Skocz do zawartości

CBR 600 nie ma ładowania


Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź najpierw czy aku jest dobrze doładowywane, odpowiednim napięciem, najlepiej przed jazdą i po jeździe, bo czasem bywa tak, że dopiero na ciepłym są problemy.

 

Jeśli masz akumulator zwykły obsługowy, to sprawdź, czy nie musisz dolać wody destylowanej. Sprawdź również wszystkie połączenia.

 

 

A może po prostu akumulator ma już dość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw czy aku jest dobrze doładowywane, odpowiednim napięciem, najlepiej przed jazdą i po jeździe, bo czasem bywa tak, że dopiero na ciepłym są problemy.

 

Jeśli masz akumulator zwykły obsługowy, to sprawdź, czy nie musisz dolać wody destylowanej. Sprawdź również wszystkie połączenia.

A może po prostu akumulator ma już dość?

 

Akumulator ma pół roku jest bezobsługowy.Właśnie kiedyś jak odpaliłem motocykl i trzymałem go na 5 tyś obr po odpięciu aku moto chodziło a teraz po odpięci aku gaśnie nawet przy 8 tyś obr.

Ostatnio też zauważyłem, że jak przejechałem tak ok 30km bez przerwy aku się rozładowało rozrusznik nawet nie chciał zakręcić, ale wieczorem jak już ostygł próbowałem go odpalić i odpalił.

Nie wiem co to może być???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator ma pół roku jest bezobsługowy.Właśnie kiedyś jak odpaliłem motocykl i trzymałem go na 5 tyś obr po odpięciu aku moto chodziło a teraz po odpięci aku gaśnie nawet przy 8 tyś obr.

Ostatnio też zauważyłem, że jak przejechałem tak ok 30km bez przerwy aku się rozładowało rozrusznik nawet nie chciał zakręcić, ale wieczorem jak już ostygł próbowałem go odpalić i odpalił.

Nie wiem co to może być???

 

 

I z tego co wiem, to motocykl nie powinien pracować bez akumulatora, a co dopiero odpinać go podczas pracy.

Fundamentalna prawda.Nawet jak miałeś dobry regulator to go wysłałeś na księżyc.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem napięcie od alternatora i na zimnym silniku miał dobre ładowanie a na ciepłym miernik pokazywał ok 2-4v na tych trzech żółtych przewodach.

Czyli alternator mi wysiadł??

I rozumiem że regulator też muszę kupić przez to odłączanie aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowy sposób postępowania opisuje serwisówka: http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/usefu...%20Checking.pdf

Alternator w F1 jest połączony w trójkąt.

W sumie rzadko spotkałem się z informacjami i problemach z ładowaniem w tym modelu, pojawiły się dopiero w F2. W moim huraganie wszystko wygląda na oryginał...

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W US popularne jest zakladanie regulatorow od R1 lub R6 w miejsce tych padnietych od hondy.Ogolnie sa lepszej jakosci z wiekszymi zebarkami i solidniej zbudowane.Sa tez fizycznie wieksze,radze sprawdzic czy jest tam u ciebie wystarczaja duzo miejsca.

 

Uzywke od Yamahy mozna tutaj kupic za 30-40 $.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że w F1 jest już ładnie ożebrowany, tylko trochę nieudanie umieszczony - za gaźnikami bo konstruktorzy postawili na idealne wyważenie motocykla. http://www.rmstator.com/upload/img_prod4100_1_lg.jpg

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym ze od R1 ma jakies 3 razy wieksza powierzchnie zeberek i tez jest centralnie umieszczony.Ulepszony juz regulator od 99cbr1100XX wazyl 380 gramow,od 04-06 R1 natomiast 840 gramow.,duzo bardziej solidna konstrukcja.

Regulatory oraz alternator to znana bolaczka Hond,w Yamahach natomiast te elementy padaja duzo rzadziej co nie znaczy ze nigdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam! Jak podłączyć regulator do alternatora, chodzi mi tylko o te trzy żółte kable które wychodzą z alternatora, ponieważ nie mam na nich kostki bo się stopiła i nie wiem czy to jest obojętne który z którym ma być połączony?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jak podłączyć regulator do alternatora, chodzi mi tylko o te trzy żółte kable które wychodzą z alternatora, ponieważ nie mam na nich kostki bo się stopiła i nie wiem czy to jest obojętne który z którym ma być połączony?

 

Od regulatora beda prawdopodobnie 3 zolte, czarny i czerwony. Czarny i czerwony do aku. 3 zolte laczysz z 3 od alternatora. Obojetne z ktorym.

Edytowane przez jimi11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...