Skocz do zawartości

xDave

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O xDave

  • Urodziny 11/23/1982

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle, lotnictwo, odnawialna energia
  • Skąd
    Chełm City

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 1000F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1839920
  • Strona www
    http://www.xlabs.pl

Osiągnięcia xDave

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Nie wiele może z 20 , tak w ramach dygresji .... może się komuś te info przydadzą przy zakupie i serwisie waszych CBRek... kupiłem motor od jednego z forumowiczów, niestety okazał się nieuczciwy ? miało być fajnie, a po tygodniu motor przestał palić na zimno, jak mi się udało odpalić to pojechałem do mechanika okazało się że zawory są kompletnie rozregulowane, motor nie miał polowy mocy, nie zauważyłem tego wcześniej bo nie miałem porównania, nigdy nie jeździłem na takim sprzęcie, sprzedawca musiał o tym wiedzieć, jest doświadczonym motocyklistą.... problemy z łańcuchem zacząłem diagnozować po ok miesiącu się nim zacząłem interesować rzęził i nierówno chodził, zauważyłem ze jest luźno osadzony i napoiłem go i koło przestało się kręcić, na skutek nierównego napięcia wyciągnięcia łańcucha, o tym sprzedawca też musiał wiedzieć, tak że zrobiłem może ze 800 km na tym starym did 50zv, co ciekawe zębatki były średnio zużyte a łańcuch kompletnie, bardzo dziwne....
  2. dziękuje wszystkim za pomoc, wymieniłem dziś zębatki na nowe, wycie ustało, układ pracuje bardzo dobrze, trochę wyje na 6stce przy malej prędkości tylko, ogólnie jest 10x lepiej istotnie zębatki w niektórych motocyklach lekko się dygają na boki, zapytałem o to mechanika z 20 letnim doświadczeniem mówi ze w wielu hondach tak jest fabrycznie
  3. kupilem motor z starym lancuchem a prawie nowymi zebatkami, zobacze moze kupie nowe zebatki jednak, na starym lancuchu wyło tylko na 6 biegu troche tez na 5 tym .... na tym wyje na kazdym biegu
  4. poluzuje lancuch narazie bo jest za mocno naciagniety zebatka ani lancuch o nic nie ociera nie miej wstawie te podkladke gumową, byc moze mala zebatka wpada w wibracje zebatki sa prawie nowe wiec ich nie wymienialem
  5. witam może ktoś miał takie objawy ? wymieniłem łańcuch na nowy did i zaczęło coś "wyć" to tak ma być ? jak było u was po wymianie łańcucha ? stary był bardzo luźny i porozciagany i wyło coś dopiero na 6stse, a przy nowym łańcuchu naciąg ok 30 mm w sumie powinno być chyba 38 mm, jak jadę to coś wyje, pod dupą, wycie podobne do jazdy traktorem starym tam wyją zębatki gdy traktor się rozpędza do jakiejś niebotycznej prędkości 40 km.h, postawiłem motor na stopce głównej i odpaliłem zadałem bieg i zębatki i łańcuch robi żżżżżżżżżżżżż zżżżżżżż żżżżżżżżżżżżż żżżżżżżżż tez tak macie ? zębatki są mało używane ogólnie, nie wymieniałem ich maja równy moduł i 2 pytanie czy w waszych motocyklach przednia zębatka napędowa jest "luźno" osadzona na wale, chodzi mi o luz w bok a nie na zębach wieloklinu ? w sumie u mnie powinna być taka gumka dociskowa ale gdzieś nie ma, wytnę z dętki proszę o podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...