xDave Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 witam może ktoś miał takie objawy ? wymieniłem łańcuch na nowy did i zaczęło coś "wyć" to tak ma być ? jak było u was po wymianie łańcucha ? stary był bardzo luźny i porozciagany i wyło coś dopiero na 6stse, a przy nowym łańcuchu naciąg ok 30 mm w sumie powinno być chyba 38 mm, jak jadę to coś wyje, pod dupą, wycie podobne do jazdy traktorem starym tam wyją zębatki gdy traktor się rozpędza do jakiejś niebotycznej prędkości 40 km.h, postawiłem motor na stopce głównej i odpaliłem zadałem bieg i zębatki i łańcuch robi żżżżżżżżżżżżż zżżżżżżż żżżżżżżżżżżżż żżżżżżżżż tez tak macie ? zębatki są mało używane ogólnie, nie wymieniałem ich maja równy moduł i 2 pytanie czy w waszych motocyklach przednia zębatka napędowa jest "luźno" osadzona na wale, chodzi mi o luz w bok a nie na zębach wieloklinu ? w sumie u mnie powinna być taka gumka dociskowa ale gdzieś nie ma, wytnę z dętki proszę o podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Może łańcuch jest odrobinkę szerszy i szoruje po czymś wokół małej zębatki. Tym bardziej jeśli brakuje tam elementu o którym pisałeś. Po coś ten element ma tam być w końcu. Szorowanie łańcucha to szorstki, chroboczący dźwięk a ciągłe wycie/buczenie jak w starym autobusie to wina skrzyni biegów i jej łożysk. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) zębatki powinno sie zmienic, i moze ten lanuch nasmaruj ew. zobacz czy gdzieś w okolicach silnika nie masz turbosprężarki Edytowane 26 Maja 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 zmieniłeś łańcuch a zębatki nie? To może trzeba było w tym starym łańcuchu powymieniać tylko te rozciągnięte ogniwa. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xDave Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 poluzuje lancuch narazie bo jest za mocno naciagniety zebatka ani lancuch o nic nie ociera nie miej wstawie te podkladke gumową, byc moze mala zebatka wpada w wibracje zebatki sa prawie nowe wiec ich nie wymienialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 zebatki sa prawie nowe wiec ich nie wymienialem To jak miałeś nowe zębatki i zużyty łańcuch, czy kupiłeś używki, bo już nie kumam. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xDave Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) kupilem motor z starym lancuchem a prawie nowymi zebatkami, zobacze moze kupie nowe zebatki jednak, na starym lancuchu wyło tylko na 6 biegu troche tez na 5 tym .... na tym wyje na kazdym biegu Edytowane 26 Maja 2010 przez xDave Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 zębatki są mało używane ogólnie, nie wymieniałem ich maja równy moduł i 2 pytanie czy w waszych motocyklach przednia zębatka napędowa jest "luźno" osadzona na wale, chodzi mi o luz w bok a nie na zębach wieloklinu ? w sumie u mnie powinna być taka gumka dociskowa ale gdzieś nie ma, wytnę z dętki proszę o podpowiedzi masz już odp 95% co "wyje" nie na darmo wymienia się "zespół napędowy' a nie łańcuch ps nie wróże temu łańcuchowi zbyt długiego żywota na tych zębatkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 i 2 pytanie czy w waszych motocyklach przednia zębatka napędowa jest "luźno" osadzona na wale, chodzi mi o luz w bok a nie na zębach wieloklinu ? w sumie u mnie powinna być taka gumka dociskowa ale gdzieś nie ma, wytnę z dętki proszę o podpowiedzi Cos nie tak z osadzeniem zebatki na wale.Nie powinna byc luzna,gumy o ktorych piszesz maja tylko i wylacznie za zadanie zmniejszenie halasu.Albo zabatka jest niewlasciwa,ewentualnie sruba czy tez nakretka dociskajaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Nie pamiętam jak jest konkretnie w CBR 1000F, ale wiele motocykli ma specjalnie luźne osadzenie zębatki (da się ją lekko poruszać na boki). Inna sprawa to wymiana łańcucha bez zębatek - bezsensowane oszczędność. Nie ma się co dziwić, że układ nie pracuje dobrze. Następna sprawa, czy poprawnie naciągnąłeś łańcuch (to znaczy równo i czy nie za mocno). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Wymień zębatki naciągnij ten łańcuch i odpowiednio i przesmaruj zobacz czy nie ociera o osłonę łańcucha z tego co pamiętam to zębatka na wałku zdawczym powina mieć tam luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xDave Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 dziękuje wszystkim za pomoc, wymieniłem dziś zębatki na nowe, wycie ustało, układ pracuje bardzo dobrze, trochę wyje na 6stce przy malej prędkości tylko, ogólnie jest 10x lepiej istotnie zębatki w niektórych motocyklach lekko się dygają na boki, zapytałem o to mechanika z 20 letnim doświadczeniem mówi ze w wielu hondach tak jest fabrycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 no to SPOX. Miłego śmigania ;-) , a ile km zrobiłeś na nowym łańcuchu i starych zębatkach? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xDave Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 (edytowane) Nie wiele może z 20 , tak w ramach dygresji .... może się komuś te info przydadzą przy zakupie i serwisie waszych CBRek... kupiłem motor od jednego z forumowiczów, niestety okazał się nieuczciwy ? miało być fajnie, a po tygodniu motor przestał palić na zimno, jak mi się udało odpalić to pojechałem do mechanika okazało się że zawory są kompletnie rozregulowane, motor nie miał polowy mocy, nie zauważyłem tego wcześniej bo nie miałem porównania, nigdy nie jeździłem na takim sprzęcie, sprzedawca musiał o tym wiedzieć, jest doświadczonym motocyklistą.... problemy z łańcuchem zacząłem diagnozować po ok miesiącu się nim zacząłem interesować rzęził i nierówno chodził, zauważyłem ze jest luźno osadzony i napoiłem go i koło przestało się kręcić, na skutek nierównego napięcia wyciągnięcia łańcucha, o tym sprzedawca też musiał wiedzieć, tak że zrobiłem może ze 800 km na tym starym did 50zv, co ciekawe zębatki były średnio zużyte a łańcuch kompletnie, bardzo dziwne.... Edytowane 28 Maja 2010 przez xDave Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GPRK Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 A który to taki uczciwy forumowicz???????? Cytuj Smiert Szpionom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.