ajriszkofi Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Miasto i trochę turystyki... Praktyka niewielka... Tzn żadna... Choć to moja znajoma to nie pozwolę na wyżej wymienione sztuki... Jej się strasznie podobaja plastiki i nie mam mocy przemówić do rozsądku.. Musi być plastik... GS500 z owiewką :cool: Ninja 250-tka. Do miasta więcej nie potrzeba, do turystyki - można się przemęczyć przez jeden sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Praktyka niewielka... Tzn żadna... no to po co piszesz po raz kolejny to samo? lektura podstawowa, tematy z ostatnich paru lat jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot17 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 no to po co piszesz po raz kolejny to samo? lektura podstawowa, tematy z ostatnich paru lat jsz Dziękuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 To znowu ja :) Negocjacje z żoną, kombinowanie tak i siak... ostatecznie będzie większa kasa na moto. Wziąłem babę na motobazar i jak dotąd uważała Honde Deauville za piękny moto, to jak go zobaczyła, jej przeszło;) Teraz V-strom jest na tapecie. te 15 klocków na 650 jakoś da się uciułać, ale ciężko, dlatego myślę o 1000, wiaodmo starszy i trochę tańszy (niby trochę, ale zawsze). I tu pytanie do użytkowników. Wiadomo, to ma być pierwsze moto, oleju mi nie brak, ale pytanie, jak wygląda charakterystyka silnik? wiadomo, 98 Km to nie przelewki, z drugiej strony, kręcić do końca od razu nie trza. Chciałbym wiedzieć, czy do opanowania jest moc w średnim zakresie obrotów? Czy od razu rwie na koło? Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 wiadomo, 98 Km to nie przelewki, z drugiej strony, kręcić do końca od razu nie trza. Chciałbym wiedzieć, 1. czy do opanowania jest moc w średnim zakresie obrotów? 2. Czy od razu rwie na koło? ad. 1- tak ad. 2- nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Kurcze, jak zdam prawko (egzamin już niedługo) to będę musiał znaleźć kogoś kto dysponuje takim sprzętem, a jest na tyle nieodpowiedzialny, że mi się da przejechać i zobaczyć (chociazby na prostej, żeby poczuć jak moto reaguje na gaz), jak wygląda jazda... Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG_1975 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Z tymi cenami to coś qla poprzestawiałeś - dl1000 są zdecydowanie droższe od dl650. Chyba, że porównujesz motocykle o różnicy wiekowej kilka lat. Przy tych samych rocznikach masz dl1000 jakieś 30-45% droższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 no, oczywiście, ze mi chodzi też o wiek moto. np 2002, 2003 rok dl 1000 są tańsze niż 2005 (bo 2004 ciężej znaleźć) 650. Wiadomo, kasa na taki młody by te się znalazła, ale co 2 albo 3 tysiaki w kieszeni to w kieszeni. Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Chciałbym wiedzieć, czy do opanowania jest moc w średnim zakresie obrotów? Czy od razu rwie na koło? Pewnie to celowo trochę przekoloryzowane, ale... Skończmy z tym mitem, że 'jeden niewprawny ruch manetką i tragedia'. Postawić motocykl na koło nie jest wcale tak łatwo. Uważam, że jakiekolwiek problemy mogą się pojawić w przypadku totalnej lamy w temacie (czyli akcje typu atomowy start lub hamowanie na straszaka: http://www.youtube.com/watch?v=2HbFEChsrsQ&feature=fvw , - ten też ? : D ) lub kogoś, kto celowo coś tam usiłuje zrobić, ale średnio ma do tego rękę ( , ) Gdy motocykl jest już w ruchu i się ręka na gazie omsknie jakimś cudem, to bądźmy szczerzy, większość maszyn po prostu szarpnie / przyspieszy - ale nie wywali jeźdźca na plecy. Byle tylko nie spanikować i nie dać po heblach jak w powyższych filmach. Kwestie przypadkowego dania w palnik w winklu/na mokrym pomijam, bo wiadomo, że to temat rzeka. Jednak motocyklista z choćby 'kursowym' doświadczeniem, będzie po prostu w takich sytuacjach jeszcze bardziej uważał. Pozdrawiam, Jadwiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Propo V-stroma 1000 to jest świetne moto! Do podróży w 2 osoby dobrze jest przerobić kanape, kumpel mówił że mu panna zjezdzała na fabrycznym siodle. Probowalismy jak idzie moja VFRa i Vstrom na prostej to w sumie identycznie idą. Ale jak zapakujesz full bagazy i druga osobe to wtedy VFRa troche spuchnie. V strom sprzet wysoki, trzeba sie przyzwyczaić ale jak najbardziej godny polecenia :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG_1975 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Jeżeli jesteś zdecydowany na dl1000 to poczytaj tutaj wątek "forumowy Vstroma..." albo w necie znajdź forum Vstrom i poczytaj o tym modelu. Do 2003 roku w dl1000 były "fabryczne" problemy z koszem sprzęgłowym, więc jak trafisz taki egzemplarz przed wymianą to możesz te zaoszczędzone parę złoty szybko dorzucić. Od 2003 czy 2004 problem rozwiązano. Poza tym dl1000 świetny sprzęt i do turystyki i do "sportowej zabawy" - mocy masz pod dostatkiem i wysoki moment obrotowy więc ciągnie jak lokomotywa już od jakichś 3500-4000 obrotów. Jest jednak cięższy te 20-30 kg od dl650 i ma trochę mniej przyjemną kulturę pracy na niskich obrotach, ale coś za coś...:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.