krzywy Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 nowy tłok jest odlewem od sirodka masz chropowate powierzchnie mini szlifierka najlepiej pneumatyczna ja miałem podobna do dentystycznej zakładasz kamien i wyrównujesz powierzchnie zcinasz cieniutka warstw gdzie sie ta potem jak najdrobniejszym papierem lekko gładzisz i juz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 ja na swojej 150 leciałem w dosłownym znaczeniu bo taksie czułem 120 i nie potrzebowałem do tego zadnej górki. Mierzyłem to orginalnym predkosciomierzem i rowerowym i pokazały to samo. Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 A w jakim stanie wtdy była twoja MZ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 W bardzo dobrym zreszta jak teraz tylko musze zrobic szlifa bo pierscien mi pekł i troche tam narozrabiał.Tak przy okazji jaki moge zrobic max szlif?Bo muj cylinder bedzie sie chuba teraz sie nadawał tylko na ostatni. Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 w jawie pekl mi kiedys pierscien i strasznie pocharatal cylinder, wczesniej zadnego szlifu nie bylo, a po tym zdazeniu zanioslem cylinder do warsztatu, mechanik ocenil i powiedzial ze da sie zrobic jeszcze szlif, ale najwiekszy rozmiar(4). teraz wszystko dziala Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Kumpel jechał na swojej 250 155km/h. A powiem Wam jak: zrobił polerke kanałów, miał świece samolotową czy coś w tym rodzaju i zrobił jeszcze jakieś bajerki o których nie powiedział nikomu. Było to sprawdzane na GSXie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 King mam dokładnie taka sama sytuacje, czyli najwiekszy szlił to 4. Pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 moja mzetka wali jakies 120-130 max ;) ale jak zjezdzałem nią z Mont Everestu to licznik sie 6 razy obkręcił czyli jakies 300km/h :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Wiecie co ? Ok. w prędkości 150 mogę jeszcze uwierzyć ale w te świece samolotowe :mrgreen: Raz że maja one zupełne inne przeznaczenie, a dwa że nawet bardzo dobra świeca w stosunku do zwykłej da i tak bardzo mały przyrost mocy ( niezauważalny)może 1-2% Moja maszyna po właściwym ustawieniu i po dobrym dotarciu szła 140. przy 5300 czuć było ładnie rezonans i że maszyna dostawała kopa. Trwał on niestety tylko do 5900 i od 6000 nie chciała ciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Moja 150 tka, szła 120 - tak wskazywał licznik, może kłamał nie wiem. Napewno szła 115 bo ścigałem się z polenezem kolegi i tyle mu wskazywał licznik. Jak zdam prawko to na legalu sprawdze ile idzie i pochwale sie napewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 ja tam nie cisnołem totalnie na maxa ale czesto latam 120 bewz wiekszego problemu np ja trasie Wawa Olsztyn jest sporo kawałków prostych po kilka km 2 pasy + pobocze takze ładne warunki na sprawdzanie ale jakos tak sie cykam :) tak total max wycisnąć ale prezy tych 120 bez nadmiernego wiatru tzn w miare spokojna pogoda to leci i jeszcze ma powera zeby ciagnąć dalej mam owiewke takzxe nie wiem jak inni sobie radza powyzej 120 bez owiewki troche im głowe zaczyna wyginac do tyłu hehe mi az sie szybka trzesie i mam wrazenie ze odpadnie mi ta szyba w kasku hehe :mrgreen: jak wycisne powyzej 120 to powiem ile dokładnie idzie mój MonZter :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 Moja MZ etz 250 zamykam licznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 Wskazówka wyłaziła poza skale. Dlatego napisałem' date=' że około 145.[/quote'] doladnie tak samo bylo u mojeg kumpla widzalem bo siedzialem za nim :buttrock: musielismy sie tylko pochylic do przodu On ma MZ 251e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 17 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2004 miał świece samolotową czy coś w tym rodzaju hehehe :mrgreen: a gdzie tą świecę wkrecił :?: :buttrock: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 pewnie ja wkrecil w gaznik od strony filtra powietrza :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nie sadze aby swiece samolotowe nadawaly sie do motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.