Skocz do zawartości

Motocykl ciężko pali


Pi00r3k
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie tak jak chłopaki pisali zaworki są przyblokowane po glebie w gaźnikach i paliwo płynie i płynie i płynie. :biggrin:

 

Ewentualni przestawiony poziom po uderzeniu, ale jakoś tak mało prawdopodobne.

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega pisał o pompie paliwowej - to kranik raczej nie jest podciśnieniowy.

 

A nie jest tak, że kranik powinien podawać paliwo tylko gdy silnik chodzi i wytworzone jest podciśnienie?

 

Kranik podciśnieniowy może podawać paliwo bez uruchomionego silnika w pozycji PRI co kolega Pi00r3k zastosował i efekt: z rana paliwo pod motocyklem.

 

Zawory komór pływakowych są nie domknięte i dlatego przelewa paliwem. Tak przy okazji sprawdź poziom oleju i powąchaj olej, dowiesz się czy w skrzyni korbowej nie pojawiło się paliwo.

Edytowane przez Sopelblue
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisalem w pierwszym poscie o zaworkach...

Teraz gazniki na stol, sprawdz poziom paliwa w komorach plywakowych. Jesli zaworki nie trzymaja to wymien je na nowe + ustaw poziom paliwa.

Nie wiem czy tam pompa powinna puszczac paliwo - moze ktos wie cos na ten temat?

 

Olej z filtrem do wymiany, ale najpierw sprawdz kranik (jesli masz podcisnieniowy i nie byl na PRI to sprawdz membrane w nim).

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche sie z gaźnikami poszarpałem ale wyciągnałem je.

 

Zaworki iglicowe są w porządku, troche syfu było to wyczyściłem (komore też). Pływaki tak samo ok... możliwe że któryś się 'odwiesil' jak wyciagałem gaźniki. Na dniach ma olej przyjść z filtrem, zmontuje i nie wiem co dalej...

 

Benzyne z olejem zlalem ze spustu, z filtra tez poszlo. Macie pomysł jak wyplukac reszte z silnika, czy odparuje?

 

I już sam nie wiem czy ta pompa jest walnieta, czy nie...

 

Jak to można sprawdzić na sto procent?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Nie wiem co by sie musialo z pompa stac, aby dostala cisnienia wyzszego niz znamionowe :P.

 

Na moj gust ktorys plywak lub zaworek iglicowy byl podwieszony, wiec pompa pompowala "na przelot" paliwo, zalewajac silnik. A nieszczelnosc na zaworku moze byla na tyle niewielka, ze przy grawitacyjnym napelnianiu gaznikow (po wypieciu pompy) naplyw benzyny byl na tyle maly, ze silnik pracowal normalnie - nie zalewalo go tak intensywnie jak z pompa. No ale z kolei nawet tak powolne przelewanie sie benzyny przez zaworek iglicowy spowodowalo przez noc calkowite zalanie gaznika / ow i gora paliwo przedostalo sie do filtra powietrza i do cylidrow, skad juz do oleju.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jeszcze kranik czy na pozycji ON paliwo sie nie saczy, bo wowczas moze dostac sie do kolektora ssacego wezykiem podcisnienia i zalac wszystko tak samo, a moze nawet lepiej niz przez nieszczelny zaworek iglicowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...