Chilli Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Problem jest taki iż w moim moto (kawasaki VN1600 2008r) występuje opona 170/70B16 M/C 75H której NIGDZIE nie ma :/ W ofercie jest tylko DUNLOP bądź Bridgestone Czas oczekiwania to około miesiąca ,wiedziałem że tak będzie i zamówiłem ją miesiąc temu niestety czas wydłużył się o kolejny miesiąc. W związku z tym mam pytanie czy mogę taką oponę zamienić innym rozmiarem?! np. 180/60/16 bądź 180/70/16 ?! Teoretycznie powinna się zmieścić z małym marginesem (około3-4mm od wału) lecz z tego co się zorientowałem taka zamiana zmienia charakterystykę i nie powinno się tego robić. A może ktoś wie gdzie taką oponę dostać??? Z góry dzięki za pomoc Chili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 a w chopperach i cruiserach ta zmiana charakterystyki jest faktycznie aż tak odczuwalna? :) pzdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chilli Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 a w chopperach i cruiserach ta zmiana charakterystyki jest faktycznie aż tak odczuwalna? :) pzdr Hmm no tego właśnie nie wiem ;) Natomiast dochodzi jeszcze problem odległości opony od wału 3 mm przy skręcie wprawo może zmniejszyć się do 0 mm i będzie klops a węższej na pewno nie założe :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) Kwestię prześwitu do wału musisz sam ocenić. A zmiana szerokości nie zaszkodzi aż tak bardzo, moto i tak będzie się ch**owo prowadziło, tak jak na oryg, oponach. :icon_mrgreen: Ewentualnie odrobinkę gorzej. W sportach taka zmiana ma czasem drastyczne skutki. Zrobiłem to raz w 600-tce i nigdy tego błędu już nie popełnię. :banghead: Edytowane 12 Maja 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) Jeśli tylko opona 180/70/16 zmieści się to możesz zakładać.Kiedyś do Yamahy Road Star zamiast 150/80/16 zakładałem 160/80/16.Wszystko grało i nie było żadnych problemów.Jeśli odstęp jest 3mm to przy skrętach bedzie tyle samo.Opona się nie skręca.Zobacz ta ofertę http://moto.allegro.pl/item999489587_nowa_..._me880_710.html . Edytowane 12 Maja 2010 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Problem jest taki iż w moim moto (kawasaki VN1600 2008r) występuje opona 170/70B16 M/C 75H której NIGDZIE nie ma :/ W ofercie jest tylko DUNLOP bądź Bridgestone Czas oczekiwania to około miesiąca ,wiedziałem że tak będzie i zamówiłem ją miesiąc temu niestety czas wydłużył się o kolejny miesiąc. W związku z tym mam pytanie czy mogę taką oponę zamienić innym rozmiarem?! np. 180/60/16 bądź 180/70/16 ?! Teoretycznie powinna się zmieścić z małym marginesem (około3-4mm od wału) lecz z tego co się zorientowałem taka zamiana zmienia charakterystykę i nie powinno się tego robić. A może ktoś wie gdzie taką oponę dostać??? Z góry dzięki za pomoc Chili Są od ręki tutaj:http://www.burak.pl/produkt/Dunlop+Opona+170%252F70B16+%252875H%2529+TL+K555 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chilli Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) Z samego rana zadzwonię bo z dotychczasowego doświadczenia wiem ze od reki oznacza czasami 14-21 dni ;) No chyba że wiesz na pewno że maja to zwracam honor ;) Mimo to temat sam w sobie godny jest rozważenia :) Edytowane 12 Maja 2010 przez Chilli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 ja w tl mam 180/55 powinna być 190/50 w b6 latałem na 160 zamiast 150 i nic niepokojącego nie zauważyłem. dożo większe znaczenie ma prawidłowe wyważenie opony a 10 w ta czy tamta jeśli się mieści nie robi większej różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 12 Maja 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 W razie czego zadzwoń do moejego wspólnika- Gumisia. Ma na stanie kilka tysięcy opon, w ty, zupełne wynalazki. Może coś dobierze. Również wysyła. Tel 604 064 735, możesz powołać się na mnie, żeby było szybciej. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chilli Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 W razie czego zadzwoń do moejego wspólnika- Gumisia. Ma na stanie kilka tysięcy opon, w ty, zupełne wynalazki. Może coś dobierze. Również wysyła. Tel 604 064 735, możesz powołać się na mnie, żeby było szybciej. pzdr No kolego muszę przyznać że uratowałeś mi bardzo fajny wyjazd!!! Stokrotne dzięki za namiary i uznanie dla wspólnika!!! Oponka czekała właśnie na mnie ;) Są od ręki tutaj:http://www.burak.pl/produkt/Dunlop+Opona+170%252F70B16+%252875H%2529+TL+K555 Tak jak mówiłem niestety takiej opony nie mieli ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 jeśli już, to 180 na 60. Ja w RF właśnie zmieniłem opony, z seryjnej 170/60 na 180/55 i prowadzi się o niebo lepiej niż na oryginalnym (fakt że był to beznadziejny bridżeston). Zmiana o 10 w górę jest dopuszczalna. Poza tym czopki i tak nie skręcają :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chilli Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Poza tym czopki i tak nie skręcają :D Skręcają i robią różne inne rzeczy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.