Derbi Fenix Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Witam. Ostatnio zauważyłem, że moje Kawasaki spala troche oleju silnikowego. Brat doradza mi abym zakupił i wlał ceramizer i zagęszczać do oleju. Da to coś, czy lepiej kupić sobie 2 litry oleju na dolewkę? Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Zadnych wynalazkow. Na jakim oleju jezdzisz ( nie firma tylko oznaczenie SAE ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 kupić sobie 2 litry oleju na dolewkę I to jest najlepszy pomysl :D Jaki masz przebieg? Z tego co zaobserwowalem u siebie i w innych GPZty lubia pic. Moj pije ok 300-400ml na 1000km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derbi Fenix Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 przebieg coś ok 41 tysiecy. Czyli widze ze ten typ tak ma, kurde obawiam sie ze brat juz zakupił ten zagęszczacz ;/ Jeśli go doleje nic się nie stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Nikt Ci nie odpowie na to pytanie. Mozesz byc pierwszy :D Ja mam w swoim 51tys przebiegu, z czego jak go kupowalem mialem taki jak Twoj. Pil tyle samo. Nie polecam uzywania roznych specyfikow. Moze w samochodzie zadzialaja, ale motocykl to nie samochod. Pamietaj, ze olej smaruje jeszcze skrzynie i sprzeglo. Mialem okazje robic uklad chlodzenia po specyfikach do uszczelnienia chlodnic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GPRK Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Można też pójść do kościoła i zapalić świeczkę... podobno pomaga. jak silnik jest padlina to trzeba zmierzyć ciśnienie sprężania i zobaczyć co puszcza. Czy na tłokach czy w czapce. Jak to głowica to zrobić. Jak dół to lepiej poszukać drugiego silnika. Robienie rzetelnego remontu silnika będzie kosztowało majątek i na pewno więcej niż jest warty GPZ. Podcieranie dupy szkłem jest bolesne Cytuj Smiert Szpionom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Można też pójść do kościoła i zapalić świeczkę... podobno pomaga. jak silnik jest padlina to trzeba zmierzyć ciśnienie sprężania i zobaczyć co puszcza. Czy na tłokach czy w czapce. Jak to głowica to zrobić. Jak dół to lepiej poszukać drugiego silnika. Robienie rzetelnego remontu silnika będzie kosztowało majątek i na pewno więcej niż jest warty GPZ. Podcieranie dupy szkłem jest bolesne bez przesadyzmu z tymi kosztami dwa garnki to nie cztery, wymień uszczelniacze zaworów to napewno, należy też zdiąc cylindry może wystarczy sama wymiana pierścieni, tak wiem, zaraz ktos napisze że wymiana samych pierścieni na długo niewystarczy. może i nie wystarczy a może wystarczy. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GPRK Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Można same pierścienie ale to w wyjątkowych przypadkach. Skoro ten silnik już zdycha to po wymianie pierścieni jak dostanie kompresji nie trzeba będzie długo czekać jak posypią się korby. Przy dużym zakresie prac na pewno taniej wyjdzie kupić drugi silnik. Nie wiadomo czy kolega jest w stanie sam zrobić sobie silnik czy musi oddać do warsztatu. Dolicz koszty robocizny, obróbki i części i wyjdzie co ma wyjść. Ale są i tacy co dorabiają panewki do R1 Cytuj Smiert Szpionom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Miałem kiedyś gpz 500 94r i też przy 40k brała oliwę,jest to normalne zjawisko jak się ostrzej nią lata (ja osobiście goniłem za 600ccm) więc nie ma się co dziwić ze później paliła olej,sama wymiana uszczelniaczy na nic się nie zda.Jeśli po dodaniu gazu na v-max i spuszczeniu manetki zakopci to wtedy masz uszczelniacze do wymiany.Zmierz ciśnienie w cylindrach jak wyżej już mówili i zobaczysz jaką kondycje ma silnik.. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 taa i tak powstają okazje na allegro, miód malina, 100km po remoncie, bo się boją wsiadać żeby korba jaj nie urwała :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GPRK Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Dokładnie tak. Zwróćcie uwagę, że u nas bardzo dużo jest leciwych sprzętów, w których zrobione sa super remonty i wymieniona połowa gratów. Polska to kraj dobroczyńców. Ludzie kupują strupy i je leczą do stanu lepszego niż fabryczny a później sprzedają za grosze. Zaskakujące.... Cytuj Smiert Szpionom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Nikt Ci nie odpowie na to pytanie. Mozesz byc pierwszy :D Ja mam w swoim 51tys przebiegu, z czego jak go kupowalem mialem taki jak Twoj. Pil tyle samo. Nie polecam uzywania roznych specyfikow. Moze w samochodzie zadzialaja, ale motocykl to nie samochod. Pamietaj, ze olej smaruje jeszcze skrzynie i sprzeglo. Mialem okazje robic uklad chlodzenia po specyfikach do uszczelnienia chlodnic... Widocznie trafiliście na moto z mocno skręconym licznikiem. Moje Er-5 i kumpla GPZ mają po 56 tyś przebiegu i 200ml biorą na 6 tyś km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Widocznie trafiliście na moto z mocno skręconym licznikiem. Moje Er-5 i kumpla GPZ mają po 56 tyś przebiegu i 200ml biorą na 6 tyś km. o to może być prawda, mój motocykl ma 142000 w tej chwili no ale nikt mi w to niewierzy bo licznik pięciocyfrowy no i tego niewidać, wiadomo w w Polsce są tylko motocykle małoużywanebodługostały :icon_razz: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derbi Fenix Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Dziękuję wszytskim za odpowiedź. Wlałęm nowy olej zobaczymy ile go weźmie GPZ. Dodam, że motor nie dymi jak smok, tylko poprostu widac ubytek oleju w "oczku" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Dziękuję wszytskim za odpowiedź. Wlałęm nowy olej zobaczymy ile go weźmie GPZ. Dodam, że motor nie dymi jak smok, tylko poprostu widac ubytek oleju w "oczku" Napisz jaki olej wlałeś bo to jest bardzo ważne jeżeli zaczyna brać. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.