Skocz do zawartości

GS nie wchodzi na wysokie obroty


Luisiana
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Suzuki GS500 przy niskich biegach jeszcze jakoś ale po wrzuceniu 4 5 silnik po prostu przestaje łapać obroty, jakby szedł na jeden cylinder czy coś :D Motocykl osiąga max 6000 obrotów na 1 2 3 do 6500 jeszcze radę daje ale potem padaka. Przy 100km/h max 6k i już więcej nic nie idzie do góry. Motorek od 0 do 50km/h jeszcze się zbiera ale potem to już bardzo powoli tą 100 osiąga prawie na wyciągniętym jęzorze i dogorewając. Po chociażby delikatnym wzniesieniu jechać się już nie da więcej jak 80km/h bo moto nie chce i tyle :)

W dodatku przy 6 biegu kiedy dochodził do 6k obrotów po prostu zaczął spadać do 0 i zatrzymał się nie chcąc odpalić a paliwa co najmniej ze 4 litry w środku jeszcze chlupały. Co może być tego przyczyną? Dodam, że kiedy jechał z zakupu dojeżdżał na mocnej rezerwie, że już naprawdę ledwo jechał..przepalony został denaturatem i tyci lepiej ale naprawdę tyci lepiej jest lecz dalej ponad 100 i 6k obrotu nie idzie.

Nie jestem mechanikiem może coś nazwałem nieprawidłowo lub źle coś opisałem ale jestem specjalistą w branży IT, a nie silników motocykli więc nie krzyczcie :)

Proszę o określenie możliwych przyczyn, a ja spróbuję kuzyna namówić na majsterkowanie :)

Pozdrawiam,

Radek

Edytowane przez Luisiana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim sprawdź czy silnik pracuje na wszystkie cylindry, jeśli tak to zajrzyj do zaworów bo bardzo możliwe, że się rozregulowały, do tego przydałby się serwis gaźników, wymiana świec i filtra powietrza jeśli już się do tego kwalifikują.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko jedno pytanie - kupiłeś motocykl z takimi objawami?

 

A co do konkretnych przyczyn - jak masz ustawiony kranik? Nie jeden GS jak ma 4 litry, to MUSI jechać na rezerwie. Trzeba sprawdzić też przewody paliwowe i podciśnieniowy od kranika, czy nie jest coś załamane. Przełącz na chwilę na PRI i zobacz czy osiagi się poprawiły.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko jedno pytanie - kupiłeś motocykl z takimi objawami?

 

A co do konkretnych przyczyn - jak masz ustawiony kranik? Nie jeden GS jak ma 4 litry, to MUSI jechać na rezerwie. Trzeba sprawdzić też przewody paliwowe i podciśnieniowy od kranika, czy nie jest coś załamane. Przełącz na chwilę na PRI i zobacz czy osiagi się poprawiły.

Właśnie moto nie miał tego jak kuzyn na nim wracał bo 160 leciał, a ja autem za nim.. potem moto troszkę postał ale właśnie tak jak mówicie sprawdzimy te świece, PRI oraz gaźniki thanks za info o rezultacie niedługo poinformuję:)

Edytowane przez Luisiana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Swojego czasu miałem GS-kę. Podobne objawy do opisanych przez ciebie miałem jak dostawała lewego powietrza. Po prostu spadały gumowe kroćce od airbox'u z gaźników, a raczej jeden. Poprawiłem i śmigała jak dzika :)

 

Pozdrawiam i powodzenia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilkakrotnie miałem z podobnymi objawami do czynienia.

W pierwszej kolejności wymień filtr paliwa, nie sugeruj się tym że może wyglądać dobrze, sprawdz moto na wyciągniętym filtrze powietrza.

 

Co do krućców jest możliwość że jest pęknięty lub zsunięty lecz wtedy objawy będą delikatnie inne. Motocykl nie będzie spadał z obrotów tak jak powinien a dalej tak jak u ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...