Skocz do zawartości

krzycho

Forumowicze
  • Postów

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krzycho

  • Urodziny 11/17/1976

Informacje profilowe

  • Lubię
    za mało znaków w tym polu zeby opisać ;-)
  • Skąd
    Błonie 25 km od Wawy

Osobiste

  • Motocykl
    Kawa ZZR 400
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    564298
  • Telefon
    509 57 99 69
  • Strona www
    http://www.kontrolm.com

Osiągnięcia krzycho

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. te powłoki robi firma HIPECO , korzystam czasem z ich usług. Napewno daje wymierne korzysci na sciankach tłoków i panewkach. Z kolektora wydechowego potrafi zleźć. Nie próbowałem jeszcze komory spalania ale musze spróbować. Oczywiście na tłok wtedy kiedy nie masz tam już fabrycznego teflonu, choc teraz hitem jest DLC ale narazie nie namierzyłem kto w polsce robi to w małych ilościach
  2. WItajcie Dziś już od rana pier... sie z fortepianem SRX 600. Najpierw poszła membranka od kranika podcisnieniowego i dosłownie zalało cylinder tak ze tłok nie mógł przejsc kompresji...udało sie opanowac sytuacje i pojechałem w końcu na delegacje do Bełchatowa. Niestety 40 km przed Wielką Dziurą urąbała się jedna z rur wydechowych bezposrednio przy wyjsciu z cylindra. Wczesniej już był głosny ale teraz.... :clap: A ja z niebieskimi pałkami nie chce mieć dziś do czynienia wiec PILNIE szukam dobrego i niedrogiego warsztatu w okolicach Bełchatowa abym mógł dokonac niezbędnej naprawy... Mój tel 509 57 99 69 @ [email protected] Za pomoc będę sie starać odwdzięczyć z nawiązką :crossy: Z góry dzięki i pozdrawiam Krzysiek
  3. ja byłem z kolegą i koleżanką z pracy....po raz pierwszy w zyciu...ale sie udało ;-)
  4. czasy gdy silnik dwusuwowy kopcił i był nieekologiczny należą do przeszłości. Dzięki najnowszej technologii niskociśnieniowego wtrysku za pomocą sprężonego powietrza niwe dwusuwy są: bardziej ekologiczne oszczędniejsze silniejsze lżejsze Nie wierzycie : no to popatrzcie który skuter pali najmniej ? - Aprilia z systemem Ditech. Jakie silniki są jednymi z najlepszych do łodzi motorowych - 2T z wtryskiem. Bardzo mocne w całym zakresie prędkości, spełniają surowe amerkyńskie wodne normy środowiska i najmniej palą. A na dowód dla niedowiarków poczytajcie sobie artykuł o najnowszym studium skutera Aprilii: http://www.maxmoto.co.uk/aprilia_leonardo_500_ditech.shtml Który z waszych moto ma 12 sekund na 1/4 mili a przy okazji potrafi przejechać 450 mil !!! na zbiorniku paliwa ?
  5. podobno tam maja najlepszy sprzęt i specjalistów tylko nie wiem jak tam dotrzeć ?
  6. dzięki za odpowiedź i odrazu prosba jaki jest najwiekszy wymiar w okolicy głowicy cylindrów bo silnik musi mi wejść pomiędzy podłużnice ramy a tam mam wąziutko ...
  7. posłuchaj dobrze zrobioną część przez pasjonatów tego samochodu w Finlandii sprzedają za 650 ewro + koszty przesyłki. Wiec jak coś zjade z tej ceny to bedzie extra
  8. posłuchaj dobrze zrobioną część przez pasjonatów tego samochodu w Finlandii sprzedają za 650 ewro + koszty przesyłki. Wiec jak coś zjade z tej ceny to bedzie extra
  9. a gdzie pokrywacie tłoki MoS ? Macie jakies namiary ? Ja tez kiedyś przerobiłem MZke , cała zawieche że prowadziła się bosko i do kolana mozna było schodzić i silnik , tyle że poszedłem na ekonomike. Przy zachowaniu tych samych osiągów paliła mi 3,5-4 litry. A jak sie naprawde wlokłem to wychodziło i 3 litry ;-)
  10. Witajcie Mam dziwne zamysły zabudowac inny silnik w ramie czegoś co kupiłem i potrzebuje informacje jaką szerokość mają interesujące mnie silniki w obrębie głowicy bo musi mi sie to zmiescić pomiędzy podłużnicami ramy. Dla posiadaczy poniżej wymienionych silników to pestka bo przewaznie w tych sprzetach nie ma owiewek ;-) Te silniki to : Honda CB500 Kawasaki er-5 Yamaha TDM 850-900 Z góry dziękuje za odpowiedź Krzysiek
  11. Witajcie. jak w temacie poszukuje specjalisty co by mnie zregenerował wieloklin. Kupiłem 405 Mi16x4 i tradycyjnie padł tam napęd na 4 koła . Miałem ją przerabiać na FWD ale 4x4 jest bardzo kuszące i być może dałoby sie to naprawić. A wygląda to tak - ze skrzyni biegów wychodzi grubaśny wałek który ma na sobie drobniutki wieloklin i wchodzi do reduktora. No i ten wieloklin zarówno na tym wałku ze skrzyni jak i w reduktorze po prostu się zmielił. Moze ktoś ma namiar do jakiegoś speca - bedę wdzięczny i dobrze zapłacę . Tu zdjecia http://www.kontrolm.com/images/mi16x4/p405...%20og%f3lny.jpg http://www.kontrolm.com/images/mi16x4/p405...wewn%20zoom.jpg http://www.kontrolm.com/images/mi16x4/p405...%20og%f3lny.jpg http://www.kontrolm.com/images/mi16x4/p405...%20zoom%201.jpg http://www.kontrolm.com/images/mi16x4/p405...zewn%20zoom.jpg Pozdrawiam Krzysiek 509 57 99 69
  12. krzycho

    YOUNGTIMERY

    ja mam total szajbe na punkcie Peugeota 505 2.2 Turbo a najlepiej V6. Nawet nie próbuję marzyć od 504 V6 Coupe bo cena zabija... A póki co odkupiłem za 2 tys mały rarytasik czyli 405 Mi16x4 z 1989 roku. Przestał jeździć w 1998 roku potem trafił do Poslki ale nikt go nie potrafił naprawić. Teraz moja kolej , poetm zerwe te ochydne naklejki i bedzie oooostre śmiganko na cztery łapy ;-) http://www.kontrolm.com/images/nasz%20mi16...20za%20dnia.jpg
  13. krzycho

    Jakie macie fury :)

    miałem: peugeot 505 2.0 SR - najlepszy peugeot jakim jezdziłem bo RWD ;-) peugeot 305 1.7 D - najtrwalszy peugeot jakim jezdziłem citroen BX 1,7 D - bardzo miły samochód citroen BX 1.4 - zaskoczył mnie swoimi osiągami i trwałością przy dzwonie z galaxym mam: peugeot 205 1.0 - nie da sie zarżnać a próbuję cały czas ;-) peugeot 405 mi16x4 - jeszcze nim nie jezdziłem ale silnik sie wkreca jak oszalały do 8 tys ;-) peugeot 106 xsi - początek przygody ale znó kreci sie do 7500 ;-) niemiałem ale tata miał :mrgreen: renault espace 2.8 V6 - zdecydowanie najlepiej trzymający się drogi Van jakim jezdziłem, niestety stwierdzam że nawet lepiej od Pugów i osiągi zaskakujące posiadaczy niektórych Mustangów ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...