matix19 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Czy chodzi o ten z numerem 42? Bo wychodzi że go nie mam http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.h...%20GS500/06.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Tak, o ten o-ring chodzi. Jeśli go nie masz to na pewno będą jaja z pracą silnika i duży problem z regulacją. Mała rzecz a cieszy. :biggrin: Czasem nawet brak o-ringu na śrubie składu mieszanki potrafi nieźle dać w kość. MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Czy chodzi o ten z numerem 42? Bo wychodzi że go nie mam http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.h...%20GS500/06.htm Ten z numerem #30 a numer #42 ma uszczelka zewnętrzna Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Yo! A zobacz jeszcze z ciekawosci, jakie masz dysze glowne (jakie oznaczenie). Ja w swoim GSie po wymianie filtra powietrza tez mialem szopki - i sie okazalo, ze poprzedni filtr to byl K&N (nie mialem wtedy pojecia jak takie filtry wygladaja :P) i pod niego wyregulowane byly gazniki i zalozone wieksze dysze glowne. Po zmianie filtra na zwykly papierowy moto stracilo na osiagach i odzyskalo moc dopiero po zmianie dysz na fabryczne. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 (edytowane) Ten z numerem #30 a numer #42 ma uszczelka zewnętrzna Numer 30 są tylko nad sprężyną a pod o-ringiem na jednej ze śrub nie ma metalowej podkładki ale to chyba nie ma znaczenia po za tym że łatwo uszkodzić o-ring. We wtorek kupię te 42 i zobaczymy co się będzie działo, narazie do dysz nie będę zaglądał Kurde dowiedziałem się że w roczniku 2004 nie ma tego o-ringu, zresztą sami zobaczcie http://www.alpha-sports.com/spst/2004%20GS500F/08.gif Hmm, sprawdziłbym go na lewe powietrze, bo motocykle podobno wolno schodzą z obrotów jak ciągna lewe tylko jak to zrobić, słyszałem żeby piskać koło gaźników czymś łatwopalnym np. samostart lub dezodorant itp i że jak jest nieszczelność to silnik zaczyna inaczej chodzić, prawda to? Edytowane 9 Maja 2010 przez matix19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Tak, psikasz na krocce laczace gazniki z glowica, uzyj WD40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 A jak się zachowa motocykl, obroty wzrosną, co się będzie działo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Przede wzystkim zacznie dymic bialym dymem w sposob niesamowity jesli masz nieszczelnosc - nie da sie tego nie zauwazyc, nie mowiac o zapachu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Ok jutro to sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Panowie są postępy, posprawdzałem dzisiaj wszystkie przewody i podociskałem, zdjąłem i założyłem dokładnie airboxa i teraz śrubka od składu mieszanki jest wykręcona o 2,5 obr a iglica jest na 4 rowku i moto chodzi tak: Coś mi się jeszcze wydaje że wolno schodzi z 2500 tys do 1300, ale sami oceńcie i ewentualnie powiedzcie co zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 A synchronizowales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Jeszcze nie, mam zamiar przejechać z 50km i zobaczyć kolor świec a później synchro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Zrob sobie wakuometr z dwoch strzykawek i gumowej rekawicy - w GSie da rade tak zsynchronizowac. Wolne schodzenie z obrotow to wlasnie objaw roznych podcisnien na przepustnicach (lub lewego powietrza, ale ustalilismy ze nie masz). Co do koloru swiecy - musialbys jezdzic do 1/4 otwarcia przepustnicy, zeby ustawic dobry sklad mieszanki podstawowej. Pod kolor swiecy reguluj iglica, bo odpowiada za sklad mieszanki przy otwarciu od ok 1/4 do 3/4 przepustnicy czyli takim jak sie uzywa podczas normalnej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Ja znalazłem coś takiego i mam już to zrobione, tylko czy to będzie działało? http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=...light=wakuometr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Nie wiem, bo ja robilem ze strzykawek z tematu z forum i dzialalo bardzo dobrze. Jakis czas temu kupilem wakuometry i musze stwierdzic ze tamtym patentem dokladniej mi sie synchronizowalo... Jeszcze nie porownywalem z warsztatowymi wakuometrami. Powinny dzialac, tylko trzeba dokladnie wykonac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi