy jak oryginał.Wynika to z pomiaruoryginał ma mieć oporność 0,3-0,5przwinięty ma 1,3-1,4 ohmawięc podstawiając pod wzór spadek amperów o około 1/3 a przez to i moc z 315W do około 100-120Wświatła mijania 100W, a drogowe 130W i już może prądu brakować.Czy idę w dobrym kierunku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Jak najbardziej. Na prawdę byłby to kolejny przypadek, że przezwajany altek to nic dobrego. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Wróciłem z wycieczki i regulator działa. Najdłuższy dystans jaki pokonałem to 210km bez postoju i gaszenia silnika. Jestem zadowolony. Aku świetnie kręci i moto dobrze gra. Dziękuję Wszystkim za rady a kumplowi za pomoc :D Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 To super, bezobsługowego użytkowania życzę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raaza Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Witam, mam taki miernik ja zdjęciu wyżej..Chcę zmierzyć napiecie akumulatora w motocyklu, oraz ładowanie. Możecie powiedzieć jak ustawić na mierniku, żeby odczytać pomiary?Zeby ustawić napięcie ustawiłem DCV 50 i wyszło, że aku ma ok 12,5V-A. Dobrze w ogóle miałem nastawione?? :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 250 ACV~ - pomiar napięcia zmiennego np. napięcie międzyfazowe50 DCV - -pomiar napięcia stałego np napięcia akumulatora1V - jednostka napięcia1A - jednostka natężenia prądu Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolkan Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Może ktoś mi podpowie w czym tkwi problem. Przy niskich obrotach mam ładowanie około 14V, obroty wzrastają ładowanie spada do 12,8V. Wymieniłem regulator i niestety nic się nie zmieniło. Tester do akumulatorów wykazuje że jeszcze jest dobry, kostki wypinałem i czyściłem specjalnym preparatem, dalej to samo. Alternator także sprawdzałem między kabelkami, nie widać odchyłów od normy. Cytuj wieczny włóczęga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Kilka stron dalej była podobna sytuacja. Najczęściej jest to uszkodzenie uzwojeń tyle, że zwykły miernik tego nie pokaże a i pomiary będą prawidłowe. Takie uzwojenie powinno się sprawdzić na stole probierczym pod dużym obciążeniem i wtedy często zaczyna się dymić miejsce uszkodzenia... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.