Luisiana Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 (edytowane) Witam, Suzuki GS500 przy niskich biegach jeszcze jakoś ale po wrzuceniu 4 5 silnik po prostu przestaje łapać obroty, jakby szedł na jeden cylinder czy coś :D Motocykl osiąga max 6000 obrotów na 1 2 3 do 6500 jeszcze radę daje ale potem padaka. Przy 100km/h max 6k i już więcej nic nie idzie do góry. Motorek od 0 do 50km/h jeszcze się zbiera ale potem to już bardzo powoli tą 100 osiąga prawie na wyciągniętym jęzorze i dogorewając. Po chociażby delikatnym wzniesieniu jechać się już nie da więcej jak 80km/h bo moto nie chce i tyle :) W dodatku przy 6 biegu kiedy dochodził do 6k obrotów po prostu zaczął spadać do 0 i zatrzymał się nie chcąc odpalić a paliwa co najmniej ze 4 litry w środku jeszcze chlupały. Co może być tego przyczyną? Dodam, że kiedy jechał z zakupu dojeżdżał na mocnej rezerwie, że już naprawdę ledwo jechał..przepalony został denaturatem i tyci lepiej ale naprawdę tyci lepiej jest lecz dalej ponad 100 i 6k obrotu nie idzie. Nie jestem mechanikiem może coś nazwałem nieprawidłowo lub źle coś opisałem ale jestem specjalistą w branży IT, a nie silników motocykli więc nie krzyczcie :) Proszę o określenie możliwych przyczyn, a ja spróbuję kuzyna namówić na majsterkowanie :) Pozdrawiam, Radek Edytowane 28 Czerwca 2010 przez Luisiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Przede wszystkim sprawdź czy silnik pracuje na wszystkie cylindry, jeśli tak to zajrzyj do zaworów bo bardzo możliwe, że się rozregulowały, do tego przydałby się serwis gaźników, wymiana świec i filtra powietrza jeśli już się do tego kwalifikują. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 świece,gaźniki Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 1.Tylko ci sie może wydawać że tam są aż 4 litry 2.Zalej pod korek i używaj. 3.Może być zablokowany. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 (edytowane) Mam tylko jedno pytanie - kupiłeś motocykl z takimi objawami? A co do konkretnych przyczyn - jak masz ustawiony kranik? Nie jeden GS jak ma 4 litry, to MUSI jechać na rezerwie. Trzeba sprawdzić też przewody paliwowe i podciśnieniowy od kranika, czy nie jest coś załamane. Przełącz na chwilę na PRI i zobacz czy osiagi się poprawiły. Edytowane 29 Czerwca 2010 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luisiana Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 (edytowane) Mam tylko jedno pytanie - kupiłeś motocykl z takimi objawami? A co do konkretnych przyczyn - jak masz ustawiony kranik? Nie jeden GS jak ma 4 litry, to MUSI jechać na rezerwie. Trzeba sprawdzić też przewody paliwowe i podciśnieniowy od kranika, czy nie jest coś załamane. Przełącz na chwilę na PRI i zobacz czy osiagi się poprawiły. Właśnie moto nie miał tego jak kuzyn na nim wracał bo 160 leciał, a ja autem za nim.. potem moto troszkę postał ale właśnie tak jak mówicie sprawdzimy te świece, PRI oraz gaźniki thanks za info o rezultacie niedługo poinformuję:) Edytowane 29 Czerwca 2010 przez Luisiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Witam Swojego czasu miałem GS-kę. Podobne objawy do opisanych przez ciebie miałem jak dostawała lewego powietrza. Po prostu spadały gumowe kroćce od airbox'u z gaźników, a raczej jeden. Poprawiłem i śmigała jak dzika :) Pozdrawiam i powodzenia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 No i coś wiadomo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 może filterk paliwa zatkany szlamem i niema przepływu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarknesSerafin Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Kilkakrotnie miałem z podobnymi objawami do czynienia. W pierwszej kolejności wymień filtr paliwa, nie sugeruj się tym że może wyglądać dobrze, sprawdz moto na wyciągniętym filtrze powietrza. Co do krućców jest możliwość że jest pęknięty lub zsunięty lecz wtedy objawy będą delikatnie inne. Motocykl nie będzie spadał z obrotów tak jak powinien a dalej tak jak u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Ja bym na dzień dobry sprawdził membranę w gaźniku. Przy jednej strzelonej będą objawy jak wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.