marcinn1 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 witam mam taki problem jade dzis normalnie sobie wracam do domu a tu zegar od obrotow zaczal warjowac obkrecał sie zaczelo strzelac z tlumika obrotow nie bylo i po chwili zgasł.. probowalem odpalic ze startera nic popchnal mnie kumpel odpalil zaczely dalej zegary warjowac strzelac z tlumika zgasl i tyle... nie wiem co sie dzieje prosze o pomoc:) wg mnie mysle ze moze cos z elektryka zdjalem bak po kablach troche patrzylem wlaczam zaplon a tu w module takie jakby piszczenie i to nie przestaje na czapkach swiec na 2 i 3 cylindrze przebicjest choinka moze to wina modułu ?? moto to gsxr 600srad 98r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 ja twierdzę że regiel powiedział papa, albo masz zwarcie na aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 (edytowane) Najpierw zmierz napięcie ładowania. Powinno byc w granicach 13-13.4 V.Potem bedzie wiadomo co robić dalej. Edytowane 28 Czerwca 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Wykręć świece zobacz jak wyglądają i co się dzieje z iskrą. Sprawdź czy paliwo dochodzi do gaźników. No i napisz trochę więcej co się dzieje. Czy odpala na zimnym/ciepłym. Czy na jałowym też tak jest czy tylko podczas jazdy. Czy są ślady ingerencji w moduł zapłonowy? Sprawdź połączenia obwodu elektrycznego - aku, cewki ... PS. w razie czego zadzwoń :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Najpierw zmierz napięcie ładowania. Powinno byc w granicach 13-13.4 V.Potem bedzie wiadomo co robić dalej. Ja rozumiem, parcie, co niektórych na chęć błysku, ale w temacie mechanika, (podobnie szkoła jazdy), nie powinni zabierać głosu Ci, którzy piszą tylko dla samego pisania. Modowie powinni bezwzględnie reagować na takich domorosłych szpeców i nagradzać ich twórczość odpowiednio. Po przez takie rady, można wiele sobie popsuć w motocyklu, nie będą tego świadom. Bo przecież tak pisało.Na tym forum jest masa artykułów o prawidłowym napięciu ładowania. Powinno ono wynosić ok. 14,5V. Na załączonych światłach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Ma być od 13,7V do 14,4V w praktyce jest tak ze jest od 13,5 do nawet 15;] Wszystko zależy od pomiaru multimetru obrotów i samego alternatora tzn. konstrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Masz problem z modulem ( mozliwe ze przez szpilke napieciowa puszczona przez regler ) o czym wlasnie swiadcza wariacje obrotomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 sprawdź masę Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn1 Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 wczoraj sprawdzalem przebicie bylo na swiecach ,dzis ide do garazu wlaczam zaplon a tu nie ma przebicia nie ma zadnego piszczenia w module nic , nie ma . A jak podlacze pompke paliwa to chodzi ona caly czas... myslicie ze to modul?? ladowania nie moge sprawdzic bo nie moge odpalic motocykla przeciez gnebi mnie ta pompka paliwowa jak podlacze nie przestaje chodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.