PeKaWu Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Mam wrazenie, ze w momencie dotkniecia podnozkiem o asfalt tarcie nie bedzie zbyt wystarczajace i zalicze szlifa. Przede wszystkim nie jezdzij na kartoflach tylko dobrych oponach i nie paluj od razu tylko staraj sie je troche rozgrzac, najlepiej kilkukrotnie sie rozpedzaj i hamuj na przemian. Musisz miec zaufanie do opon. Jesli podnozki masz skladane (a tak chyba jest w CB 500) to nie przewrocisz sie od tego, ze ktorys z nich dotknie asfaltu. W zakrecie masz przede wszystkim wciskac zewnetrzna stope w podnozek i wciskac zewnetrzne kolano w bak. Dzieki temu bedziesz trzymal motocykl zewnetrzna noga i tylkiem, na ktorym siedzisz. Wewnetrzna noga ma tylko spoczywac czubkiem stopy na podnozku. Jesli nie bedziesz na niej opieral swojego ciezaru to wewnetrzny podnozek zwyczajnie sie podniesie przy kontakcie z asfaltem. Poza tym taka internetowa nauka pokonywania zakretow jest bez sensu. Lepiej pojezdzij z kims kto ma o tym pojecie to wyjdziesz na tym duzo lepiej niz domyslajac sie co podmiot liryczny postu na forum internetowym mial na mysli :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżinos Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Ale to faktycznie może być technika nieumiejętności idealnie trafić z obrotami na przegazówce. Ja też nie neguje ze to niezależne od techniki. Nie jestem jeszcze aż tak rewelacyjnym jeźdźcem żeby z cała pewnością stwierdzić ze to wina motocykla. Ja robię podobnie jak spiwor przegazówka do 2 a 1 tylko jak już prawie stoję. Ewentualnie jak nie zliczę biegów przy redukcji to mnie przed jedynką ostrzega lampka neutrala. :icon_mrgreen: No nic... pokombinuję z tą jedynką. Sory za offtopa :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fate251 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Koledzy wyszukajcie na youtube "Lowsides on Mulholland". Jest tam około 10 wywrotek na tym samym zakręcie przy próbie zejścia na kolano na różnych moto. Może ostudzi czyjeś zapędy :D zanim ziszczy swojego sprzęta. Swoja drogą ciekaw jestem oceny specjalistów dlaczego ludziska zaliczają lowside. Pozdrawiam, fate Cytuj MANIEK http://www.kangurelectronics.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fate251 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 (edytowane) @YUBY no właśnie gość busą nagina aż miło, a pozostali dosyć ospale i padają jak muchy. Jak to mówi Policja prędkość niedostosowana do warunków? Czy może jednak jakieś techniczne błedy? Edytowane 24 Czerwca 2010 przez fate251 Cytuj MANIEK http://www.kangurelectronics.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psikus89 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C02%5C14...902289-full.jpg HANDDOWN :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lexwon Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 (edytowane) Koledzy wyszukajcie na youtube "Lowsides on Mulholland". Jest tam około 10 wywrotek na tym samym zakręcie przy próbie zejścia na kolano na różnych moto. Może ostudzi czyjeś zapędy :D zanim ziszczy swojego sprzęta. Swoja drogą ciekaw jestem oceny specjalistów dlaczego ludziska zaliczają lowside. Pozdrawiam, fate Specjalista nie jestem, ale wydaje mi sie ze opony nie sa wystarczajaco rozgrzane i kolesie zbyt mocno odkrecaja przy wyjsciu... Edytowane 24 Czerwca 2010 przez Lexwon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Dziwne że prawie wszystkim odjeżdża tył tak samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 a jak z tego wyjść? mnie też się to kiedyś przytrafiło, w słoneczny dzień na nagrzanej oponie wchodząc w ten sam zakręt dziesiątki razy wcześniej, więc gdzie popełniłem błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandw Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 (edytowane) Wiele czynników może na to wpływać, za dużo gazu na wyjściu, piasek, jakiś olej lub po prostu przegiąłeś z pochyleniem, albo oponka już zużyta. W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego niż lekko odpuścić gaz i liczyć że złapiesz przyczepność co zazwyczaj się dzieje. Przy zbyt gwałtownym ujęciu gazu na niskim biegu (szczególnie w mocnych motocyklach) można złapać przyczepność zbyt ostro i motocykl zrobi highside. Edytowane 25 Czerwca 2010 przez gandw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Takie pocztówki powinni sprzedawać. http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C06%5C26...006674-full.jpg ale masz miękko przód zestrojony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaroImage Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Jest Shoei z lustrem i Sidicze jest zaabaaawaaaaa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gravis Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 A tak nie należy wchodzić w winkiel :icon_razz: Chyba sobie ten znak namierzył :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Takie pocztówki powinni sprzedawać. http://p1.bikepics.com/pics/2010%5C06%5C26...006674-full.jpg A masz jakiś w prawo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcadiush Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Nie no ten ostatni to hamował i nie wyczuł przeciwskrętu :P A w ogóle to żeby nie odkręcać w maksymalnym złożeniu a się podnieść, to naciska się przedni hamulec, tylko nie tak, żeby się roz***ać, a wykorzystać moment prostujący motocykla.. Chociaż nie testowałem tego w pełnym złożeniu, więc niech ktoś się wypowie, co się stanie pierwsze od przedniego hamulca w takiej sytuacji ;) Cytuj Człowiek człowiekowi motocyklistą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 (edytowane) To raczej takie złudzenie, bo jest naprawdę kozacko zestrojone. W środku jest ohllins. Mam :wink: a ohllins nie może być źle zestrojony? A tak nie należy wchodzić w winkiel :icon_razz: Chyba sobie ten znak namierzył :biggrin: legł mit ghost ridera, okazało się, że jest szybki tylko na prostych Edytowane 27 Czerwca 2010 przez Adel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.