kielpik1 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Witam. Jakiś czas temu opisywałem problem z silnikiem w dnieprze. Po około 10min. pracy silnik był tak gorący że "dymiły" głowice i cylindry, biały dym pojawił się w odmie skrzyni korbowej. Zrobiłem wał wymieniłem wszystkie łożyska w silniku, wstawiłem nowe cylindry i tłoki z pierścieniami nic to nie dało. Rozbroiłem głowice okazało się że były zawalone gniazda nagarem prowadnice miały luz. Głowice oddałem do regeneracji. Wstawiłem zrobione głowice i co? Motor dalej się grzeje. Wyeliminowełem chyba już wszystko ?????? Dodam że zapala od pierwszego w chodzi na obroty bez żadnego problemu. Może ktoś miał podobny przypadek??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 (edytowane) Pewnie ktoś już wspominał wcześniej ale....mieszanka paliwo jest OK? Uboga mieszanka smaży silniki, może powinien mieć trochę bogatszą? Edytowane 29 Maja 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielpik1 Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Wszystko na maXa bogate - nic nie daje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 A ile ten silnik przejechał od wymiany/regeneracji tych części? Zapłon dobrze ustawiony? Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Spróbuj pobawić się zapłonem. Miałem kiedyś dniepra, miał podobne objawy. Opóźnienie zapłonu na maxa i bogata mieszanka załatwiła sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Dokladnie poza mieszanka rowniez zaplon jest bardzo istotny, sprawdz przerwe na przerywaczu czy nie jest za mala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielpik1 Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Zapłon i przerwe myśle że mam dobrze ustawiony - skoro zapala, ma moc, nic się nie dławi.zawsze ustawiałem na znak na kole zamachowym przy pomocy zwykłej kontrolki. Spróbuje opóżnić może coś pomoże. Ale powoli wyczerpują się pomysły co to może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Ile przjechales kmow po remoncie, moze poprostu jest na dotarciu i sie grzeje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielpik1 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Wiadoma sprawa że na dotarciu silnik może mieć wyższa temperature.Tylko dziwne że przed remontem robił dokładnie to samo. Po odpaleni bardzo szybko się nagrzewa i po chwili widać "gorący biały dym" unoszący się z lewego i prawego gara.Mam ten motor już kilka latek i wbrew obiegowym opinią jakie krążą na temat sovietów byłem z niego naprawde zadowolony ale do czasu. Jeżdziłem nim naprawdę w ciężkim terenie i nigdy nie miałem z nim problemów. Ale pomysły jaka może być przyczyna już mi się skończyły. kombinowałem z zapłonem i z bogatszą mieszanką ale też nic nie daje. Poprostu jest jak zaczarowany!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 A wcześniej tak nie robił? Dopiero od poprzedniego remontu i tego co pisałeś wcześniej? A luz i ustawienie tłoków w cyl. sprawdzałeś szczelinomierzem? Może tłok napiera na którąś ściankę mocniej? A tłoki jakie masz? I jaki luz przy szlifowaniu był? Zapewne wiesz że współczesne tłoki są czerstwej jakości i puchną. Puchnięcie przeważnie powoduje chwilowe zatarcie, chociaż czasem może powodować tylko przegrzewanie się jeśli nie spuchnie na tyle aby zblokować/przytrzeć. Tyle mogę Ci poradzić, skoro sam robisz ruski to zapewne nic nowego nie przeczytałeś w moim poście. Ja ruski widuję tylko na foto i na zlotach. Tyle mam z nimi do czynienia. :biggrin: Więc wbij do działu zabytków na tym forum i poniuchaj tam, są ludzie którzy remontują swoje ruski już od 10 lat i chyba wiedzą o nich wszystko. M.in. kolega Granat który sporo wie o ruskach a tu nie zagląda bo jest to wbrew jego konserwatywnym poglądom. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielpik1 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Tłoki na 100% odpadają teraz mam założony zestaw dobrej polskiej produkcji.a wcześniej miałem założone ruskie z zajebistym luzem "he he he" jak to ruski a objaw był ten sam. To jakaś PARANOJA!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Na jakich swiecach jezdzisz, rozrzad jest prawidlowo zlozony :icon_question: Bardzo dziwne :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Czy na wybrzezu nie ma czasem firmy odbudowujacej ruskie sprzety ??? Moze udasz se do nich w celu zdiagnozowania problemu, diagnozy przez internet to troche jak wrozenie z fusow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielpik1 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Rozrząd złozony na znaki to chyba ok.Najdziwniejsze jest to że odpala za "pierwszym" i moc ma jak ursus, i po chwili jest tak nagrzany że jak odkrece bagnet od oleju to dymi jak z samowaru.Jeżli chodzi o fachowców mechaników na pomorzu to są ale lepiej robić wsystko samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Jezeli sie nie zaciera, nie przyciera, nie lapie to znaczy ze tak ma ten typ i mozesz smialo jezdzic. Dla pewnosci podjechalbym do kogos kto posiada laserowy termometr i zmierzyl temparature na obu garnkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.