arti831 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 (edytowane) Witam wszystkich. :notworthy: mam problem z vz800, po odpaleniu jek zimny to wszystko pieknie chodzi jak sie rorgrzeje to zaczyna cos tak niereguralnie popukiwac, prubowałem to zlokalizowac ale nie potrafie jakby to pochodziło z pierwszego i drugiego cylindra, cos tak jak by w srodku? dodam ze zawory, czyszczenie i synchro zrobione olej wymieniony i swiece ps. tylko na wolnych jak dodam gazu to pukanie znika z góry serdecznie dziekuje. :wink: Edytowane 6 Lipca 2010 przez arti831 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 może kosz sprzęgłowy, a od jakiego momentu zaczał to robić? może od czasu gdy zostały wyregulowane zawory?? może coś ci zchżanili :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti831 Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 od momentu gdy zrobiłem regulacje gaznikow bo wolno zchodził z obrotow i miał zawysokie. to chyba nie kosz sprzegłowy bo słychac to z obydwu stron, zawory sam robiłem i na 100% sa dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti831 Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 widze ze zle trafiłem bo nikt mi nie chcr pomóc na tym forum. dzieki :icon_razz: :icon_razz: :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Skąd ma ktoś "wirtualnie" wiedzieć, co Ci puka? Nawet nie podałeś roku produkcji i przebiegu motocykla o co jest wyraźnie proszone. Ludzie mogą coś podpowiadać, ale chyba nie dostaniesz odpowiedzi w stylu "puka Ci zawór wydechowy na 2 cylindrze" :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti831 Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 ok dzieki, rok 97 przebieg 12000, wczoraj rozebrałem silnik wszystko wydlada ok, łancuszki i napinacze ok, pierscienie tłoki i swoznie jak nowe, cylindry maja jeszcze takie lekkie rysy jak po szlifie stad wnioskuje ze przebieg jest realny, co jeszcze moge sprawdzic :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 ok dzieki, rok 97 przebieg 12000, wczoraj rozebrałem silnik wszystko wydlada ok, łancuszki i napinacze ok, pierscienie tłoki i swoznie jak nowe, cylindry maja jeszcze takie lekkie rysy jak po szlifie stad wnioskuje ze przebieg jest realny, co jeszcze moge sprawdzic :icon_question: Teraz sprawdź kompletu uszczelek do tego silnika. Bardzo częstą awarią jest nieszczelność kolektorów wydechu przy głowicy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti831 Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 ostatnio wyprózniałem tłumiki i kolanka wstawiłem na taka paste, czy jest to mozliwe ze takie stuki maga byc spowodowane gdy jeden cylinder ciagnie drugi, dodam ze przed rozebraniem odpaliłem moto i zdjałem fajke z pierwszego cylindra i zgasł jak zdjołem z drugiego to zaczoł kulec ale niezgasł ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Jeśli jeden cylinder ciągnie drugi to znaczy że źle zrobiłeś synchro, a czy od tego może pukać? może ale tylko wtedy gdy padnie panewka a zazwyczaj od takiego czegoś może siąść :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Ja je*ię, co ty robisz z tym motocyklem? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti831 Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 no co martwią mnie tylko te stuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thor 1 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Ja je*ię, co ty robisz z tym motocyklem? Mnie też to dziwi.... 12000 przebiegu i rozbierać silnik... u mnie takie stukanie, (cykanie) właśnie słychać przez nieszczelny wydech a przebieg mam 54000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Ja je*ię, co ty robisz z tym motocyklem? Japoncow sie nie rozbiera jesli nie ma takiej potrzeby :banghead: Te stukanie miales na wyprutym wydechu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti831 Opublikowano 10 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 hej to znowu ja, co do japonców to rozebrałem bo cos tyka, naprawde jest to mozliwe ze problem tkwi w tłumikach? wyciągnołem dzis zawory i na drugim cylindrze jeden zawor wydechowy tam gdzie sie styka z gniazdem jest czałe czarny, ale jak naleje nafty to trzyma, jakies propozycje? :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Powiem tak, jezeli bedziesz przy kazdej nadarzajacej sie okazji rozbieral swoje moto, to dlugo sie nim nie nacieszysz. Jak cyka to pewnie zawory maja zbyt duze luzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.