pit Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) Kranik był otwarty? Paliwo przelało się przez cylinder i otwartym zaworem wypłynęło do wydechu. Edytowane 4 Maja 2010 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 niestety tak, zapomnialem go wylaczyc. Jednak w porzednich motocyklach (gpz 500) kranika nie zakrecalem w ogole i nie mialem czegos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Pewnie tak jak chłopaki pisali zaworki są przyblokowane po glebie w gaźnikach i paliwo płynie i płynie i płynie. :biggrin: Ewentualni przestawiony poziom po uderzeniu, ale jakoś tak mało prawdopodobne. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 A nie jest tak, że kranik powinien podawać paliwo tylko gdy silnik chodzi i wytworzone jest podciśnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Obadam dzisiaj gaźniki... Juz sam nie wiem czy to pompa czy cos z gaznikami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 A nie jest tak, że kranik powinien podawać paliwo tylko gdy silnik chodzi i wytworzone jest podciśnienie? Hm, a jaki kranik jest w F3 podciśnieniowy? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) Kolega pisał o pompie paliwowej - to kranik raczej nie jest podciśnieniowy. A nie jest tak, że kranik powinien podawać paliwo tylko gdy silnik chodzi i wytworzone jest podciśnienie? Kranik podciśnieniowy może podawać paliwo bez uruchomionego silnika w pozycji PRI co kolega Pi00r3k zastosował i efekt: z rana paliwo pod motocyklem. Zawory komór pływakowych są nie domknięte i dlatego przelewa paliwem. Tak przy okazji sprawdź poziom oleju i powąchaj olej, dowiesz się czy w skrzyni korbowej nie pojawiło się paliwo. Edytowane 4 Maja 2010 przez Sopelblue Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Od strony korka do sprawdzania oleju jest wiecej benzyny niz oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Fatality! Zanim wymienisz olej sprawdź ten kranik i gaźniki. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Pisalem w pierwszym poscie o zaworkach... Teraz gazniki na stol, sprawdz poziom paliwa w komorach plywakowych. Jesli zaworki nie trzymaja to wymien je na nowe + ustaw poziom paliwa. Nie wiem czy tam pompa powinna puszczac paliwo - moze ktos wie cos na ten temat? Olej z filtrem do wymiany, ale najpierw sprawdz kranik (jesli masz podcisnieniowy i nie byl na PRI to sprawdz membrane w nim). Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Yo! Kolega pompe wymontowal, wiec kranik i zaworki iglicowe to byly jedyne bariery, aby paliwo nie przelalo sie do oleju :]. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Troche sie z gaźnikami poszarpałem ale wyciągnałem je. Zaworki iglicowe są w porządku, troche syfu było to wyczyściłem (komore też). Pływaki tak samo ok... możliwe że któryś się 'odwiesil' jak wyciagałem gaźniki. Na dniach ma olej przyjść z filtrem, zmontuje i nie wiem co dalej... Benzyne z olejem zlalem ze spustu, z filtra tez poszlo. Macie pomysł jak wyplukac reszte z silnika, czy odparuje? I już sam nie wiem czy ta pompa jest walnieta, czy nie... Jak to można sprawdzić na sto procent? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Yo! Nie wiem co by sie musialo z pompa stac, aby dostala cisnienia wyzszego niz znamionowe :P. Na moj gust ktorys plywak lub zaworek iglicowy byl podwieszony, wiec pompa pompowala "na przelot" paliwo, zalewajac silnik. A nieszczelnosc na zaworku moze byla na tyle niewielka, ze przy grawitacyjnym napelnianiu gaznikow (po wypieciu pompy) naplyw benzyny byl na tyle maly, ze silnik pracowal normalnie - nie zalewalo go tak intensywnie jak z pompa. No ale z kolei nawet tak powolne przelewanie sie benzyny przez zaworek iglicowy spowodowalo przez noc calkowite zalanie gaznika / ow i gora paliwo przedostalo sie do filtra powietrza i do cylidrow, skad juz do oleju. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Sprawdz jeszcze kranik czy na pozycji ON paliwo sie nie saczy, bo wowczas moze dostac sie do kolektora ssacego wezykiem podcisnienia i zalac wszystko tak samo, a moze nawet lepiej niz przez nieszczelny zaworek iglicowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 tzn co masz na myśli? na pozycji ON paliwo się leje to chyba oczywiste, może nie rozumiem o co ci chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.