Jjacks Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Na ZX-12 da się zamknąć lacza z przodu w warunkach drogowych również. Trenuj : P Wskazówki? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 opona oponie nie równa... są modele które mają boki mocniej "na okrągło" i wtedy siusiak. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcadiush Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 To może inaczej... Jakim cudem udaje się na torze zamknąć przód? Wchodząc w zakręt uślizgiem przedniego koła? To na logikę tego co napisałem w maksymalnym pochyleniu dla jednego z kół, które pierwsze się zamyka, ale po łagodniejszym łuku = z większą prędkością? Poprawcie mnie jak źle kombinuję ;) Cytuj Człowiek człowiekowi motocyklistą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Film mu pokaż. :bigrazz: Znaczy ja wam czy wy mi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Pokaż pokaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Yuby, bez jaj - z perspektywy czasu stwierdzam, że te filmy, to był 'rzal & bul' : / Jjacks - generalnie nie ma rzeczy niemożliwych, a 90% sukcesu zależy od tego jak daleko mamy przesuniętą granicę strachu / rozsądku - czy jak to nazwać. Minusem tego jest spore ryzyko wyglebienia, ale jak mówił cytat wieszcza: ból trwa chwilę, chwała jest wieczna ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Hehe, to chyba już wiadomo, gdzie ja mam tą granicę przesuniętą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 U mnie to przykładowo tak wygląda (przód i tył) - do kolana nadal nie schodzę ;) tył: http://img139.imageshack.us/img139/7383/tyljx.jpg przód: http://img251.imageshack.us/img251/3409/przodt.jpg Pzdr ;) Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 W gruncie rzeczy się nie dziwie. Cebrą zrobiłem dopiero 4 tysiące kilometrów, większość w zimie. To mój pierwszy sezon na asfalcie, więc jeszcze muszę ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć ;) Muszę sobie filmik jakiś nagrać, albo zdjęcia jak wyglądam podczas skrętu ;) Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Metzeler Z6, jeszcze masz tyle zapasu, co moja Babcia dżemu w piwnicy. Jak to jest na drogach publicznych to wystarczająco i nie ma co przesadzać mocniej-frajda zjazdy przede wszystkim. To co zostało to własnei margines bezpieczeństwa, który może dupsko uratować. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psikus89 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Metzeler Z6, jeszcze masz tyle zapasu, co moja Babcia dżemu w piwnicy. W ogóle te kapcie mają kiepski profil (taki płaski, turystyczny). Marnie się na szybkich, "głębokich" zakrętach na nich jeździ (sam miałem takie ;/ ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 To prawda, dlatego ja przód zamknąłem na torze. poka poka :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 W ogóle te kapcie mają kiepski profil (taki płaski, turystyczny). Marnie się na szybkich, "głębokich" zakrętach na nich jeździ (sam miałem takie ;/ ) Mozesz rozwinac co w/g Ciebie jest kiepski profit - plaski - turystyczny ? Z6 to opona turystyczna a nie sportowa. Wbrew temu co piszesz, mam juz drogi koplet i jak na razie nie zamierzam zmieniac na innybo smiga mi sie na niej wysmienicie. , Gdy sie skonczy, moze w przyszlym sezonie, a na rynku pojawi sie nowy " krol " to wtedy sie pomysli. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 W gruncie rzeczy się nie dziwie. Cebrą zrobiłem dopiero 4 tysiące kilometrów, większość w zimie. To mój pierwszy sezon na asfalcie, więc jeszcze muszę ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć ;) Muszę sobie filmik jakiś nagrać, albo zdjęcia jak wyglądam podczas skrętu ;) Pzdr Znajomy jeździ CBR1000F. Ten sprzęt dość sprawnie utylizuje przednią gumę w zakrętach (masa!!!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Nie oszukuj, ciut brakuje :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.