adonayd199 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 witam!! mam problem ktory mnie juz irytuje. zimny silnik chodzi bez pieknie. s zagrzeje to zaczyna sie mulic, wolno wchodzi w obroty i nie ciagnie dobrze. zakladalem roznego rodzaju i typu swiece i nic to nie zmienialo. moze to byc wina cylindra?? z gory dziekuje i szerokosci!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 np: zbyt bogata mieszanka zatarty lub źle spasowany tłok miałem kiedyś coś takiego że magneto ocierało o cewke, która się nagrzewała przez zamianę siły dynamicznej w tarcie w wyniku czego została wydzielana pewna ilość ciepła, przez które cewka zapłonowa działała nie właściwie. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 to napewno magneto bo silnik jest juz zimny a magneto nadal gorace i jest przepalone, myslelem ze ktos go spawal. pomoze wymiana magneta albo cewki czy platyna moze byc krzywa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubiool Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 (edytowane) Sprawdź ssanie w gaźniku czy ta guma która dociska nie jest zepsuta albo nie przepuszcza o ile w ogóle ssanie sie nie zaklinowało i non stop wpuszcza dodatkową benzyne. Jeśli było by to magneto to musiało by trzeć o cewki a o ile pamiętam w simsonie jest możliwość usadzenia cewki trochę dalej od magneta gdyż otwory przez które przechodzą śruby są troche szersze niż śruby. Edytowane 15 Lipca 2010 przez bubiool Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 gumka jest dobra i przepustnica nie przepuszcza. moim zdaniem to cewka ociarajaca o magneto ale jak rozebralem to nie slyszalem ocierania sie cewki z magnetem tylko takie pykanie. moze to byc to czy to normalne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Ja też miałem w swoim takie pykanie, jak pierwszy raz składałem ten silnik i źle wydystansowałem wał. Masz go na środku?Ma być tak: http://img441.imageshack.us/img441/3305/dscf5342.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 jak jest to nie wiem bo jeszcze go nie rozbieralem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Ciężka sprawa. Nie znam Simków ale musiałem się ich nauczyć, chociaż nienawidzę tyych wynalazków. Niedawno gość mi przyniósł ramę, 2 koła i kilka kartonów części, musiałem z tego wyrzeźbić Szminsona. Też miałem podobne problemy jak Ty. Sporo paliwa dostawał. Niby pali z kopa ale jak chwilę pochodzi to zdycha i koniec jazdy. Mocno dymił. Za dużo oleju nalałem do skrzyni i przez to tak było. Ale to i tak nie koniec. Walczyłem z gaźnikiem długo, kombinacje z iglicą itp. Okazało się że nowa gumka od ssania jest robiona z gumy nie odpornej na benzynę, puchła i blokowała się w swoim gnieździe. Robiłem jeszcze miliony innych kombinacji z gaźnikiem, aż chodził jak trzeba. Ale co dokładnie zrobiłem to nie wiem. :biggrin: :banghead: Obniż iglicę, sprawdź filtr powietrza lub go wyjmij i przejedź się. Świecy szukaj "długiej" czyli gorącej. Poznasz ją po tym że izolator i główna elektroda są dość wysunięte czyli bardziej wgłąb komory spalania gdzie jest wyższa temperatura, a izolator i elektroda bardziej wysunięte mają "dalej" do obsady świecy czyli do źródła chłodzenia. BERU Isolator 240-260 chyba najlepiej śmigały w tym Simku co robiłem. http://picasaweb.google.pl/JoseJallapeno/S...Iu58e69ya3DuAE# Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 swiece mam ngk b8hs. jutro przesle zdjecie gumy ssania i sie przejade bez filtra na obnizonej iglicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Mhm. No świeczka dobra jest. Ja miałem B6HS chyba, taka z małym rowkiem w elektrodzie. Bardzo ładnie na niej śmigał ale włożyłem później BERU a B6HS poszła do mojej SHL. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 zdjalem filtr lepiej ciagnie i wchodzi w obroty, iglice wzialem na sam dol a potem gore, po zagrzaniu nadal niechce wchodzic z niskich na wysokie w obroty, trzeba poczekac z 5sekund, nadal troche slabiej ciagnie na biegach. tu sa zdjecia gumki ssania http://img841.imageshack.us/img841/217/img7317custom.jpg http://img835.imageshack.us/img835/538/img7320custom.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Gumka jest idealna. Ustaw poziom pływaka, sprawdź zaworek iglicowy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 gaznik jest wporzadku, kupilem go od sasiasa i chodzil mu idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 to że u sąsiada chodził ok nie znaczy że będzie u ciebie dla mnie to logiczne :D musisz go wyregulować i tyle pod swój motocykl Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 jakby byla to wina gaznika to odrazu nie wchodzlw oborty. a robi tak gdy sie zagrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.