Skocz do zawartości

Zakręty, jak trzymać stopę/ kolano


slusar_o2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To może inaczej...

Jakim cudem udaje się na torze zamknąć przód?

Wchodząc w zakręt uślizgiem przedniego koła?

To na logikę tego co napisałem w maksymalnym pochyleniu dla jednego z kół, które pierwsze się zamyka, ale po łagodniejszym łuku = z większą prędkością?

 

Poprawcie mnie jak źle kombinuję ;)

Człowiek człowiekowi motocyklistą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yuby, bez jaj - z perspektywy czasu stwierdzam, że te filmy, to był 'rzal & bul' : /

 

Jjacks - generalnie nie ma rzeczy niemożliwych, a 90% sukcesu zależy od tego jak daleko mamy przesuniętą granicę strachu / rozsądku - czy jak to nazwać.

 

Minusem tego jest spore ryzyko wyglebienia, ale jak mówił cytat wieszcza: ból trwa chwilę, chwała jest wieczna ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to przykładowo tak wygląda (przód i tył) - do kolana nadal nie schodzę ;)

tył:

http://img139.imageshack.us/img139/7383/tyljx.jpg

przód:

http://img251.imageshack.us/img251/3409/przodt.jpg

 

Pzdr ;)

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gruncie rzeczy się nie dziwie. Cebrą zrobiłem dopiero 4 tysiące kilometrów, większość w zimie. To mój pierwszy sezon na asfalcie, więc jeszcze muszę ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć ;) Muszę sobie filmik jakiś nagrać, albo zdjęcia jak wyglądam podczas skrętu ;)

 

Pzdr

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Metzeler Z6, jeszcze masz tyle zapasu, co moja Babcia dżemu w piwnicy.

Jak to jest na drogach publicznych to wystarczająco i nie ma co przesadzać mocniej-frajda zjazdy przede wszystkim. To co zostało to własnei margines bezpieczeństwa, który może dupsko uratować.

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość psikus89

Metzeler Z6, jeszcze masz tyle zapasu, co moja Babcia dżemu w piwnicy.

W ogóle te kapcie mają kiepski profil (taki płaski, turystyczny). Marnie się na szybkich, "głębokich" zakrętach na nich jeździ (sam miałem takie ;/ )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle te kapcie mają kiepski profil (taki płaski, turystyczny). Marnie się na szybkich, "głębokich" zakrętach na nich jeździ (sam miałem takie ;/ )

 

Mozesz rozwinac co w/g Ciebie jest kiepski profit - plaski - turystyczny ?

 

Z6 to opona turystyczna a nie sportowa. Wbrew temu co piszesz, mam juz drogi koplet i jak na razie nie zamierzam zmieniac na innybo smiga mi sie na niej wysmienicie. , Gdy sie skonczy, moze w przyszlym sezonie, a na rynku pojawi sie nowy " krol " to wtedy sie pomysli.

 

:crossy:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gruncie rzeczy się nie dziwie. Cebrą zrobiłem dopiero 4 tysiące kilometrów, większość w zimie. To mój pierwszy sezon na asfalcie, więc jeszcze muszę ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć ;) Muszę sobie filmik jakiś nagrać, albo zdjęcia jak wyglądam podczas skrętu ;)

 

Pzdr

Znajomy jeździ CBR1000F. Ten sprzęt dość sprawnie utylizuje przednią gumę w zakrętach (masa!!!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...