toowdie Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 ściągając dolot i krućce i zaglądając do środka może się uda, przed założeniem pierścieni trzeba było przehonować cylindry, poza tym przeczytaj temat o docieraniu - jest na samej górze, docieraj moto właśnie na ostro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek125 Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 a ja zawsze byłem przekonany ze trzeba z poczatku spokojnie dopiero po nimałym przebiegu mu dobrze odkręcać hehehe zostały mi 4 uszczelniacze, bo kupiłem 2 paczki pakowane po 10 jak by coś to jeszcze kiedys wymienie, dobrze ze chociaz z wymiana nie ma problemu ze da sie z góry wymienic :) a co jak by tak zalać mineralnym olejem?? moze chociaż odrobine pomoze hmm?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Malo prawdopodobne. Jezeli silnik przez godzine chodzil na wolnych to zalatwiles ( zeszkliles ) tuleje cylindrowe i teraz na nowo trzeba by je przehonowac zeby zlikwidowac dymienie. Kto wymienial te pierscienie i jakie pierscienie zastosowal ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek125 Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 jak juz pisalem robil to mechanik ktory na codzien robi remonty pierscienie gdzieś w łodzi zamówił, wiem ze zle zrobiłem ze nie założyłem oryginalnych no ale teraz juz pies pogrzebany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Jest drugi jeszcze myk tutaj, skad wiadomo ze wymiana samych pierscieni miala poprawic sprezanie ??? Czy luzy miedzy tlokami a tulejami byly dalej w normie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek125 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 osobiscie ja nie sprawdzałem ciśnienia ale mechanik mówił ze sprawdzil i jest dobre dlategow ymieniłem same pierścienie bo mówił ze tłoki są jeszcze w bdb stanie i nie było by sensu ich wymieniac i pakować sie w koszty przypomne tylko ze nie wszystkie pierścienie mi wymienił zmienił tylko olejowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopakropa Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Witam, mam pytanie czy ktoś wie jak powinien być złożony rozrusznik w CBX? Złożyłem swój ale stawia duży opór, a czasem się blokuje. Po zdjęciu pokrywy od strony silnika gdzie znajduje się przekładnia planetarna widzę ślady po kołach zębatych, tak jakby był za mocno skręcony i koła ocierały o powierzchnię blaszki. W jaki sposób powinno być osadzone koło zębate na wałku wychodzącym na zewnątrz rozrusznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopakropa Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Sory za post pod postem. Rozrusznik złożyłem już dobrze, kręcił. Motocykl odpalał co jakiś czas (z powodu zapłonu). Jednak za którymś razem jak zakręciłem to przez sekundkę załapał, a po chwili słychać że rozrusznik się kręci lecz nie rusza silnika. Co w takiej sytuacji? Czy pozostaje mi jedynie rozpaławianie silnika by dostać się do bendixa, łańcuczka rozrusznika i napinacza łańcuszka? (bendix jest w bloku)? Po wyjęciu rozrusznika widać zębatkę bendixa, w starym silniku może ona się kręcić swobodnie tylko w jedną stronę, a w moim obecnym który siedzi w ramie mogę obrócić w obie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 niestety masz do wymiany bendix Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopakropa Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Z okazji wolnego postanowiłem otworzyć blok i spojrzeć co się stało. Okazało się, że to nie bendix jest winowajcą. Pękł łańcuszek oraz wyrwało napinacz.Napinacz wiadomo, że mogę przełożyć ze starego silnika, ale co z łańcuszkiem? Czy mogę rozkuć ze starego i zakuć w nowym? Nigdzie na allegro nie widziałem łańcuszka rozrusznika, jedynie rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.