xden Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) Płeć piękna ma dość siodła po 4 minutach jazdy. Mogę porzeźbić z mocowaniami silnika? Nie wydaje mi się, żeby silnik lc4 był elementem nośnym... Może się ktoś wypowiedzieć na ten temat? Z przodu dałoby radę walnąć jednostkę na silentblokach i od spodu. Nie wiem jak od wahacza.. Edytowane 26 Maja 2010 przez xden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Z blokami pod silnikiem może być lipa. Trzeba to dobrze przemyśleć i jeszcze lepiej wykonać bo może powybijać uchwyty/mocowania lub nawet rama pęknie gdzieś. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xden Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Przypomniałem sobie, że oś wahacza przechodzi przez blok silnika i w sumie stanowi jakąś formę mocowania... więc lipa, tego sie nie da pozbyć, to by były zbyt daleko posunięte modyfikacje nie warte zachodu. Potrzebuję mieć 100km/h i niskie obroty na 5 biegu... jakie przełożenia dla sm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Rodzi się w mojej głowie takie pytanie czy wał przystosowany do karterów bez wałka nie jest czasem inny od seryjnego, przynajmniej powinien być. Generalnie ponad przeciętne wibracje biorą się zawsze od złego ustawienia samego silnika i nad tym bym popracował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xden Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Jadąc po numerach katalogowych np adventure z 98 i mój sxc mają różne wały, choć z zewnątrz wyglądają wg schematu podobnie - jest duża przeciwwaga itd. Coś czuję, żeby ta przeciwwaga u mnie działała, musiałaby być zrobiona ze zubożonego uranu. Wueska: co z silnikiem może być jeszcze nie tak? Rozrząd dobrze ustawiony, zapłon też, gaźnik wyregulowany, wał prosty, korba i łożyska na wale bez luzów, luzy zaworowe na świeżo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Wały różnią się wyważeniem. Czy ten twój wał jest na pewno dobrze wycentrowany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xden Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Powszechnie znany i uznany fachman przebijał korbę, sądzę, że tak, choć niedługo jeszcze raz będę silnik pruł do zera, bo porobiły mi się luzy na wałku kopniaka. Dzięki wszystkim za pomoc, jak do czegoś dojdę, to napiszę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Weź wał do tokarza niech zmierzy bicie na czopach powinno być max 0,01. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Książkowa wartość maksymalnego bicia osiowego wału dla silników ECX/SX/SXC to 0,04 mm. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 LC4 bez wałka nie drga bardziej niż Junak. Jest to uciążliwe ale nazwał bym to mrowieniem a nie drganiami takimi, że kask podskakuje. Buty z grubą miękką podeszwą i rękawiczki łagodzą sprawę. Jeżeli drgania nasilają się w pewnym zakresie obrotów to znaczy, że coś jest spe***lone. Układ tłok, korba, wał jest niewyważony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Ustaw 0,04 na czopach;] Ciekawe jak długo przeżyją łożyska. Za krzywy wał uważa się taki który ma 0,025;] W głupim chińskim dwusuwie zmieszczę się w granicy 0,02. Co do wyważenia Przeważnie spotykam się z problemem zbyt ciężkiego kutego tłoka którego ktoś wstawia i myśli że będzie dostarczał mega mocy podczas gdy są z nim zawsze same problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 ja tez stawiam na zbyt ciezki tlok, trzeba odchudzic tlok, to sie da wywazyc, mi w mz wywazali wal do odchudzonego tloka... jesli tloka nie mozesz odchudzic to trzeba dowazyc wal...., pytanie czy krorba ma odpowiednia mase w odpowiednich punktach :) wziol bym calosc lacznei z tym co na wale po obu stronach i oddal do odpowiedniego warsztatu z odpowiednim sprzetem, w moim przypadku byla to stocznia marynarki wojennej :) Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Wueska jeśli mówimy o tym samym, a chodzi mi o hmm różnice położenia między jednym czopem, a drugim (odchyłke położenia w osi) i książka mówi o takiej wartości to chyba tak ma być. Montowałem niejeden wał, który był wyważany według książki i raczej nie była to wartość 0,01 i mniejsza i nie było z nim problemów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 (edytowane) trzeba odchudzic tlok Dam Ci królestwo i córkę za żonę jak powiesz mi w którym miejscu da sie bezpiecznie odchudzić tłok od LC4 :biggrin: Masz powiększony tłok i objaw dokładnie taki sam jak w rozkalibrowanej fabrycznie LC4 660 u mojego kolegi-trzęsie bardzo, bardzo mocno. Zostałbym przy tym, jak wibracje przeszkadzaja to lepiej będzie sie przyzwyczaic albo zmienić motocykl. Edytowane 29 Maja 2010 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 niewiem w ktorm miejscu ale widze tylko taka mozliwosc rozwiazania twojego problemu, zanies calosc do warsztatu to ci powiedza co jest nie tak z wywazenie msalego ukladu, mozna dowazyc wal jesli nieda sie odchudzic tloka i korby Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.