Skocz do zawartości

Tuleja na nicasil


mirek1592
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko czy może ktoś z forumowiczów przerabił swój cylinder z tuleji na powlekanie nicasilem, z tego co wiem to jest twardszy i czy w ogóle da się tak zrobić?

Możesz zapomnieć o takich kombinacjach.

Wiele silników przerabia się z nicasilu na tuleje żeliwne czy to z powodu uszkodzeń powierzchni, czy z chęci powiększenia średnicy tłoka.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, możesz wybić...sobie ten pomysł z głowy. :banghead: Takich rzeczy nie robi się w takich silnikach. Jest to opłacalne tylko w drogich, rzadkich jednostkach. A sama operacja do tanich nie należy. Taniej kupisz używany silnik.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powłoka z nicasilu przynajmniej 600zł na jeden garnek :) Czyli 4x600 i już masz drugi silnik :flesje:

 

p.s. do tego trzeba doliczyć koszty wysyłki, bo nie wiem czy w PL ktoś się tym profesjonalnie zajmuje.

 

A ile tak na oko będzie kosztować nabicie nowych tulej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem ile kosztuje nabijanie nowych tulei (żeliwnych) bo o nikasilu zapomnij. ale nie jest to dobry pomysł bo do kosztów musisz dodać nowe tłoki z pierścieniami. Z tego co pamiętam, komplet samych pierścieni na jeden tłok do mojego kawasaki kosztował 200zł. Tłok nawet nie wiem. Do nsr150 (2T) tłok coś koło 1000zł. A na koniec nie wiadomo czy remont się powiedzie, jest cos takiego jak zgodność materiałowa i późniejsze szybsze zużywanie się dorabianych rzemieślniczo części.

 

Dobrze radzę nie pakuj się w to. kup lepiej używany silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka lat temu za przetulejowanie wszystkich 4 garów zapłaciłem 600zł. W twoim przypadku słabo to widzę i radzę szukac używanego bloku silnika.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisza Ci koledzy:

 

jedyne wyjscie to kupienie uzywanego silnika. amen. a w jakim jest stanie mozna sprawdzic przed kupnem.

 

link do zakladu ktory podeslal kolega zajmuje sie tulejowaniem wyczynowych silnikow 2t

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...