ded Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Witam, na forum jestem od wczoraj ale na moto jezdze juz kilka lat. Mam 23 lata, 180cm i 90kg. Do tej pory smigalem na gs 550 katana ale ten motocykl mnie zmeczyl. Wyglad bardzo mi sie podoba ale z tych 50km zostalo juz nie duzo, pozycja za kierownica malo wygodna, siodlo twarde, nietypowe czesci (chocby rozmiar opon). Czego szukam: Moto do smigania w terenach podmiejskich, zadko miasto i dluga trasa. Koniecznie golas. Musi byc wygodny, troche miejsca dla pasazerki (60kg), mile widziana mozliwosc zamontowania kufra. Silnik, mysle ze ok 70 koni mi starczy, na trasie zwykle smigam ok 120km/h (nie mam szyby). Zalezy mi na duzym momencie w niskim zakresie obrotow. Moto najlepiej z lat 90, prosta konstrukcja, dostepnosc czesci. W roku smigam ok 2-3 tys km wiec bezawaryjnosc i spalanie schodzi na drugi plan. Rozwazam nakeda r4. Podoba mi sie bandit, hornet, inazuma, cb750, seven fifty. Z drugiej zas strony moze warto poszukac jakiegos mniejszego japonskiego choppera/cruisera v2. Nie wiem czy dobrze kalkuluje ale v2 bedzie chyba tansze w utrzymaniu niz r4 a zapewni mocniejszy dol. Nie mam jeszcze okreslnego budzetu na moto, na razie badam rynek. Pewnie bede szukal czegos na koniec sezonu z lekkimi uszkodzeniami i przez zime naprawie i dopieszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Honda CB 750 będzie jak znalazł. Ma najwygodniejszą kanapę z tych co wymieniłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiety Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 (edytowane) Ja bym obstawiał za banditem. Motocykl od lat sprawdzony i nie spotkalem jeszcze osoby która by na niego narzekala. Ale podstawowa sprawa to jaki masz budzet na ten cel. Bo jeśli do spokojnej jazdy to również SV650. Bardzo ladna praca silnika od samego dołu, no tylko ten rocznik nie pasuje :bigrazz: Edytowane 14 Czerwca 2010 przez Swiety Cytuj NIKT NIE BEDZIE MI MÓWIŁ JAK MAM ŻYC - BO NIKT ZA MNIE NIE UMRZE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dav!doV Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 bo masz suzuki to polecasz bandita ;] Ja mam Honde i polecam cos z tej polki, fakt, CB750 spelnia Twoje oczekiwania. Dobry wybor :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob-ER5 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Polecam Suzuki SV 650 ;] Kolega ma akurat na sprzedasz, tylko że wersję S. Jak jesteś zainteresowany to Vałka jest z 99r i chce za nią 7 500 zł. Jeździłem nią i jestem pod wielkim wrażeniem jak to ciągnie juz od 3 tyś obrotów. jak dla mnie masakra ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Czego szukam: Moto do smigania w terenach podmiejskich, zadko miasto i dluga trasa. Koniecznie golas... ...Zależy mi na duzym momencie w niskim zakresie obrotow. No to SV650S nie nada. Poza tym silnik 750 daje nieco więcej "momenta"niż 600 : "sevenka" ma 62 Nm przy 7500 obr/min a bandit 600 ma 54 Nm przy 9500 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Seven fifty mocium Panie :icon_biggrin: Moto solidne, wielu uzytkowników śmiga na tym albo śmigało. Dużo km nawinał Zbyhu, który teraz na CBFie śmiga. Ogólnie sprzęt nie do zajechania. Ja kiedyś śmigałem przez miesiąc starą CB 750 boldor z 1981 roku. Sprzęt z tradycją :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 (edytowane) Jesli zalezy Ci na turystycznym charakterze i wysokim momencie przy niskich obrotach + tanie utrzymanie to polecam bandita 650. Odradzam natomiast horneta 600. O ile Honda jest zajebista jak sie ja kreci, to dolu praktycznie nie ma; moj bandit ma 78km, ciagnie b. ladnie juz od 4k obrotow i po tym sezonie bedzie na sprzedaz. Cena bedzie atrakcyjna z uwagi na wgniotke w baku i pekniety zadupek; stan techniczny - bez zarzutu. Edytowane 2 Lipca 2010 przez Macjek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 Osobiscie mysle ze albo bandit albo fazer albo sv, przy czym ten ostatni pokaze pazury juz od samego dolu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Dzieki wszystkim za odzew. Co do budzetu to na razie nie jest sprecyzowany- jak sobie cos upatrze to zaplace tyle ile bedzie trzeba. Obecnie nastawiam sie na SV. Jesli choci o samochody to cenie sobie duze diesle z duzym momentem. Motocyklem oczywiscie jezdze inaczej ale moment od samego dolu jest mile widziany. Patrzylem tez za chopperem/cruiserem ale tak do 10 tys to albo poczatek lat 80 (co wrozy kilka drozszych napraw) albo male pojemnosci. Nie wiem czy po przesiadce z golasa ktory mial 50km (troche pewnie zdechlo przez te lata) na maszyne ktora przy tej mocy mialaby wieksza mase czerpalbym pelna radosc z jazdy- nawet przy typowo turystycznej jezdzie na ktotkich odcinkach. Czy jest jakas alternatywa dla SV takze z mocnym dolem? Jak ksztalatuja sie ceny serwisu? Mieszkam w malym miescie i chlopaki, ktorzy sie tym zajmuja maja ograniczone mozliwosci. Nie chcialbym za czesto odwiedzac warszawskich serwisow. Jesli ktos moze odniesc ceny do np bandita czy seven fifty to bede wdzieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 jeśli nie potrzebujesz mega osiągów to polecam ntv 650 plusy: tańsza w eksploatacji niż r4, pędzona wałem, Honda, tania w zakupie Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Ja osobiście polecam Kawę ZRX 1100 z 99r, najlepiej wiśniową :D Jak oś to dawaj na PW, dogadamy się ;) Stan techniczny i wizualny, oraz bezwypadkowość potwierdzą inni użytkownicy tego forum :) Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 NTVka bardzo mnie zainteresowala. Moto niezwykle tanie, bezawaryjne, zwykle ujezdzane spokojnie i w blizszej turystyce. Do tego niskie koszty serwisu, kardan i wogle same plusy. Gdyby ten silnik byl jeszcze troche mocniejszy... Co moglibyscie polecic mi w tym klimacie ale nieco mocniejszego? Deauville ponoc fajna ale nie chce owiewek i nie nastawiam sie stricte na turystyke. VX 800 wydaje sie fajny ale moc niewiele wieksza a awaryjnosc juz tak. Bardzo prosze o kolejne propozycje bo jak narazie bardzo mi pomagacie i wiele mi sie rozjasnia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.