Skocz do zawartości

Jakie wasze MZ osiągają prędkości maksymalne


Opals
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przeciez naped predkosciomierza w ETZ brany jest bezposrednio z tylnej zebatki...czyli z taka predkoscia z jaka obraca Ci sie tylne kolo tyle on wskazuje (teoretycznie :] ) Jak zalozysz zebatke zdawczą mniejsza to i predkosc sie zmiejszy i odwrotnie jak dasz wieksza to sie predkosc tylnego koła zwiekszy a co za tym idzie naped predkosciomierza bedzie pracowal szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

ja miałem mocno przerobioną MZkę ale nie tak jak zwyczaj nakazuje : antenka w tłumiku, trzy lampy itd ;-)

Moje wskazania opierały się na dokładnie wyskalowanym liczniku elektronicznym bo normalny zawyża nawet do 15% i maxymalnie szła 130 km/h. Paliła 3,5 - 4,5 litra na 100 po korekcji kanałów, dopasowaniu wydechu itd. Zapłon elektroniczny własnej konstrukcji z bardzo mocną iskrą. Zawieszenie miałem mocno przerobione i jeździło sie tym jak japońcem - mozna było do kolana w zakrecie przy 110 km/h sie położyć.

Jezeli ktoś chce naprawde usprawnić Etke to służę pomocą bo mam w tym spore doświadczenie

 

Z kolegami mieliśmy jeszcze TS 250 z silnikiem od ETZki bardzo mocno sprężony dół - w dwie osoby szła 140, w jedną zamykała szafę, paliła 8 litrów na 100. Najbrzydsza najszybsza MZka w mazowieckim a niewiem czy nie dalej

 

Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

 

Jeżeli chodzi o dokladnosc pomiaru predkosci to polecam zamontowanie licznika rowerowego. napewno jest bardziej dokladny a i zapisuje w pamieci ruzne dane np predkosc maksymalna. Teraz mozna kupic takie liczniki za 20 PLN ktore pokazuja predkosc do 200 km/h wiec napewno straczy do takiej ETKI :icon_mrgreen:.

 

pozdro hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Hej mialem 250 i 251-policyjna ,nigdy nie grzebana-idealna :wink: ,na prostej pokazywala 130 z górki 140 ,ale zaznaczam ze pokazywala :) ;) ,po przesiadce na gs 500 stwierdzilem ze liczniki w mz bylo optymistyczne :) -a nie byly rzezbione-natomiast po otwarciu to juz tak przeklamywaly ze wskazowka szla do 0 :D ,pamietam ze bardzo duzo dala dmuchanka,jednak dzwiek byl tak okrutny na niskich i srednich obrotach ze trzeba by jezdzic ze stoperami :D ,ogolnie dobrze wspominam tzx 251-policyjna-byla tylko za mala, ale po 40000 miala fabryczny wał(nie regenerowany) i nadal swietnie sie spisywala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ryzykanci jesteście.

Moja jechała ok 120 ale to juz było dla niej za duzo. Pływała dziwnie i silnik nieźle wył. Bałem się takich prędkości. Nie katujcie tak tych swoich maszyn bo nie wytrzymaja długo!! a szkoda takich pięknych motocykli. jest juz ich coraz ,mniej!! pamiętajcie o tym ;):);):):

Za tirem w tunelu powietrznym jechałem kiedyś z zamknięta szafa):cool::

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...