qla Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Oki... pooglądałem na allegro i tdm (wcale nie taki mały wybór) jak i CBF 600.. powiedźcie... dlaczego cbfy takie tanie są? coś mi tu śmierdzi... Motocykl klasy Bandita, nowy za podobną kasę, a tak traci na wartości? Z owiewką ładnie wygląda :P ale coś tdm mnie bardziej ciągnie. Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 honda cbf z owiewka wydaje sie byc dobra do turystyki. ale tdm jest do niej stworzony :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Aktualnie czołówka wygląda tak: 1)tdm 2)Bandit 600 Hmm, na prawdę nie można jeden sezon pośmigać na czymś słabszym a później brać się za TDM czy dużego V-Stroma? Sam rok temu przesiadłem się z kursowej 250 na er5 i to był prawdziwy szok. Kurs robiłem w dobrej szkole gdzie naprawdę uczyli jeżdzić. A mimo to trochę trwało oswajanie się z motocyklem. Teraz przesiadłem się na TDM i ponownie się człowiek uczy motocykla. Jednak wysokość i waga nieporównywalne z wcześniejszą 500. A Ty chcesz jeszcze mieć na cyklu pasażerkę. Zacznij spokojnie od czegoś mniejszego a w tym czasie niech żona zrobi prawko na moto. Tak się znacznie fajniej jeździ :crossy: Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Żona prawka nie zrobi, bo raz, dostałbym zawału, dwa nie może, z przyczyn zdrowotnych. Nie sądzę aby różnica 40 kg, przy obciążeniu dodatkowymi 200 robiła jakąś różnice. Duża waga ma znaczenie praktycznie (ujemne)IMO przy prędkościach parkingowych, jak moto już jedzie, to jedzie. Zresztą, kumpel mniejszy ode mnie o jakieś 30 cm i lżejszy o jakieś 30 kg jeździ Shadowem 750 i daje jakoś radę, wiec ja nie widzę problemu. Jak mi znajdziesz tdm o mocy 70 KM to nie ma sprawy ;) Nie wiem w ogóle po co dyskusja w tym temacie o tym, skoro nie o to w nim chodzi. Nie kupuję sporta, litrowych potworów powyżej 100KM. Jeden się rozwali 250, a inny na litrze nic sobie nie zrobi. I znowu odbiegamy od tematu... Wróćmy na właściwie tory... Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Mowię Ci, dołóż pare groszy i bierz malego V-stroma :bigrazz: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Jakby to było parę groszy...to spoko, ale to połowa tego co będę mieć ;]... no chyba, że poczekam z kupnem do przyszłego roku... to może mi się pula powiększy;] Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Yo! Nie popelniaj bledu kupujac "docelowe" moto jako pierwszy motorek :]. Wydasz duzo, a mala szansa, ze trafisz w to, co chcesz. Wiec nie czekaj, tylko kupuj teraz cos tanszego, pojezdzij, poucz sie, a zobaczysz i dopiero poczujesz, czego od motocykla juz naprawde docelowego bedziesz oczekiwal. Wtedy zmienisz i gra orkiestra ;). Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Ależ ja nie kupuję doeclowego moto, stąd, taka rozpiętość :) Naked, cruiser, turystyczne enduro.... Teraz myślę rozsądkiem i w ogóle, a jak wsiądę na Vn 800 to zmienię zdanie... nie mieliście tak?:) v-strom jest chyba najbardziej rozsądkowym wyborem...a żona mi cały czas nawija o choperze.. Jak ją przekonać, że to nie najlepszy wybór na nasze zastosowanie?;) Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 (edytowane) Ależ ja nie kupuję doeclowego moto, stąd, taka rozpiętość :) Naked, cruiser, turystyczne enduro.... Teraz myślę rozsądkiem i w ogóle, a jak wsiądę na Vn 800 to zmienię zdanie... nie mieliście tak?:) v-strom jest chyba najbardziej rozsądkowym wyborem...a żona mi cały czas nawija o choperze.. Jak ją przekonać, że to nie najlepszy wybór na nasze zastosowanie?;) Moge posłużyc jako przykład :bigrazz: W styczniu kupiłem Vn 800, przejechałem 1 tys.km i sprzedałem w lutym :bigrazz: W marcu kupiłem v-stroma :crossy: Hmm jak przekonać żone :icon_rolleyes: Najlepiej posadzic na jeden i drugi i powinna zmienic zdanie :bigrazz: CBF 600 też mi sie podoba, ale nie wiem,nie jeżdziłem, wiec i nie polecam :wink: Edytowane 5 Maja 2010 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Syrek , skoro jeździłeś i vn 800 i v-stromem (przypuśćmy że to porównywalny moto z tdm) to możesz w paru zdaniach je porównać, co było fajne, co nie itp? I czy żałowałeś, ze kupiłeś vn? źle nim Ci się jeździło? a no i zawiecha dobija?:) Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 (edytowane) Syrek , skoro jeździłeś i vn 800 i v-stromem (przypuśćmy że to porównywalny moto z tdm) to możesz w paru zdaniach je porównać, co było fajne, co nie itp? I czy żałowałeś, ze kupiłeś vn? źle nim Ci się jeździło? a no i zawiecha dobija?:) Cieżko jest porównywac dwa tak różne motocykle. Vulcanem jezdziło mi sie dobrze, silnik zaskakuje elastycznoscią, super przyspieszenie jak na 50 kucyków, łatwy w prowadzeniu :crossy: Minus to słabe tylne hamulce no i może łancuch. Jazda po dziurawych drogach, nie jest nim zbyt przyjemna, no chyba ,że masz twardą d...pe i giętki kregosłup :bigrazz: Ale takie są uroki armatury. V- strom, nie wiem czy jest sens opisywać. W necie jest mnóstwo artykułów na ten temat. Powiem tylko tyle,że po przejechaniu 200-300km nie chce mi sie zsiadać :bigrazz: Edytowane 5 Maja 2010 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Żona prawka nie zrobi, bo raz, dostałbym zawału, dwa nie może, z przyczyn zdrowotnych. Nie sądzę aby różnica 40 kg, przy obciążeniu dodatkowymi 200 robiła jakąś różnice. Duża waga ma znaczenie praktycznie (ujemne)IMO przy prędkościach parkingowych, jak moto już jedzie, to jedzie. Zresztą, kumpel mniejszy ode mnie o jakieś 30 cm i lżejszy o jakieś 30 kg jeździ Shadowem 750 i daje jakoś radę, wiec ja nie widzę problemu. Troche wiary w żonę. No chyba żę faktycznie zdrowie nie pozwala. Co do tych dodatkowych kilogramów to różnica jest taka że bedziesz je miał dość wysoko. Nie wiem w ogóle po co dyskusja w tym temacie o tym, skoro nie o to w nim chodzi. Nie kupuję sporta, litrowych potworów powyżej 100KM. Jeden się rozwali 250, a inny na litrze nic sobie nie zrobi. I znowu odbiegamy od tematu... Wróćmy na właściwie tory... Ale dyskusja jest cały czas na własciwym torze. Pytasz co kupić a my doradzamy. Po prostu jakoś TDM czy inne litry, nawet te turystyczne jakoś na początek nie pasują. Na pewno przeglądałeś wątki o tym co kupić jako pierwsze moto. I na prawdę jesteś aż tak wyjątkowy że nie chcesz tego posłuchać? :wink: Masz rację że TDM nie jest litrowym potwoem, co nie zmienia faktu że ma te 84 koniki i naprawdę niezłego kopa. No i jest jeszcze jedno pisałeś że masz 10tys na moto. Za taką kase ciężko Ci będzie kupić TDM w dobrym stanie. Wie, bo sam to przerabiałem w tym roku. Skończyło się dołożeniem kilku kolejnych tysięcy i kupnem 900 Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Jest jeszcze TDM 850 :P Ja się przy TDMie nie upieram, ciągle sie zastanawiam nad Deauvillem, ma on i plusy i minusy, najbardziej mnie zastanawia jak on sobie poradzi z pełnym obciążeniem, w sensie, czy jak coś trzeba będzie wyprzedzić, to czy dam radę? Moto o mocy 60 KM i 450 kg wagi w sumie... to nie mało;] Jasnym jest, że z żoną świrować nie bedę , sam raczej też nie potzrebuję astronomicznych prędkości, raz to jeszcze podkreślam ;) Chodzi o wyprzedzanie (we dwoje) w zakresie prędkości od 80 - 120, bo mało gdzie można jechać szybciej na naszych drogach... ba... samochodem nawet szybciej na krajówkach nie jeżdżę ;) Po kolejnej nocy, znowu się poprzestawiało i jest nowy podział:P Ze względu na moc:P Pierwsza klasa to tzw. Dobry początek: 1.V-strom 650 2. Deauville 3. Vn 800 Druga to tak zwany początek z pazurem 1.TDM 2. Bandit 3. CBF 600 Tak naprawdę, ja potzrebuję moto do spokojnej, w miarę wygodnej ( w końcu to motocykl, więc bez przesadyzmu:P) podróży we dwoje, rzadko będę jeździł sam (tak mnie żona kocha :) ) Brakuje mi opinii użytkowników np. Deauville, jak to wygląda, jazda pod pełnym obciążeniem. Czy do moich wymagań co do osiągów, motocykl z pierwszej klasy wystarczy? A no i jasnym jest, że zanim pojadę pierwszą trasę z żoną, będę chciał jakies 200 km sam przejechać, aby się trochę wjeździć i wczuć w sprzęta. I wiadomym jest i oczywistym dla mnie, że poznawanie maszyny i ćwiczenie różnych zachowań na własnym moto, to rzecz obowiązkowa:) Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 O tym Tdm muszę poczytać..., widzę, że silnik o mocy jak w Bandicie więc tu jest ok, musze poczytać, kanapa jakaś wąska się wydaje... CBF 600 gdzieś tam miga, ale na allegro pogubiłem sie w tych cbf-ach.., który rok to początek produkcji? Bo rozumiem, że cb 600 f to nie to samo co cbf 600? CB 600 F to nic innego jak Honda Hornet. Zacne moto i w sumie też możesz je brać pod uwagę,ale chyba jednak jest to moto droższe. CBF ma owiewke i tak dalej. A jak będziesz jezdził gdzieś dalej to jakie to odległości? dla jednych to 100km dla innych 1000 km :icon_biggrin: Tak do 100km to nie ma różnicy dla wygody pasażerki chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 cb600 ma zupełnie inną moc i charakterystykę silnika, niż cbf - a to jest w tym przypadku istotne. hornet jest też mniejszy i co za tym idzie mniej wygodny i pakowny przy tdm znajdź w sieci przebieg krzywych momentu i mocy: r2, zwłaszcza w tych modelach z przestawionymi czopami wału, oddaje moc bardziej zdecydowanie, niż r4. to jest plus jak już człowiek potrafi ową moc wykorzystywać, ale minus jeśli dopiero się tego uczy jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.