adam.kul Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Witam kolegów,Jestem posiadaczem xvz 1300 tour delux od 2 lat, z motocyklem nie mialem żadnych problemów aż do chwili kiedy przestał mi działać jeden cylinder, świece zostały wymienione nic nie dało, motocykl oddałem do mechanika. Z motorkiem rozstałem się aż na 1,5 tygodnia bo majster nie wiedział co mu dolega, okazało się że problem tkwił w gaźnikach została przeprowadzona synchronizacja i wszystkie cylindry chodzą, ale w motorze zaczeły występować dziwne drgania przy niskich prędkościach najbardziej przy 40-50 km/h. Zastanawiam się czy może być to spowodowane luzami na zaworach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawtom Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Sawtom dzięki za namiar. Ja chciałem sam sobie zrobić taki interkom bo to dużo taniej wychodzi, tylko że nie wiem czy czasami w tych interkomach nie ma czasami jakiegoś myka zrobionego. Gdzieś wyczytałem że oryginały różnią się kolorami zestawów, i dlatego podejrzewam że może być gdzieś jakiś układ elektroniczny schowany. Ale mimo to dzięki za info co do samego mikrofonu. Mam dynamiczny to spróbuję zrobić 1 do 1.Pozdrowionka!!! :) W Hondzie i Venturze nie ma żadnych układów elektronicznych - do złącza DIN w motocyklu przypinasz bezpośrednio słuchawki i mikrofon odpowiedniego typu.Co do kosztów - to zależy czego na koniec oczekujesz. Profesjonalny zestaw to mikrofon roznicowy, odpowiedniej jakości kabel z szybkozłączem przy kasku, dobre glosniczki wszyte w kieszonki kasku etc. Ja przekalkulowalem i stwierdziłem ze dołożę te parę złotych na zestaw, ktory niezawodne bedzie działał przez lata. Ale zgoda oczywiście, że jeżeli masz juz jakieś elementy, to poskladasz z tego zestaw dużo taniej i tez bedzie działał :)Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wto Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 (edytowane) W Hondzie i Venturze nie ma żadnych układów elektronicznych - do złącza DIN w motocyklu przypinasz bezpośrednio słuchawki i mikrofon odpowiedniego typu.Co do kosztów - to zależy czego na koniec oczekujesz. Profesjonalny zestaw to mikrofon roznicowy, odpowiedniej jakości kabel z szybkozłączem przy kasku, dobre glosniczki wszyte w kieszonki kasku etc. Ja przekalkulowalem i stwierdziłem ze dołożę te parę złotych na zestaw, ktory niezawodne bedzie działał przez lata. Ale zgoda oczywiście, że jeżeli masz juz jakieś elementy, to poskladasz z tego zestaw dużo taniej i tez bedzie działał :)PozdrowieniaMi tak właściwie to zależy tylko na mikrofonie, reszta nie koniecznie. Ale jak się będę bawił to spróbuje i z słuchawkami. Kupiłem mikrofon dynamiczny, ale nie wiem czy będzie dobry. Póki co czekam na antenę i zacznę działać. Dzięki za podpowiedzi i pomoc. Pozdrawiam Darek!!! Edytowane 9 Października 2013 przez wto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackw Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Hejka przyznac się kto to na tym zdjęciu śmiga na pierwszym planie :biggrin: DSC_0231.JPG...o widze, ze taka jak moja :) ale to napewno nie ja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman11 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Proszę o pomoc jak zmienić płyn chłodniczy , czy trzeba odpowietrzać i na jaki zmienić . A i do czego służą te dziwne przyciski po prawej stronie ponniżej wyłącznika zapłonu ?? bo nie wiem :sad: :sad: niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marsinus Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Poniżej wyłącznika zapłonu masz przyciski obsługujące tempomat. Co do płynu chłodniczego Ja zmieniłem na prestone (taki w żółtym pojemniku). Żeby zmienić płyn to po pierwsze primo znajdź śrubę spustową pod chłodnicą, pod siedzeniem masz wlew płynu ze zbiornikiem, żeby zobaczyć ile masz płynu musisz ściągnąć kapę po prawej stronie pod siedzeniem.