Rad8k Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Jeśli olej dostaje się do danego gara to jak najbardziej może na niego nie chodzić albo chodzić kulawo - olej zatłuści i okopci świecę. Można to w pewnym stopniu sprawdzić - wykręcić tę świecę, sprawdzić jak wygląda, wyczyścić i wkręcić. Po tym czyszczeniu przynajmniej przez pewien czas powinien chodzić odpowiednio. Pewne wnioski mogłoby też dać sprawdzenie ciśnienia sprężania. Jeśli chodzi o wyciek spod głowicy na dwór - jeśli olej wyłazi na dwór to między garami albo studnią uszczelka może nie trzymać już wcale. Tak czy tak coś jest niedobrze. Też polecam zrzucić głowicę - jeśli poci się na zewnątrz to w środku jest najwyżej tylko jeszcze gorzej. Jest to inwestycja ale przynajmniej będziesz wiedział co i jak bez wnoszenia na podstawie znaków dymnych. Jutro jestem umówiony na sprawdzenie kompresji wiec napisze co wyszło A co do świec to sa u mnie zawsze mocno okopcone , i dodatkowona biegu jałowym na bardzo wysokich obrotach puszczał dymek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Na bardzo wysokich obrotach może sobie puścić dymek ale malutko i tylko czarny. To nie usterka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Znaczy ze za bogato ustawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Znaczy ze za bogato ustawiony. Nie jestem pewien ale w RR nie ma regulacji składu mieszanki paliwowej,można co najwyżej wyregulować wolne obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 wszedzie jest tylko moze byc zaslepiona. Poza tym bardziej niz o regulacje mieszanki na wolnych chodzi mi o zuzyte dysze glowne i iglice + rozpylacze wplywajace na spalanie na wyzszych lub wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rad8k Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Ciśnienie nastepujące Po koleji od cylindra który nie działa 1-7,5 2-8,5 3-10 4-11 Tylko teraz co to moze być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 to teraz jeszcze próba olejowa i będzie wiadomo - ciśnienie takie sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rad8k Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 to teraz jeszcze próba olejowa i będzie wiadomo - ciśnienie takie sobie Próba olejowa była i wyszła dość dziwinie była robiona na 1 cyl. i wyszło cos koło 9 czy 10 później był kolejny pomiar 2 cyl. bez oleju i wyszło 10 Pomiar był robiony w serwisie kawasaki a nie u jakiegoś "magika" wiec sprawa conajmniej dziwna :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 podaj wyniki z próbą olejową i kolejne pomiary jak wychodziły. Manometr miał wkręcany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rad8k Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) podaj wyniki z próbą olejową i kolejne pomiary jak wychodziły. Manometr miał wkręcany? z olejem była robiona tylko na jednym cylindrze na tym który nie chodzi i wyszło chyba 9,5 (cos w granicach pomiedzy 9-10) a wczesniej bez oleju wychodziło 7,5 manometr wyglądał tak, był wkrecany http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal...9/07/1075190787 Edytowane 23 Czerwca 2010 przez Rad8k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) różnice są bardzo duże niezależnie czym mierzone. Próba olejowa nie będzie do niczego potrzebna. Motocykl jest w miarę nowy, nie sądzę żeby pierścienie były zużyte. Przed rozbiórką trzeba zmierzyć luzy zaworowe pod kątem podpartych zaworów, po zdjęciu głowicy obejrzeć ją pod kątem szczelności. Wydaje mi się jednak, że główna usterka tkwi w uszczelce. jeśli w dwóch garach ciśnienie jest znacznie mniejsze to musi ono gdzieś uciekać. Jeśli nie przez pierścienie, przez zawory też pewnie nie (ale sprawdź), to przez uszczelkę do płaszcza wodnego. Trzeba zwalić głowicę, bez potrzeby lepiej nie zdejmować cylindrów ponieważ pierścienie dotąd dopasowane do swoich mikrorowków zaczną przepuszczać olej. Sprawdziłbym także czy powierzchnia głowicy nie jest odkształcona i czy tuleje się nie cofnęły. Nie kopcił na biało, nie wywalał wody z chłodnicy? Ja bym go wogule teraz nie odpalał. Bał bym się, że woda nalała się do cylindra i przy próbie rozruchu spowoduje poważnie uszkodzenia (w przeciwieństwie do powietrza jest nieściśliwa). Edytowane 23 Czerwca 2010 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Jak widać ASO dalej ma mechaników z łapanki:/ Sprawdź luz zaworowy, jeśli będzie w normie czapka do góry. Coś narobiło niezłego bigosu w tym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.