MOC Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Gdzie napisalem zebys panewki ruszal :icon_question: Jak ci sie ten wal urwie to sie moze wreszcie dowiesz ze sie nie pcha lap tam gdzie nie potrzeba, bo nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu. Wyglupiles sie maxymalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Trudno, stało się. Ale chociaż spokój ducha będzie że min, jedna panewka jest OK. :biggrin: Jeśli dobrze nasmaruje i skręci tak jak producent przykazał to będzie śmigał. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) ja uważam ze to nie może być wina panewek, tylko coś z korbą-sworzniem od tłoka, słuchałeś przed rozebraniem, który tłok stuka? Edytowane 6 Maja 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Dobrze wiedziec ze w tym roczniku R1 taki numer moze sie stac. Za takie informacje wypadałoby płacić, ze tak powiem ;), a z rozkręcaniem tej korby to faktycznie lipa ;) - jak Pan Bóg zrobił tak ma zostać, bo można zdecydowanie zepsuć maszynerię! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niki_lauda Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 a może mi ktos powiedziec czy ten łancuszek napedzajacy pompe oleju chodzi w oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niki_lauda Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 (edytowane) Tak. Dzieki za odpowiedz. W takim razie u mnie tez moze byc to ten łancuszek pompy oleju. Bo wyminiłem lancuch rozrzadu i nie wyeliminowalem dokuczliwego jednostajnego cykania. Być może u mnie tez jest wyciegniety lancuch od pompy. ( jak moto sie nagrzeje, pojawia sie cykanie. tlumacze to tym ze olej robi pod wplywem temp. robi sie mniej gesty. Wtedy może też lancuh pompy ociera tą nieszczesna obudowe.) Tu pyt do autora, bo z tego co zrozumialem zamowil ten lanuszek pompy, ile on cie uczynił? i co trzeba zdjąc zeby sie do niego dostac? wystarczy tylko mise olejowa?? pozdr. sz. Edytowane 7 Maja 2010 przez niki_lauda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mico Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 witam. żeby się dostać do łańcuszka to musisz zwalić miske i odkręcić 2 śrubki od blaszki osłaniającej. a żeby go wymienić to trzeba odkręcić kosz sprzęgłowy i do tego zdemontować pompe oleju. pytałem w serwisie o ceny i tak: łańcuszek - 90 zł uszczelka miski - 70 zł zabezpieczenie nakrętki kosza - 40 zł ale że jetem przyduszony finansowo to zamówiłem części z USA. tam np. sam łańcuszek kosztuje niecałe 6 dolarow. nie mówiąc o reszcie. bo zamówiłem jeszcze pare gratów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodson77 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 A czy takie miarowe stukanie na niskich obrotach, może pochodzić od luzów zaworowych?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Moze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodson77 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Więc MICO może powinienes jeszcze sprawdzić luzy zaworowe.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mico Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 zawory byly robione pod koniec poprzedniego sezonu. czekam na części, jak złoże i będzie dalej stukotać to zobacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stundboy Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Witam nie wiem czy już poskładałeś moto ale jak mogę coś doradzić jak już założysz sobie wszystko nie zakładaj sprzęgła wlej olej i uruchom sobie pompę oleju ręcznie to znaczy chodzi mi o to zebyś ją załączył na wiertarce zgodnie z obrotami pompy przez jakieś minute na niezbyt wielkich obrotach to zagwarantuje ci ze pompa zaciągnie olej 90% uszkodzeń silników po remoncie szczególnie yamah padają dlatego ze chodzą na sucho po odpaleniu bo pompa jest zapowietrzona a niestety niema kontrolki oleju mankament yamahy a tak z ciekowości jaki koszt zamówionych części jak będziesz miał jakieś pytania daj znać chętnie odpowiem pozdrawiam ;) Mico a mam jeszcze jedno pytanko do ciebie masz możliwość ściągnięcia części z usa oczywiście za opłatą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mico Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Witam. tez o tym myslalem zeby kręcić pompą oleju aż poda cisnienie. tak, sprowadzam części z USA. dopiero co zacząłem. mnie czesci wyszly 171 zł. a w polsce w serwisie by mnie kosztowały okolo 500 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 dziwnie tanie te części, a to masz z przesyłką? do roweru się nie kupi nic dobrego za 170zl ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.