Skocz do zawartości

GS- problemy z układem paliwowo-powietrznym


Rekomendowane odpowiedzi

Tak, o ten o-ring chodzi. Jeśli go nie masz to na pewno będą jaja z pracą silnika i duży problem z regulacją. Mała rzecz a cieszy. :biggrin: Czasem nawet brak o-ringu na śrubie składu mieszanki potrafi nieźle dać w kość.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy chodzi o ten z numerem 42? Bo wychodzi że go nie mam

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.h...%20GS500/06.htm

Ten z numerem #30 a numer #42 ma uszczelka zewnętrzna

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

A zobacz jeszcze z ciekawosci, jakie masz dysze glowne (jakie oznaczenie).

 

Ja w swoim GSie po wymianie filtra powietrza tez mialem szopki - i sie okazalo, ze poprzedni filtr to byl K&N (nie mialem wtedy pojecia jak takie filtry wygladaja :P) i pod niego wyregulowane byly gazniki i zalozone wieksze dysze glowne. Po zmianie filtra na zwykly papierowy moto stracilo na osiagach i odzyskalo moc dopiero po zmianie dysz na fabryczne.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten z numerem #30 a numer #42 ma uszczelka zewnętrzna

 

 

Numer 30 są tylko nad sprężyną a pod o-ringiem na jednej ze śrub nie ma metalowej podkładki ale to chyba nie ma znaczenia po za tym że łatwo uszkodzić o-ring. We wtorek kupię te 42 i zobaczymy co się będzie działo, narazie do dysz nie będę zaglądał

 

Kurde dowiedziałem się że w roczniku 2004 nie ma tego o-ringu, zresztą sami zobaczcie

http://www.alpha-sports.com/spst/2004%20GS500F/08.gif

Hmm, sprawdziłbym go na lewe powietrze, bo motocykle podobno wolno schodzą z obrotów jak ciągna lewe tylko jak to zrobić, słyszałem żeby piskać koło gaźników czymś łatwopalnym np. samostart lub dezodorant itp i że jak jest nieszczelność to silnik zaczyna inaczej chodzić, prawda to?

Edytowane przez matix19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie są postępy, posprawdzałem dzisiaj wszystkie przewody i podociskałem, zdjąłem i założyłem dokładnie airboxa i teraz śrubka od składu mieszanki jest wykręcona o 2,5 obr a iglica jest na 4 rowku i moto chodzi tak:

Coś mi się jeszcze wydaje że wolno schodzi z 2500 tys do 1300, ale sami oceńcie i ewentualnie powiedzcie co zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob sobie wakuometr z dwoch strzykawek i gumowej rekawicy - w GSie da rade tak zsynchronizowac. Wolne schodzenie z obrotow to wlasnie objaw roznych podcisnien na przepustnicach (lub lewego powietrza, ale ustalilismy ze nie masz).

Co do koloru swiecy - musialbys jezdzic do 1/4 otwarcia przepustnicy, zeby ustawic dobry sklad mieszanki podstawowej. Pod kolor swiecy reguluj iglica, bo odpowiada za sklad mieszanki przy otwarciu od ok 1/4 do 3/4 przepustnicy czyli takim jak sie uzywa podczas normalnej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, bo ja robilem ze strzykawek z tematu z forum i dzialalo bardzo dobrze. Jakis czas temu kupilem wakuometry i musze stwierdzic ze tamtym patentem dokladniej mi sie synchronizowalo... Jeszcze nie porownywalem z warsztatowymi wakuometrami.

Powinny dzialac, tylko trzeba dokladnie wykonac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...