Żeby dokładnie spuścić płyn musisz również zdjąć wszystkie 4 użebrowane atrapy chłodzenia, ale żeby to zrobic pierwej ściągnąć musisz aluminiowe wsporniki po obu stronach pod bakiem, ale żeby to zrobić musisz zdjąć, a przynajmniej odkręcić śruby mocujące bak do ramy. Jak już zdejmiesz te użebrowane kapy atrapy to zobaczysz w bloku u dołu każdego z cylindrów takie gumowe koreczki z metalową tulejką w środku żeby spuścić cały płyn musisz je wyjąć. Żeby je wyjąć potrzebujesz świecę motocyklową. Końcówkę z gwintem wkręcasz w korek i wyciągasz, w jednym miejscu - chyba to prawy tylny cylinder niestety gwint na świecy jest ciut krótki więc lepiej zawczasu poszukaj odpowiedniej śrubki - niestety ie pamiętam jaki to gwint, o długości minimum 2 cm żeby jak ją wkręcisz było miejsce dla uchwycenia jej kombinerkami. Po wyjęciu wszystkich korków zleci ci w sumie jeszcze jakiś litr płynu z układu i masz pewność, że cały płyn wyleciał. Jak będziesz wkładał korki z powrotem to odtłuść je i miejsca w które przychodzą i wsadź na silikon bo raz ruszone lubią zimą puszczać trochę płynu, a nowe w polsce nie do dostania inaczej będziesz latał zimą wkoło motoru i głowił się skąd masz wyciek. Jest jeszcze inna opcja uszczelnienia - w kapie - tej użebrowanej w miejscu gdzie dociska ona rzeczone koreczki są wyraźnie widoczne miejsca gdzie stykają się one z korkami i w to miejsce możesz przykleić 1groszówę (w sumie 4 po jednej na każdą kapę) i tym sposobem zwiększyć siłę docisku korków. Brzmi to może skomplikowanie ale roboty jest na 20 minut bez piwa. Generalnie podobno tą nieszczelnością nie ma co się w okresie zimowym co przejmować bo gdy mrozy zejdą i motocykl się nagrzeje korki na powrót "napuchną" i same się uszczelnią, trzeba tylko potem uzupełnić to co zimę zleciało ale jest tego naprawdę niewiele. Ja przeszedłem tę procedurę od tyłu bo miałem wyciek i nie wiedziałem skąd, więc zacząłem dłubać ;) Być może obejdzie się bez spuszczania tego co jest w układzie i wyciągania tych koreczków ale nie wiem czy mieszanie rożnych rodzajów płynów ma znaczenie czy nie. Jak pisałem ja byłem "zmuszony" do ich wyjęcia zaobserwowanym wyciekiem. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman11 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 OK dziękuję za szczegółowy opis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofer MKM Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Kristofer MKM: Ja jeżdżę na Metzelerach i jestem bardzo zadowolony – polecam. Leon66: Z prądem, to musisz posprawdzać najpierw bezpieczniki, część masz koło aku, a część pod prawą osłoną filtra powietrza. Są też tam przekaźniki, ale przekaźniki zna dzież też pod lewą osłoną, wiec najpierw sprawdź te elementy, a potem będziemy myśleć.Dyzio dzięki nabyłe Metzelera zobaczymy ale chyba na wiosne bo leżą w garażu a ja na starych kapciach dalej się stresuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek6 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Jeszcze do tej wymiany plynu, napisz, ze jednak bak trzeba sciagac, zeby wlac nowy plyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman11 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Jeszcze do tej wymiany plynu, napisz, ze jednak bak trzeba sciagac, zeby wlac nowy plyn. No trudno będziemy ściągać na razie śmigam i nie ma czasu ale jak sie ochłodzi to trzeba zmienić nie wiem co jest zalane , chyba że pojadę go zbadać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackw Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Zmienilem dzis olej - ale sie naszukalem tego okienka, ktore pokazuje poziom oleju :) w koncu znalazlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman11 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Zmienilem dzis olej na jaki zmieniacie pisze na tabliczce z tyłu 20w40 taki czy jakiś inny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackw Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Ja zmienilem na syntetic 10-40 - mam nadzieje, ze poprzedni wlasciceltez syntetic wlewal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman11 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 z olejem jeszcze się zastanowię , a mam jeszcze taki problem czy na zimę mogę wyciągnąć aku z moto ?? nic mu się nie stanie tzn. nie rozprogramuje czy coś tam ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
royalstar3 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 wyjmuj smialo rozkoduje sie tylko radiowitam wszystkich forumowiczuw venturek wyjmuj smialo to pisalem ja krzysiek z gdanska mam venturke o 2 lat kupilem ja w kozienicach pierwsza jazda w ostrowie kolo jastrzebiej gory . wersja europa import z francji . szerokosci w trasie.zacna maszynka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.