jgdarek Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Witam Tak jak w tytule.Gdy silnik jest nie rozgrzany wszystko jest ok.Po przejechaniu około 10 km gdy silnik jest ciepły to gaśnie i są problemy z odpaleniem.I jeszcze jedno pytanie jak ustawić zapłon?Wszyscy piszą o przerywaczach ale u mnie tego nie ma.Wygląda to na jakiś elektroniczny układ.Czy takie coś się ustawia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 W tym slniku zapłon jest elektroniczny i nie wymaga regulacji a brak wolnych obrotów spowodowany jest zatkaniem dysz wolnych obrotów. Generalnie gaźniki masz do pełnego serwisu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jgdarek Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Jest to xs z 81 roku , silnik OHC i jak kojarzę to nie jest standardem zapłon elektroniczny , we wszystkich postach na temat tego motoru jest pisane o mechanicznym zapłonie .I nie wiem czy to wena poprzedniego właściciela czy taki zapłon występował w tych silnikach .Co do czyszczenia gazników to nie wiem bo jak motor odpalę i wyłączę ssanie to wolne obroty trzyma elegancko tylko po rozgrzaniu jest lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Jest to xs z 81 roku , silnik OHC i jak kojarzę to nie jest standardem zapłon elektroniczny , we wszystkich postach na temat tego motoru jest pisane o mechanicznym zapłonie .I nie wiem czy to wena poprzedniego właściciela czy taki zapłon występował w tych silnikach .Co do czyszczenia gazników to nie wiem bo jak motor odpalę i wyłączę ssanie to wolne obroty trzyma elegancko tylko po rozgrzaniu jest lipa. http://forum.motocyklistow.pl/W-TEMACIE-PO...KLA-t21059.html poczytaj najpierw i napisz ponownie: jaki masz kod silnika "2A2"? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Masz najprawdopodobniej niewielki przeciek lewego powietrza w tych gaznikach, ktory robi sie na goracym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jgdarek Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 (edytowane) Nie jest to ani 2A2 , ani 4G5 .Jest to xs 400 Heritage special a na silniku jest wybite W14.A ten przeciek lewego powietrza to w którym miejscu? Edytowane 22 Czerwca 2010 przez jgdarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 .Jest to xs 400 Heritage special a na silniku jest wybite W14. Ło Jezu...ale cudo. Z tego co widzę jest to jakaś "mieszana" wersja XS. Silnik bardzo wczesny, bębnowe hamulce z przodu. Stylizowany na choppera i z dziwaczną nazwą więc pewnie na rynek USA. Może tam fabrycznie był elektroniczny zapłon? Lewe powietrze może łapać wszędzie pomiędzy gaźnikami a głowicą. Włącznie z gaźnikami bo one mogą być zużyte i nieszczelne. Może zmurszałe gumy króćców ssących, może zwykła nieszczelność na połączeniach itd. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Z taką się jeszcze nie spotkałem, ale jeśli bęben z przodu i szprychowane koła to fabrycznie był elektroniczny zapłon. Co do lewego powietrza to popsikaj jakimś starterem w okolice króćców i jak będzie jakaś zmiana w obrotach to winowajca znaleziony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Silnik w tym modelu jest taki sam jak 2A2 i ma zapłon na 2 przerywaczach pod lewą pokrywką na głowicy. Problem obrotami po rozgrzaniu silnika polega na niedokładnym zamknięciu ssania, zbyt wysokim poziomem paliwa lub zasysaniem fałszywego (lewego) powietrza przez mikropęknięcia kolektorów ssania. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jgdarek Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Z przodu mam tarczę ,a z tyłu bęben .Obydwa koła aluminiowe. Pod przykrywką z lewej strony właśnie nie ma tych przerywaczy jest takie dziwne coś .Jak znajdę chwilkę to dam fotkę.Jest to wersja amerykańska bo wymieniałem przednią lampę na niesymetryczną i przerabiałem instalację bo postojowe były w kierunkach.Czy istotne jest połączenie kolektora ssącego przed gaznikami z silnikiem ( chyba odma ).Tam powinien być taki wężyk fi około 15 ? bo u mnie brakuje tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Jesli ten wezyk luzno wisi to nie jest wazne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Ten wężyk jest połączony z gumowym kolektorem między filtrami powietrza a gaźnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.