MYCIOR Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 można przytrzeć kolanem, a opony nie zamkniesz - szczególnie jak masz szlifa :biggrin: wynalazłem coś z zeszłego sezonu na LBN. http://img231.imageshack.us/img231/7042/zened.jpg pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 no niestety dopiero zbieram na kombi, więc nie mam spodni ze slajderami. Może po wakacjach kupie, ale moto jeansy jakąś tam ochronę dają. A ja żeby szorować kolanem to jeszcze długą drogę muszę przejść ;) No staram się nie zapominać ;) sory kolego ale life is brutal - nauka to także błędy a te będą mega bolesne bez odpowiedniego stroju i wcale nie mam na myśli "szlifowania sliderów " bo znam kilku ludzi którzy co 5 zakręt przejeżdżają na kolanie a mimo to wcale nie jada jakoś bardzo szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukepl Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) Mi do zamknięcia opony brakuje ok 5-8mm a do zejścia na kolano około 10cm mimo ekstremalnego zwieszania się z moto edycja: Właśnie udało mi się zamknąć oponę ale kolana i tak nie było, za to prawie była gleba Edytowane 7 Czerwca 2010 przez Lukepl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Fajnie się wisi na moto niczym szmata na sznurku do bielizny? :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 A ja sie slabo zwieszam, do kolana brakuje z 10cm, a opony obydwie zjechane do zera. I bynajmniej nie turystyczne opony ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adwent Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 slusar_o2 przemyśl czy nie warto najpierw polatać po parkingu albo tego typu miejscówkach. Ja mam naprawdę dużo fanu kręcąc ciasne kółka na niewielkich prędkościach. Chociaż nie ma to jak tor :) Jak na tej drodze pójdzie ci coś nie tak to przydzwonisz albo w barierkę albo w samochód. Na jednokierunkowej odpadłby ci przynajmniej samochód ;) dokładnie :lalag: polecam Ci slusar_o2 jakiś plac manewrowy, parking. A najlepiej idź na zajęcia doszkalające, gdzie instruktor nauczy Cię odpowiedniej pozycji. Bo gadać przez internet to sobie można. Ważne żeby instruktor powiedział Ci, że to jest właśnie to. Raczej nie masz szans na nauczenie się odpowiednie pozycji czytając tylko o niej. A ważne jest by nabierać od razu dobrych nawyków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandw Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Mi do zamknięcia opony brakuje ok 5-8mm a do zejścia na kolano około 10cm mimo ekstremalnego zwieszania się z moto edycja: Właśnie udało mi się zamknąć oponę ale kolana i tak nie było, za to prawie była gleba Hehe zwieszaj się tak dalej, ciekawe kiedy moto pojedzie samo a Ty zostaniesz na asfalcie... Technika i jeszcze raz technika, a nie byle jak, byle tylko dotknąć kolanem asfaltu. Jak zamykasz oponę to mówiąc w prosty sposób trzeba w tym samym zakręcie jechać szybciej żeby dotknąć kolanem. Ale to zaprzecza idei kolana - jeździ się na kolanie żeby szybciej pokonać zakręt, a nie jeździ się szybciej żeby dotknąć kolanem asfaltu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Mycior, ale masz długi nos. :bigrazz: Nos jest do nawigacji ;-) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Taaaaaaa, a potem prosto w sarne :icon_mrgreen: To troszkę potem...jakieś 50 kilometrów dalej jadąc na następne winkle do Soest. 20 kilometrów przed celem :banghead: Wczoraj po nakręceniu fuilmików z winkli kumpel, który mnie nagrywał rozwalił CBR 600. Położył sprzęta, żeby nie przydzwonić w sarne. To tak woli wyjaśnienia. A co do zamykania opon, to choćbym się ze*rał to zawsze zostaje drobny pasek, bo wcześniej rysuję półkola stopkami na prawą a na lewą jeszcze dochodzi centralna stopka, co z reszta słychać na filmiku. Taki motór. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob-ER5 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Dołączę się do tematu, bo ciekawi mnie jedna kwestia. Też się powoli uczę i udało mi się już parę razy zamknąć oponę z tyłu natomiast z przodu pozostaje jeszcze sporo, a boje się więcej przechylać, bo wydaje mi się ze tył się poślizgnie i bedzie gleba. Czy to możliwe żeby opona się "skończyła"? Czy pomimo tego, ze juz jest zamknieta, da sie jeszcze cos bezpiecznie z niej wycisnąć? ;] opony: tyl- 130/70/17, przód-110/70/17 . Dodam, że na kolano nie schodze, raz tylko but przetarłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) No te filmiki z pierwszego posta to troszkę faktycznie odbiegają od stylu Stonera Pytanie tylko kto wymaga od kogos aby smigac po jezdni na ktorej odbywa sie ruch drogowy jak po torze ? ? ? :banghead: Nie wiem ile brakuje mi do zejscia na kolano, jakos nie mam tych ambicji, moze kiedys na torze, a jak wygladaja moje opony mozna sprawdzic w galeri :icon_mrgreen: Wczoraj po nakręceniu fuilmików z winkli kumpel, który mnie nagrywał rozwalił CBR 600. Położył sprzęta, żeby nie przydzwonić w sarne. Przeca wiem, z centrali dzwonili :icon_mrgreen: Co by nie mowic, dobrze, ze mu sie nic nie stalo, sprzet rzecz nabyta. :crossy: Edytowane 7 Czerwca 2010 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) Z przednią oponą będzie kłopot, ponieważ żeby ją zamknąć, to tylko w warunkach torowych. Nie koniecznie, http://picasaweb.google.pl/ksrider/Wyciecz...463289823610514 duzo nie brakuje :icon_mrgreen: Zgodze sie jednak, ze na torze duzo latwiej ! :crossy: Edytowane 7 Czerwca 2010 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 No tyle gdzieś zostaje po zamknięciu tyłu. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob-ER5 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Mimo że tylna opona jest zamknięta, ma jeszcze pewien margines złożenia, nie jest tak że zamykasz tylną oponę, a potem już gleba. Z przednią oponą będzie kłopot, ponieważ żeby ją zamknąć, to tylko w warunkach torowych. To myślisz, ze spokojnie mogę ćwiczyć dalej próbując złożyć się mocniej? Czy w ogóle zejście do kolana na mojej Kawie jest możliwe? I co robić jak czuje w zakręcie, że tylna opona zaczyna sie ślizgać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) Mimo że tylna opona jest zamknięta, ma jeszcze pewien margines złożenia, nie jest tak że zamykasz tylną oponę, a potem już gleba. Z przednią oponą będzie kłopot, ponieważ żeby ją zamknąć, to tylko w warunkach torowych. A to się tyczy tylko sportowych motocykli? Bo mam pewna uwagę. Ja mam przednią zamknięta i to bez problemu. Edytowane 7 Czerwca 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.