Skocz do zawartości

O-ring czy zwykły?


Rekomendowane odpowiedzi

właśnie otrzymałem nowiutkie zębatki do mojej husqvarny (przod renthala 13 zębów, tył supersprox 50 zębów) myśle że niedługo będe zmieniał łańcuch i się zastanawiam jaki wybrać. Czy duża jest różnica między 520 OR a zwykłą 520? Wiem że OR mniej się rozciąga ale z tym można sobie poradzic regulując napięcie, poza tym OR ma trochę wieksze opory ale to pewnie nie robi różnicy w jeździe. Dodam jeszcze że za ogniwo O-ring płacę 2,35zł a za zwykłego 1,60 więc różnica jest bardzo duża. Może bardziej opłaca się czesciej wymieniac tańszy łańcuch niż kupować drogi który wytrzyma nie wiele więcej od O-ringa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

wlasnie jak z jakoscia czy to propganda ze DID robi super trwale a inne to takie o bo sa (poza Yrisem czy jak to sie pisze :) ) osobiscie na RK zrobilem 10 tys a bog wie ile mial przed tem fak faktem ze juz sie praktycznie konczy ale jak na duze enduro singla to i tak lancuch nie zyje dlugo ;)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podam przykład łańcucha "Regina" w srajtku jakim jest piętnastokonna TW200 4t. Łańcuch zwykły 428 osiągał połowę tego przebiegu co O-ring'owy tej samej marki na takich samych zębatkach i w tych samych warunkach pracy. Mowa o dojściu do momentu gdy skończył się naciąg. Zębatki tylna from Larsson, zdawcze PRB.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja poprzednio używałem zwykłego i rozciągał się w oczach -- (była to chyba Regina), obecnie O-ring RK i przez cały sezon może ze 2 razy naciągałem po 1 zębie na regulacji.

 

Dla porównania ja przez cały sezon tylko ze 2 razy naciągałem, a Paweł kupił bez O-ringów i w połowie sezonu skończył się zakres regulacji i łańcuch był do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie O-ring RK i przez cały sezon może ze 2 razy naciągałem po 1 zębie na regulacji.

 

Ooo to bardzo fajnie, zakupiłem taki RK do swojej Dr600.

Zobaczymy jak będzie u mnie, ale dobrze że jednak zdecydowałem się na lepszy.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

W 520 ostatnio nieoringowy łańuch Renthal (doskonała firma) wytrzymał mi nieco ponad... 300 km. To był ostatni taki łańcuch w jakimkolwiek moim motocyklu (inna sprawa, że kupił go i zalożył poprzedni właściciel).

 

 

 

PRB

 

PBR.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wybrał Oring , poprzednio jeździłem na zwykłych CZ , max 2000km i do kosza, aż w ktm'e założyłem Oring Regina(+ zębatki AFAM), tylko raz go naciągałem przy zakładaniu, po ponad 3k km przebiegu nie widać żeby się rozciągnął, co kilka jazd tylko gumki oliwką smaruje żeby nie popękały

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...