_Monter_ Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Przytłumione światło to bardzo często oznaka braku masy a przytłumione jest światło dlatego, że ta masa wędruje przez włókna pozostałych żarówek. Hiss nie jest powodem takich szopek.Mam wrażenie, ze po włączeniu czegokolwiek jakiś przekaźnik dostaje lewe zasilanie robiąc zwarcie i trzyma do momentu odłączenia zasilania ale nie sądzę, ze to problem z przekaźnikiem tylko nadal gdzieś masę wcięło.Na początek prowizorycznie podpiąłbym masę wszędzie gdzie się da i za każdym razem sprawdził jaki dało to efekt.Druga opcja to zwarcie w wiązce.Nadal myślę...niezła zagadka. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 No właśnie. Niezła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Prosty test: miernik na zakres 200ohm i pomiar oporności miedzy klema "-" a masa np. przedniej żarówki i ten sam test miedzy "-" a punktem masowym bliżej aku. Ma być w miarę równo. Po za tym może być problem z napięciem dostarczanym do sterowania itp. Generalnie cały dzień szukania i nie raz bez prucia wiązki się nie obędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Moduł czy sterownik silnika też nie będzie powodem takich szopek. Zamiast odłączać aku niech wyciąga po kolei przekaźniki włącznie z odłączeniem kostki z przekaźnika rozrusznika. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 O to to, w ten sposób wskaże szybko uszkodzony obwód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Dzięki za podpowiedzi. Już jedzie. Problemem okazało się jakieś dziwne zwarcie w przedniej lampie, /żarówce/.Jak wróci to opowie dokładnie. Połączenia z i do Rosji, do najtańszych nie należą, a trochę minut przegadaliśmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Szybkie pytanie - czy na wyjściu z reglera powinno już pokazywać "normalne" ładowanie(14,4) ? I jak to zmierzyć ? Pomiędzy jednym kablem a drugim, czy pomiędzy masą a kablem ?Druga sprawa - coś mi chyba aku rozładowywuje. w piątek miałem po przyjeździe napięcie 12.65 V dzisiaj 12.35 V, a to już może być ciężko odpalić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Na wyjściu regla ma być już 14.4V. Możesz zmierzyć miedzy masą i miedzy przewodem, to jest ta sama masa. Aby sprawdzić czy Ci coś kradnie prąd podlącz amperomierz szeregowo do plusa lub minusa i zobaczysz jaki masz pobór na spoczynku. Oczywiście odczyt warto aby potrwał kilkadziesiąt sekund bo od razu po podłączeniu może być wyższy pobór. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 A czy może być tak żę łądowanie spada do 12,40V od tego że mam zamontowane Lightbary ??? bo gdy nie włącze świateł ładowanie jest prawidłowe ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 (edytowane) A czy może być tak żę łądowanie spada do 12,40V od tego że mam zamontowane Lightbary ??? bo gdy nie włącze świateł ładowanie jest prawidłowe ???? ...oczywiscie że tak ... prawie każdy motocykl ma regulator napięcia którego zadaniem jest utzrymywanie napięcia w układzie na okreslonym poziomie , problem jednak polega na tym iż aby regler działał musi mu byc dostarczony odpowiednie wyzsze napiecie a ładujacy alternator musi dostarczac wystarczający prąd generalnie najwiekszą wydajnosc prądową altenatory osiągaja przy około 5 tys obrotów choc jest to uzależnione od modelu motocykla jezeli na wolnych obrotach uruchomisz urzadzenie w tym wypadku lampy które pobierają znaczna ilosc prądu to spowoduje to automatycznie obniżenie wielkości napiecia a regler pomimo prawidłowej pracy nie jest w stanie ustawic napiecia na docelowe ( 14,2 - 14,4) aby działał regler porzebuje mieć odowiedni zapas napiecia ( czyli także natężenia) pradu .... generalnie nie oszukasz prawa Oma .... Edytowane 28 Kwietnia 2013 przez BMWolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 (edytowane) A gdyby w Lightbarach wymienić żarówki na ledy pomogło by to coś ? Niestety serwis Suzuki podłączył je tak że zapalaja sie razem z pozycjami i ładowanie jeszcze daje rade ale gdy przełącze na mijania to razem juz jest klapa z ladowaniem . Edytowane 28 Kwietnia 2013 przez ziomek30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Naturalnie, ze ledowe żarówki zmienią sytuację. Mają mniejszy pobór więc i nie będzie takiego obciążenia dla altka. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 No to ja mam grubszy problem. Mam drugi regler i na wyjściu ma on 25 V , ładowanie na aku ok 12 V . Ma Ktoś jakiś pomysł ? Dzisiaj jeszcze raz sprawdzane napięcia z alternatora i są w normie. Opór 0,3 Ohma , serwisówka podaje 0,1-0,3 czyli w normie . Sprawdzane na dwóch multimetrach. http://www.gigaboogie.com/buell/manuals/Buell-Firebolt-Service-Manual.pdf serwisówka jakby Ktoś bardziej się zainteresował, majówka idzie a tu lipa :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Wyszarpnij z tego PDF schemat instalacji bo mój internet na razie jest marny.Kupiłeś używkę? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Tak od forumowego maarpa . Kurde nie mam pojęcia jak pokazać ten schemat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.