cichyl Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Witam, nadeszła pora na zmianę i tak oto wybór padł na hondę cbf1000 rok 2010 i mam pytanie czy fabryczną oponę tylną 160 mogę zamienić na 180? czy szerokość nie będzie kolidować z np. wahaczem czy błotnikiem? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Przy zmianie rozmiaru trakcja może się zmienić i to nie koniecznie na lepsze. Teoretycznie rozmiar fabryczny jest najbardziej optymalny. Rozważ to przy podejmowaniu decyzji :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Pytanie po co? Dwa rozmiary to sporo. Przy 180 masz szerszą felgę (5,5 cala zamiast 5). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 (edytowane) Witam, nadeszła pora na zmianę i tak oto wybór padł na hondę cbf1000 rok 2010 i mam pytanie czy fabryczną oponę tylną 160 mogę zamienić na 180? czy szerokość nie będzie kolidować z np. wahaczem czy błotnikiem? Pozdrawiam Swoją drogą to trochę dziwne że CBF 1000 ma z tyłu 160 a np. Yamaha fz6 przy podobnej mocy i znacznie mniejszym momencie obrotowym w całym zakresie obrotów ma oponkę w rozmiarze 180 :icon_rolleyes: . Edytowane 28 Czerwca 2010 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black_bad_boy Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 nie ma co kombinować dedykowane 160 to tak zostaw poprawisz jedynie wizualnie wygląd bo wiadomo że większa opona lepiej wygląda ale nie koniecznie poprawisz właściwości jezdne a to jest najważniejsze przy zmianie opony :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Swoją drogą to trochę dziwne że CBF 1000 ma z tyłu 160 a np. Yamaha fz6 (...) bo fazer jest w 50% do lansu, a cbf ma być po prostu użyteczna :icon_twisted: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Yo! I Boga chwalic, ze tam jest 160 ;). Jak sie da tanio opony wyrwac :D. Moto tez sie prowadzi jak rower... Przy wciskaniu 180 na tyl moze lancuch ocierac o opone. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichyl Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 No dokładnie 160 ma tą zaletę że się łatwiej na takiej lata ale optycznie mnie to boli Wiem wiem że prowadzenie prawdopodobnie się pogorszy, ale mógłbym to przeżyć. No pewnie jak tak wymyślili to tak jest dobrze, jeździłem wcześniej na 190 a w swoim poprzednim była 180 i na takiej właśnie jeździło się b.dobrze ale i znowu kwestia inny bike, geometria itp. Na 160 pewnie że da się latać i to dobrze ale oko mnie jednak boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 ja wczoraj zauwazylem ze mam mała dziurke w oponie ale juz nic sie z tym nie da zrobić i bardzo sie ucieszyłem ze w cbf jest 160 z tyłu, moj portfel równiez :) No ale cos za cos, nie mam lansownej maszyny , takiej zeby postawic ja na rynku, siasc w ogródku piwnym obok i napawac sie jak ludzie patrzą na tylna opone, ze taka super szeroka :) Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Yo! Tez ostatnio znalazlem mala dziurke w tylnym kapciu. Zalatalem to tym sznurkiem gumowym z zestawu do latania i smigam dalej ;). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Yo! Tez ostatnio znalazlem mala dziurke w tylnym kapciu. Zalatalem to tym sznurkiem gumowym z zestawu do latania i smigam dalej ;). Pzdr ja juz nie dam rady - puszcza na kołkowaniu ktore bylo robione w zeszlym sezonie. dlatego w czawartek zakladam nowiutkie pirelli diablo strady. Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.