kko Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 natomiast transalp będzie dobrze sipisywał sie tylko na drogach Ejże, bez takich herezji tu proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 a Suzuki DRy? jakaś 350tka czy coś. :buttrock: Do turystyki to sie nie nadaje :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboykr Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Może Super Tenere, gabarytowo, mniej więcej to samo co Trampek :wink: ten ";)" trzeba rozumieć jako żart... XTZ 750 w porównaniu gabarytowo-wagowym do trampka to jest żart. Cytuj http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 ten ";)" trzeba rozumieć jako żart... XTZ 750 w porównaniu gabarytowo-wagowym do trampka to jest żart. Miałem na myśli XTZ 660, która to od Trampka jest lżejsza :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Miałem na myśli XTZ 660, która to od Trampka jest lżejsza :icon_razz: 600/660 nie miały w nazwie "super" jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 single mimo że pozornie słabe to moim zdaniem średni wybór dla kobiety. Ja proponuje Kawasaki KLE 500 świetny silnik z gpz lekko uterenowione zawieszenie nie za cieżki i mysle przyjaźniejszy w jeździe jeden cylinder. p.s. nigdy nawet nie siedzialem na tym moto :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Ejże, bez takich herezji tu proszę. sugerujesz że da się jechać* terenowo ponad 200kg moturem z masą plastików? *jechać a toczyć się z prędkością wski to różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kko Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 *jechać a toczyć się z prędkością wski to różnica Czyli jaka prędkość według Ciebie jest już jazdą ? Wiadomo, że nie ma porównania typu Transalp, a inne moto lżejsze o połowę do jazdy w terenie. Skakać też nie bardzo można, ale jeździć się da. Przytoczę przykład dakarów i innych wyścigów, w których biorą udział różne afriki i inne ciężkie moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 jezdzić się da, czytałem o kolesiu co na R1 Afrykę przejechał, tylko ze do typowo terenowej jazdy zaprojektowane są inne motocykle ja to widzę tak: jeśli zamierzasz jezdzić po utwardzonych drogach i od czasu do czasu przejechać się po drogach nieutwardzonych to bierz transalpa albo dr 800, jeśli w terenie chcesz spędzić tyle samo czasu co na drodze to dominatora albo dr 650 rs, jeśli natomiast większość czasu chcesz zamiatać po prawdziwym terenie (podjazdy, bagna, hopy, tor) to jedynie słusznym wyborem będzie typowe enduro jak np. xr albo dr 350 czy tt ale o dłuzszych trasach w towarzystwie mocnych sprzętów zapomnij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 jezdzić się da, czytałem o kolesiu co na R1 Afrykę przejechał Szkoda,że wyjazd mocno sponsorowany przez Yamahe :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Ja proponuje Kawasaki KLE 500 świetny silnik z gpz lekko uterenowione zawieszenie nie za cieżki i mysle przyjaźniejszy w jeździe jeden cylinder. p.s. nigdy nawet nie siedzialem na tym moto bigrazz.gif bo jakbyś jeździł to byś nie proponował :bigrazz: co jest świetnego w tym silniku?latające magnesy? poza tym niewygodny zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kko Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Od jednocylindrowych 600 ręce się trzęsą :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 wszystko co dobre powoduje drżenie rąk :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 wszystko co dobre powoduje drżenie rąk :P Tak jak wódka:D O KLE był artykuł w Motocyklu jako moto używane, nie wiem czy wspominałem już o tym. Pisali jakie były modyfikacje w poszczególnych rocznikach i tak dalej. Ale ja bym nie brał żadnej Kawy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 była tu już bmka f 650 poruszona więc pozwole sobie na małego off topa co sądzicie o tym motorku bo również szukam alternatywy do turystyki i szuterku a motocykl musi byc lekki i zwinny z uwagi na moje gabaryty. i co sądzicie o tym konkretnie egzemplarzu? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1940671 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.