davidcbr600 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Witam! Mam problem z ładowaniem akumulatora w cbr 600 f1. Akumulator po ok 50km pada. Macie jakieś pomysły za co się zabrać, co mogło paść? Sprawdziłem ładowanie alternatora i jest ok, może być to wina regulatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Sprawdź najpierw czy aku jest dobrze doładowywane, odpowiednim napięciem, najlepiej przed jazdą i po jeździe, bo czasem bywa tak, że dopiero na ciepłym są problemy. Jeśli masz akumulator zwykły obsługowy, to sprawdź, czy nie musisz dolać wody destylowanej. Sprawdź również wszystkie połączenia. A może po prostu akumulator ma już dość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidcbr600 Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Sprawdź najpierw czy aku jest dobrze doładowywane, odpowiednim napięciem, najlepiej przed jazdą i po jeździe, bo czasem bywa tak, że dopiero na ciepłym są problemy. Jeśli masz akumulator zwykły obsługowy, to sprawdź, czy nie musisz dolać wody destylowanej. Sprawdź również wszystkie połączenia. A może po prostu akumulator ma już dość? Akumulator ma pół roku jest bezobsługowy.Właśnie kiedyś jak odpaliłem motocykl i trzymałem go na 5 tyś obr po odpięciu aku moto chodziło a teraz po odpięci aku gaśnie nawet przy 8 tyś obr. Ostatnio też zauważyłem, że jak przejechałem tak ok 30km bez przerwy aku się rozładowało rozrusznik nawet nie chciał zakręcić, ale wieczorem jak już ostygł próbowałem go odpalić i odpalił. Nie wiem co to może być??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Proszę sprawdź wszystko według tego schematu. KLIK Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 I z tego co wiem, to motocykl nie powinien pracować bez akumulatora, a co dopiero odpinać go podczas pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Akumulator ma pół roku jest bezobsługowy.Właśnie kiedyś jak odpaliłem motocykl i trzymałem go na 5 tyś obr po odpięciu aku moto chodziło a teraz po odpięci aku gaśnie nawet przy 8 tyś obr. Ostatnio też zauważyłem, że jak przejechałem tak ok 30km bez przerwy aku się rozładowało rozrusznik nawet nie chciał zakręcić, ale wieczorem jak już ostygł próbowałem go odpalić i odpalił. Nie wiem co to może być??? I z tego co wiem, to motocykl nie powinien pracować bez akumulatora, a co dopiero odpinać go podczas pracy. Fundamentalna prawda.Nawet jak miałeś dobry regulator to go wysłałeś na księżyc. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidcbr600 Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Sprawdziłem napięcie od alternatora i na zimnym silniku miał dobre ładowanie a na ciepłym miernik pokazywał ok 2-4v na tych trzech żółtych przewodach. Czyli alternator mi wysiadł?? I rozumiem że regulator też muszę kupić przez to odłączanie aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Prawidłowy sposób postępowania opisuje serwisówka: http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/usefu...%20Checking.pdf Alternator w F1 jest połączony w trójkąt. W sumie rzadko spotkałem się z informacjami i problemach z ładowaniem w tym modelu, pojawiły się dopiero w F2. W moim huraganie wszystko wygląda na oryginał... Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Odlaczajac aku w czase pracy mogles nawet spalic modul zaplonowy. Ciesz sie ze to sie nie stalo. Zastanawiam sie skad ludzie maja takie pomysly... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidcbr600 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam okazało się że muszę wymienić regulator, doradźcie jaki najlepiej kupić. Lepszy z jakiegoś rozbitka na części czy nowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 W US popularne jest zakladanie regulatorow od R1 lub R6 w miejsce tych padnietych od hondy.Ogolnie sa lepszej jakosci z wiekszymi zebarkami i solidniej zbudowane.Sa tez fizycznie wieksze,radze sprawdzic czy jest tam u ciebie wystarczaja duzo miejsca. Uzywke od Yamahy mozna tutaj kupic za 30-40 $. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Z tym, że w F1 jest już ładnie ożebrowany, tylko trochę nieudanie umieszczony - za gaźnikami bo konstruktorzy postawili na idealne wyważenie motocykla. http://www.rmstator.com/upload/img_prod4100_1_lg.jpg Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Z tym ze od R1 ma jakies 3 razy wieksza powierzchnie zeberek i tez jest centralnie umieszczony.Ulepszony juz regulator od 99cbr1100XX wazyl 380 gramow,od 04-06 R1 natomiast 840 gramow.,duzo bardziej solidna konstrukcja. Regulatory oraz alternator to znana bolaczka Hond,w Yamahach natomiast te elementy padaja duzo rzadziej co nie znaczy ze nigdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidcbr600 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Witam! Jak podłączyć regulator do alternatora, chodzi mi tylko o te trzy żółte kable które wychodzą z alternatora, ponieważ nie mam na nich kostki bo się stopiła i nie wiem czy to jest obojętne który z którym ma być połączony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam! Jak podłączyć regulator do alternatora, chodzi mi tylko o te trzy żółte kable które wychodzą z alternatora, ponieważ nie mam na nich kostki bo się stopiła i nie wiem czy to jest obojętne który z którym ma być połączony? Od regulatora beda prawdopodobnie 3 zolte, czarny i czerwony. Czarny i czerwony do aku. 3 zolte laczysz z 3 od alternatora. Obojetne z ktorym. Edytowane 1 Sierpnia 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.