Nie wiele może z 20 ,
tak w ramach dygresji .... może się komuś te info przydadzą przy zakupie i serwisie waszych CBRek... kupiłem motor od jednego z forumowiczów, niestety okazał się nieuczciwy ? miało być fajnie, a po tygodniu motor przestał palić na zimno, jak mi się udało odpalić to pojechałem do mechanika okazało się że zawory są kompletnie rozregulowane, motor nie miał polowy mocy, nie zauważyłem tego wcześniej bo nie miałem porównania, nigdy nie jeździłem na takim sprzęcie, sprzedawca musiał o tym wiedzieć, jest doświadczonym motocyklistą....
problemy z łańcuchem zacząłem diagnozować po ok miesiącu się nim zacząłem interesować rzęził i nierówno chodził, zauważyłem ze jest luźno osadzony i napoiłem go i koło przestało się kręcić, na skutek nierównego napięcia wyciągnięcia łańcucha, o tym sprzedawca też musiał wiedzieć, tak że zrobiłem może ze 800 km na tym starym did 50zv, co ciekawe zębatki były średnio zużyte a łańcuch kompletnie, bardzo dziwne....